Newsletter

SFINKS POLSKA SA (7/2016) Odwrócenie odpisu na utratę wartości znaku towarowego Chłopskie Jadło

17.03.2017, 18:28aktualizacja: 17.03.2017, 18:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 7/2016

Zarząd Sfinks Polska S.A. (Emitent, Spółka) informuje, iż w dniu dzisiejszym, w toku prac nad sporządzeniem jednostkowego oraz skonsolidowanego raportu za rok obrotowy trwający od 01.12.2015 r. do 31.12.2016 r. dokonał szacunku wartości znaku towarowego Chłopskiego Jadło i w jego rezultacie podjął decyzję o odwróceniu w całości odpisu z tytułu utraty jego wartości tj. w wysokości 8.726 tys. zł.

Emitent przeanalizował wyniki restauracji działających pod marką Chłopskie Jadło oraz wyniki badań rynkowych pod kątem oceny potencjału tej marki. Bazując na obserwowanym wzroście sprzedaży w restauracjach porównywalnych oraz trendach rynkowych wykazujących zwiększenie zainteresowania kuchnią polską Zarząd nie widzi uzasadnienia do dalszego utrzymywania odpisu z tytułu utraty wartości znaku towarowego Chłopskie Jadło.

Na podjęcie decyzji o odwróceniu w całości odpisu dodatkowo wpłynął otrzymany w dniu dzisiejszym przez Spółkę raport z wyceny znaku towarowego Chłopskiego Jadło na dzień 31 grudnia 2016 r. sporządzony przez niezależny podmiot na bazie projekcji opracowanej przez Spółkę. Zgodnie z raportem wartość znaku towarowego Chłopskie Jadło wynosi 21.839 tys. zł. Wycena została przeprowadzona metodą opłat licencyjnych (metodą porównawczą) oraz metodą dochodową (Brand-driven Earnings).

Zarząd podjął decyzję o opublikowaniu powyższej informacji z uwagi na wartość rozwiązanego odpisu.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.03.2017, 18:28
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ