Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO, 15 marca 2017 r. /PRNewswire/ - Marka Kat Von D Beauty ogłasza powołanie pierwszego oficjalnego zespołu artystów makijażu marki zwanego Artistry Collective. W skład zespołu wejdzie czwórka najlepszych profesjonalnych makijażystek i influencerek, których zadaniem będzie reprezentowanie marki na całym świecie.
Interaktywny komunikat prasowy dostępny jest pod adresem: https://www.multivu.com/players/English/8058351-kat-von-d-beauty-artistry-collective
Wybrane przez samą Kat Von D specjalistki Kelseyanna Fitzpatrick, Tara Buenrostro, Steffanie Strazzere i Leah Carmichael utworzą zespół Kat Von D Beauty Artistry Collective. Reprezentujące szeroki wachlarz doświadczenia i umiejętności artystki uosabiają misję i talent marki Kat Von D Beauty: spontaniczność, autentyzm, weganizm, wydajność produktu i wolność wyrażania siebie, na co dzień i wyjściowo. Każda z innowacyjnych artystek może poszczycić się nietuzinkowym profilem, od edukacji w zakresie makijażu, przez współpracę z celebrytami i makijażystkami celebrytów po pracę w redakcjach.
"Cieszę się z ekspansji rodziny Kat Von D Beauty i włączenia do niej grupy tak niesamowicie utalentowanych kobiet, które są idealnym odzwierciedleniem marki. Poznałam te utalentowane artystki przez owoce ich pracy publikowane przez nie w serwisie Instagram. Oczywiście każda z nich jest wyjątkowa sama z siebie, ale razem tworzymy niepokonany zespół Artistry Collective. Całkiem szczerze mogę powiedzieć, że jestem fanką każdej z artystek. Leah świetnie radzi sobie z cerą i potrafi zatuszować wady każdej skóry. Tara pokazuje nam surowy styl wywodzący się z jej zacięcia artystycznego. Steffanie natomiast prezentuje estetykę gotycką, którą przenika romantyzm i piękno. Kelsey ma prawdziwy dar do tworzenia makijażu, który wygląda jak obraz, i to w tak młodym wieku! Panie są prawdziwymi artystkami o wielkich sercach i odgrywają kluczową role w szerzeniu marki Kat Von D Beauty na całym świecie na dużo głębszym poziomie. Mam nadzieję, że niepowtarzalne treści, które będziemy tworzyć jako Artistry Collective będą inspiracją dla innych" - komentuje Kat Von D.
"Naszym najważniejszym celem jest odkryć artyzm na nowo w XXI wieku, co chcemy uczynić przez debiut zespołu Artistry Collective marki Kat Von D Beauty" - dodaje Kelly Coller, dyrektor marketingu globalnego, Kat Von D Beauty.
Zespół Artistry Collective marki Kat Von D Beauty będzie pełnoetatowym, stałym, globalnym zespołem artystów, którego praca będzie udostępniana na wszystkich dostępnych platformach w celu promocji umiejętności wśród klientów i w mediach. W ramach pracy w zespole Artistry Collective każda artystka będzie współpracować z samą Kat Von D w wystąpieniach prasowych, przy tworzeniu produktów, sesjach fotograficznych i pracy redakcyjnej, nauczaniu globalnych kursów mistrzowskich i podstawowych, wprowadzaniu na rynek nowych programów marki, tworzeniu treści na wyłączność na kanałach społecznościowych marki i nie tylko.
Marka Kat Von D Beauty także z przyjemnością ogłasza utworzenie pierwszego kanału w serwisie YouTube pod nazwą Kat Von D Beauty YouTube, który posłuży jako główna platforma dla zespołu Artistry Collective. Artystki będą wykorzystywać kanał YouTube marki w celu publikacji ogłoszeń na wyłączność oglądających i subskrybentów, a także udostępniać będą nowe treści przepełnione artyzmem. Już teraz można zobaczyć wideo wprowadzające od Kat, a od poniedziałku co tydzień w południe publikowane będą informacje na temat artystek, historie osobiste, wywiady przeprowadzane przez Kat, a także wideo na temat makijażu.
YOUTUBE: http://youtube.com/katvondbeauty
INSTAGRAM: @KatVonDBeauty
KELSEYANNA FITZPATRICK INSTAGRAM: @kelseyannaf
TARA BUENROSTRO INSTAGRAM: @juscallmetara
STEFFANIE STRAZZERE INSTAGRAM: @sstrazzere
LEAH CARMICHAEL INSTAGRAM: @iamleah
BIOGRAFIE I PORTFOLIO ONLINE ARTYSTEK: http://www.katvondbeauty.com/artistrycollective
#KVDBArtistryCollective
Kat Von D Beauty: wytrzymałość. kolor. pokrycie.
Marka Kat Von D Beauty powstała w 2008 roku na podstawie inspiracji intensywnymi kolorami ze studia tatuażu znanego na całym świecie High Voltage Tattoo. Czerpiąc ze swojego studia Kat stworzyła niepowstrzymaną, ulubioną markę, która specjalizuje się w tworzeniu wytrzymałych, kolorowych produktów zapewniających idealne pokrycie i dających możliwość do wyzwolenia drzemiącego w każdym artysty.
W nieustannym dążeniu do stworzenia idealnych kosmetyków Kat Von D testuje i używa wszystko to, co tworzy, ciągle inspirując się doświadczeniami jako artystka, tatuażystka, muzyk, działaczka na rzecz praw zwierząt, osobowość w mediach społecznościowych i twórczyni. Chwalona i ceniona za artyzm, autentyczność, innowacyjne podejście i obsesję na punkcie jakości Kat Von D stworzyła markę, która może poszczycić się jednym z najszybszych poziomów wzrostu w branży.
Marka Kat Von D Beauty dostępna jest w 25 krajach w Ameryce Północnej, Łacińskiej, Europie, Azji Południowowschodniej, Australii, na Bliskim Wschodzie, w krajach Skandynawskich, Wielkiej Brytanii i Irlandii. Kosmetyki marki można nabyć wyłącznie w sklepach SEPHORA, Naimies, Debenhams i na stronie www.katvondbeauty.com.
KENDO
Firma KENDO z siedzibą w San Francisco jest częścią grupy LVMH Group, wiodącego na świecie producenta produktów luksusowych. Firma skupia się na rozwoju globalnych firm kosmetycznych. Poprzez oryginalne pomysły, współpracę i nabycia firma KENDO wprowadza na rynek świeże, postępowe i innowacyjne marki. Zespół KENDO łączy umiejętności w zakresie tworzenia produktów, marketingu i działań operacyjnych w celu zrewolucjonizowania branży kosmetycznej. W portfelu firmy znajdują się obecnie marki Kat Von D Beauty, Marc Jacobs Beauty, OleHenriksen, Bite Beauty i Fenty Beauty by Rihanna. Firmę KENDO wyróżnia nacisk na jakość produktu, innowację oraz autentyczne historie. Marki firmy KENDO są obecnie w sprzedaży w 25 krajach.
Źródło: KENDO
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.03.2017, 11:39 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |