Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NANJING, Chiny, 19 maja 2017 r. /PRNewswire/ - Firma Suning Holdings Group, zwana dalej Suning lub grupą, która jest liderem na rynku w branżach sprzedaży detalicznej, nieruchomości, mediów i rozrywki, inwestycji, sportu oraz usług finansowych podpisała umowę o współpracy z Czeską Agencją Promocji Handlu i ogłosiła utworzenie Czeskiego Pawilonu, nowej sekcji w sklepie internetowym grupy suning.com. Na stronie dostępne będą produkty krajowe.
Inicjatywa Pasa i Drogi, zwana dalej inicjatywą, jest chińską strategią rozwoju, która skupia się na budowaniu połączeń i współpracy głównie między Chinami a państwami Eurazji. Nowy Czeski Pawilon na stronie grupy Suning jest jednym z pierwszych przedsięwzięć, którego celem jest dotarcie do rynków docelowych inicjatywy. Sklep internetowy ma w sprzedaży ponad 200 czeskich produktów, włączywszy produkty spożywcze, kosmetyki i ubrania.
Prezydent Republiki Czeskiej Milos Zeman wziął udział w uroczystości podpisania umowy w Nanjing po uczestnictwie w Forum Współpracy Międzynarodowej Inicjatywy Pasa i Drogi, które zakończyło się 15 maja.
Prezydent Zeman zachwalał Inicjatywę Pasa i Drogi, a także nie szczędził komplementów grupie Suning w zakresie osiągnięć na polu wprowadzania zagranicznych marek do Chin.
"Inicjatywa jest naprawdę dobrą strategią. Nie opiera się tylko po prostu na drodze, ale chodzi w niej przede wszystkim o połączenia. Suning jest bardzo prężnie działającą firmą. Mamy nadzieję, że dzięki Suning do chińskich nabywców trafi więcej czeskich produktów” - skomentował prezydent.
"Czeski Pawilon jest symbolem początku całej grupy projektów współpracy z firmami z Czech - skomentował przewodniczący grupy Suning Holdings Group Zhang Jindong. - Otwiera także nowy rozdział w międzynarodowym planie biznesowym grupy Suning” - dodał przewodniczący.
Grupa Suning została wybrana przez Republikę Czeską na głównego partnera w zacieśnianiu więzi w ramach inicjatywy Pasa i Drogi ze względu na osiągnięcia grupy w sześciu branżach w sprzedaży w internecie i świecie rzeczywistym w Chinach oraz tradycję otwierania nowych rynków. Sieć e-handlu grupy obejmuje szereg regionów na całym świecie, włączywszy Hongkong, Japonię, kraje ASEAN, Niemcy i Stany Zjednoczone.
Przewodniczący Zhang potwierdził, że grupa Suning zintegruje zasoby z sześciu branż, w których jest obecna i przeprowadzi szereg projektów współpracy z firmami z Czech.
"Republika Czeska dobrze stoi w piłce nożnej. Grupa Suning ma własne kluby piłkarskie. Będziemy współpracować w ramach trenowania piłkarzy w przyszłości - skomentował przewodniczący. - Inicjatywa Pasa i Drogi stanowi dla przedsiębiorstw prawdziwy wachlarz możliwości. Mam nadzieję, że uda nam się nawiązać współpracę z większą liczbą krajów w celu wzmocnienia rozwoju jeszcze większej liczby firm i oferowania klientom jeszcze większego wyboru” - dodał przewodniczący.
O Suning Holdings Group
Powstała w 1990 roku grupa Suning Holdings Group jest liderem, poprzez spółki podległe, w sześciu branżach: sprzedaż detaliczna, nieruchomości, media i rozrywka, inwestycje, sport i usługi finansowe. Dwie spółki podległe grupy - Suning Commerce Group and LAOX Japan - są notowane na giełdzie. W 2016 roku grupa Suning zajęła drugie miejsce w rankingu największych chińskich firm niebędących w posiadaniu rządowym. Mając do dyspozycji platformy handlu detalicznego w sieci i w świecie rzeczywistym obejmujące rynek 280 milionów lojalnych klientów, grupa Suning może dostarczać kompleksowe usługi na rzecz konsumentów oraz niezawodne i wydajne usługi wsparcia dla firm zagranicznych, które chcą wejść na chiński rynek.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/514002/Suning_Holdings_Group.jpg
Źródło: Suning Holdings Group
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.05.2017, 12:03 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |