Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Bezpieczeństwo dzieci to kwestia niezmiernie ważna dla większości Polaków. Niestety złudne poczucie bezpieczeństwa, brak fachowej wiedzy i środków finansowych ograniczają Polaków w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa swoim dzieciom. Inaugurując kampanię, bank likwiduje powyższe bariery i po raz kolejny podkreśla swoje szczególne zainteresowane bezpieczeństwem, zaradnością i opiekuńczością.
"Nasz bank koncentruje się na potrzebach rodzin, a jedną z najważniejszych jest bezpieczeństwo dzieci. Rozumiemy to i dlatego chcemy umożliwić każdej polskiej rodzinie zakup fotelika samochodowego, który zapewni dziecku odpowiednią ochronę. Uruchamiając zupełnie bezpłatny kredyt na fotelik, dbamy o bezpieczeństwo rodzin" - mówi Bartosz Chytła, pierwszy wiceprezes zarządu Nest Banku.
W ramach kampanii opracowanych zostało 5 zasad, w które sporządził partner merytoryczny akcji Paweł Kurpiewski z fotelik.info:
1. Dobierz fotelik do wagi, wzrostu i wieku dziecka,
2. Przed zakupem przymierz fotelik do swojego samochodu,
3. Zmieniaj fotelik na większy w odpowiednim momencie,
4. Nie kupuj używanego fotelika,
5. Nigdy nie używaj podstawki samochodowej - fotelik jest bezpieczniejszy dla dziecka.
W akcję zaangażowali się również znani rodzice Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel. Wzięli udział w filmie edukującym: jak zatrudnić ochroniarza dla dziecka. Akcję patronatem merytorycznym objął Przemysłowy Instytut Motoryzacji.
www.superfotelik.pl
*Badanie Biostat
**Darmowy kredyt, bez oprocentowania i prowizji dostępny jest dla klientów, którzy przedstawią dowód zakupu nowego fotelika samochodowego o wartości min.80% kwoty kredytu (nie mniej, niż 500 zł) w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy kredytu.
*** "State of Safety" Britax
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 13.06.2017, 18:58 |
Źródło informacji | Made in PR |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premiera Nowej Wałowej - prestiżowej inwestycji ROBYG nad brzegiem Motławy
Ekskluzywne osiedle położone tuż nad brzegiem Motławy - tak prezentuje się najnowsza inwestycja ROBYG w Gdańsku. Nowa Wałowa to luksusowy projekt otwierający nową linię produktów premium ROBYG Grand Selection. Inwestycja wyróżnia się unikalną architekturą inspirowaną stoczniowym charakterem miejsca, eleganckimi wnętrzami, najwyższej jakości materiałami oraz bulwarem spacerowym z bujną zielenią i instalacjami artystycznymi.- 30.05.2025, 15:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Robyg
-
Image
Nie tylko taniej, ale sprawniej i mądrzej. Polskie ubezpieczenia muszą obrać kurs na innowacje PAP
Polacy w 2024 roku przeznaczyli na ubezpieczenia 85,7 mld zł - o 8,9 proc. więcej niż w 2023 roku. Kwota ta wciąż jednak nie jest adekwatna zarówno do poziomu zamożności obywateli kraju będącego szóstą gospodarką UE, jak i skali zagrożeń (klimatycznych, demograficznych, geopolitycznych), z którymi, jako społeczeństwo, się mierzymy. Goście XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń zgodzili się, że zmiana tego stanu rzeczy wymaga od wszystkich graczy na rynku większej elastyczności i innowacyjności.- 30.05.2025, 14:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lepiej zapobiegać szkodom niż je likwidować. Polska potrzebuje strategii odporności na katastrofy PAP
Dla uczestników XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) ubezpieczenia są nie tylko narzędziem ochrony majątku, ale przede wszystkim fundamentem budowania zaufania społecznego i gospodarczego. Ubezpieczenia nie eliminują całego ryzyka, ale sprawiają, że można łatwiej poradzić sobie z trudnymi sytuacjami.- 30.05.2025, 13:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ