Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd spółki pod firmą PMPG Polskie Media S.A. (dalej jako Emitent) informuje, że w transakcji dokonanej poza rynkiem regulowanym Emitent zbył w dniu 15 marca 2017 roku 26 316 (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy trzysta szesnaście) akcji własnych, które zostały uprzednio nabyte przez Emitenta na podstawie art. 362 § 1 pkt 8) kodeksu spółek handlowych.
Zbycie akcji własnych nastąpiło, na podstawie upoważnienia udzielonego przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Emitenta uchwałą nr 3 z dnia 6 grudnia 2010 roku.
Średnia jednostkowa cena zbycia akcji własnych Emitenta wyniosła 3,80 zł (słownie: trzy złote osiemdziesiąt groszy). Jednostkowa wartość nominalna zbytych akcji wynosi 10 zł (słownie: dziesięć złotych), łączna wartość nominalna zbytych akcji to 263 160,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt trzy tysiące sto sześćdziesiąt). Zbyte przez Emitenta akcje własne stanowią 0,25 % kapitału zakładowego Emitenta oraz uprawniają do wykonywania 26 316 (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy trzysta szesnaście) głosów na Walnym Zgromadzeniu Emitenta, co stanowi 0,25 % udziału w ogólnej liczbie głosów.
W wyniku dokonanej transakcji łączna liczba posiadanych akcji własnych przez Emitenta wynosi 51 560 (słownie: pięćdziesiąt jeden tysięcy pięćset sześćdziesiąt), które stanowią 0,50 % kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 51 560 (słownie: pięćdziesiąt jeden tysięcy pięćset sześćdziesiąt) głosów na Walnym Zgromadzeniu Emitenta, co stanowi 0,50 % udziału w ogólnej liczbie głosów. Jednostki zależne Emitenta nie posiadają akcji Emitenta.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.03.2017, 14:09 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |