Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w maju 2017 r. wyniosła ok. 54 mln zł i była o 2% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 226 mln zł i była niższa o 1% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja wyniosła 143,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 15% w odniesieniu do maja 2016.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w maju 2017 r. wyniósł ok. 33 mln zł co oznacza spadek o 2% w porównaniu do maja roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 135 mln zł i była równa sprzedaży osiągniętej w roku poprzednim.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w maju 2017 wyniosły ok. 0,8 mln zł co oznacza wzrost o 9% w stosunku do maja 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 3,3 mln zł i była 5% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec maja składała się z 404 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104,0 tys. m2, która była o 25% wyższa niż na koniec maja 2016.
Znaczący wpływ na poziom sprzedaży osiągnięty w maju 2017 roku miały nadal utrzymujące się w tym miesiącu skutki nieoptymalnego procesu zatowarowania sklepów TXM, który miał miejsce w okresie luty-kwiecień b.r. Trwają intensywne prace mające na celu optymalizację zatowarowania sieci handlowej. Istotnym elementem jest także wysoki poziom sprzedaży uzyskany w maju 2016 r., w którym obroty w sklepach porównywalnych wzrosły o 9% w porównaniu do maja 2015 r.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w maju 2017 r. wyniosła ok. 21 mln zł i była niższa o 2% niż w maju poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 91 mln zł i była 3% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w maju 2017 wyniosły 2,7 mln zł co oznacza spadek o 7% w stosunku do maja 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 13,0 mln zł i była 5% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec maja wyniosła 39,0 tys. m2, tj. była na poziomie o 6% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.
Zmniejszenie sprzedaży segmentu modowego w maju br. było przede wszystkim skutkiem redukcji powierzchni sieci punktów handlowych marki Troll będącej konsekwencją przesunięcia dystrybucji tej marki głównie do sklepu on-line.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.06.2017, 09:27 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |