Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"W ramach Instytucji Roku, po rocznych cyklicznych audytach zostali wyłonieni zwycięzcy w dwóch kategoriach: "Najlepsza jakość obsługi w placówce" oraz "Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych". Nowością roku 2016 była dodatkowa specjalna kategoria "Najlepsza infolinia", gdzie spośród wszystkich badanych instytucji wyłoniliśmy jedną, najlepszą – PKO Bank Polski - powiedział w opublikowanym nagraniu zamieszczonym na stronie internetowej portalu mojebankowanie.pl dyrektor zarządzający Marcin Łukaszewski.
Mojebankowanie.pl to portal o tematyce finansowo-biznesowej. Na stronie portalu można przeczytać, że jego zadaniem jest ocenianie jakości pracy banków, towarzystw ubezpieczeniowych oraz firm telekomunikacyjnych.
"Contact Center PKO Banku Polskiego otrzymało wyróżnienie +Najlepsza infolinia+ w badaniu jakości obsługi Instytucja Roku 2016. To kolejne wyróżnienie dla konsultantów banku. (...) Infolinia PKO Banku Polskiego zatrudnia kilkuset konsultantów, którzy pozostają do dyspozycji klientów 24 godziny na dobę. Konsultanci nie tylko obsługują połączenia telefoniczne, ale również odpowiadają na pytania i wnioski klientów w formie elektronicznej – maile, zgłoszenia przez stronę www" - czytamy w komunikacie banku.
"Nowością roku 2016 była ocena kontaktu przez czat oraz wideo-czat. Zbadano, jakie warunki trzeba spełnić, aby połączyć się tym kanałem, czy jest on dostępny na urządzeniach mobilnych, w jakich godzinach jest czynny, ile się czeka na połączenie, sposób prowadzenia rozmowy, elementy techniczne oraz szybkość załatwienia sprawy" - powiedział Łukaszewski.
(PAP)
aop/ dym/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.03.2017, 17:32 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |