Newsletter

SFINKS POLSKA SA (7/2016) Odwrócenie odpisu na utratę wartości znaku towarowego Chłopskie Jadło

17.03.2017, 18:28aktualizacja: 17.03.2017, 18:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 7/2016

Zarząd Sfinks Polska S.A. (Emitent, Spółka) informuje, iż w dniu dzisiejszym, w toku prac nad sporządzeniem jednostkowego oraz skonsolidowanego raportu za rok obrotowy trwający od 01.12.2015 r. do 31.12.2016 r. dokonał szacunku wartości znaku towarowego Chłopskiego Jadło i w jego rezultacie podjął decyzję o odwróceniu w całości odpisu z tytułu utraty jego wartości tj. w wysokości 8.726 tys. zł.

Emitent przeanalizował wyniki restauracji działających pod marką Chłopskie Jadło oraz wyniki badań rynkowych pod kątem oceny potencjału tej marki. Bazując na obserwowanym wzroście sprzedaży w restauracjach porównywalnych oraz trendach rynkowych wykazujących zwiększenie zainteresowania kuchnią polską Zarząd nie widzi uzasadnienia do dalszego utrzymywania odpisu z tytułu utraty wartości znaku towarowego Chłopskie Jadło.

Na podjęcie decyzji o odwróceniu w całości odpisu dodatkowo wpłynął otrzymany w dniu dzisiejszym przez Spółkę raport z wyceny znaku towarowego Chłopskiego Jadło na dzień 31 grudnia 2016 r. sporządzony przez niezależny podmiot na bazie projekcji opracowanej przez Spółkę. Zgodnie z raportem wartość znaku towarowego Chłopskie Jadło wynosi 21.839 tys. zł. Wycena została przeprowadzona metodą opłat licencyjnych (metodą porównawczą) oraz metodą dochodową (Brand-driven Earnings).

Zarząd podjął decyzję o opublikowaniu powyższej informacji z uwagi na wartość rozwiązanego odpisu.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.03.2017, 18:28
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ