Newsletter

REDAN SA (14/2017) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w kwietniu 2017 r.

10.05.2017, 09:22aktualizacja: 10.05.2017, 09:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 14/2017

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w kwietniu 2017 r. wyniosła ok. 51,2 mln zł i była o 1% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 172,2 mln zł i była niższa o 1% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec kwietnia wyniosła 144,6 tys. m2, co oznacza wzrost o 18% w odniesieniu do kwietnia 2016.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2017 r. wyniósł ok. 30,3 mln zł co oznacza analogiczną sprzedaż w porównaniu do kwietnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 101,8 mln zł i była wyższa o 1 % od sprzedaży osiągniętej w roku poprzednim.

Przechody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w kwietniu 2017 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza spadek o 22% w stosunku do kwietnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 2,5 mln zł i była 4% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec kwietnia składała się z 412 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,6 tys. m2, która była o 30% wyższa niż na koniec kwietnia 2016.

Najważniejszy wpływ na osiągnięty poziom sprzedaży w kwietniu miały konsekwencje wynikające z nieoptymalnego zatowarowania sieci sklepów.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w kwietniu 2017 r. wyniosła ok. 20,9 mln zł i była wyższa o 3% niż w kwietniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 70,4 mln zł i była 3% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w kwietniu 2017 wyniosły 2,7 mln zł co oznacza wzrost o 17% w stosunku do kwietnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 10,3 mln zł i była 4% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec kwietnia wyniosła 38,9 tys. m2, tj. była na poziomie o 7% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.

Zmniejszenie powierzchni sieci było w głównej mierze konsekwencją trwającego od początku roku przesunięcia dystrybucji marki Troll przede wszystkich do sklepu on-line.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.05.2017, 09:22
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ