Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Cannes, Francja, 22 czerwca 2017 r. /PRNewswire/ - Grupa Omnicom Media Group (OMG), wydział usług medialnych spółki Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC) zakończyła pierwszy rok działalności z trzema oddziałami sieciowymi walczącymi o uznanie na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Wszystkie trzy oddziały zdobyły najwyższe odznaczenia.
Najbardziej wśród uznanych firm wyróżnił się oddział OMD Worldwide, który zdobył odznaczenie sieci medialnej roku w wyniku otrzymania jednego złotego, pięciu srebrnych i pięciu brązowych lwów oraz 14 nominacji w różnych kategoriach lwów medialnych.
Biorący udział w plebiscycie w Cannes po raz pierwszy oddział Hearts & Science był jedyną siecią, która zdobyła dwa złote odznaczenia w kategorii mediów, a w końcowym rozliczeniu zdobyła dwa złote, jednego srebrnego lwa oraz pięć nominacji w 14 kategoriach, co oznacza, że konwersja nominacji wyniosła 30%, a konwersja z nominacji na wygraną - 60%.
Oddział PHD dołączył do grona zwycięzców zdobywając wiele nagród poza kategorią mediów, włączywszy złoto w druku oraz cyfrowe Grand Prix.
Nagroda sieci roku dla OMD
Liczba 11 medialnych lwów przyznana OMD odzwierciedla pracę oddziału z szerokim wachlarzem klientów, włączywszy motoryzację, żywność i napoje, organizacje nie dla zysku, handel i technologię we wszystkich regionach. Oddział zdobył następujące wyróżnienia:
- Doskonałe planowanie mediów: ZŁOTY LEW dla MANNING GOTTLIEB OMD za "NO ONE SHOULD HAVE NO ONE" (AGE UK);
- Wykorzystanie danych w czasie rzeczywistym: SREBRNY LEW dla OMD SINGAPORE za "Restaurant Capacity Based Advertising for McDelivery" (MCDONALD'S)
- Targetowanie na podstawie danych: SREBRNY LEW dla MANNING GOTTLIEB OMD za "No One Should Have No One" (Age UK);
- Samochody oraz produkty i usługi motoryzacyjne: SREBRNY LEW dla OMD Dubai za "Camelpower Automotive" (NISSAN);
- Media i publikacje: SREBRNY LEW dla OMD UK za "Channel 4 Paralympics" (PARALYMPICS CHANNEL 4);
- Wykorzystanie mediów zintegrowanych: SREBRNY LEW dla OMD UK za "Channel 4 Paralympics" (PARALYMPICS |CHANNEL 4);
- Wykorzystanie marki lub produktu jako elementu programu lub platformy: BRĄZOWY LEW dla OMD USA za "Serena Match Point" (GATORADE /PEPSICO);
- Wykorzystanie telewizji: BRĄZOWY LEW dla OMD DOMINICANA za "Equalitv International Women's Day" (LA SIRENA);
- Wykorzystanie marki lub produktu jako elementu programu lub platformy: BRĄZOWY LEW dla OMD USA za "Super Bowl Drones Half Time Show" (INTEL);
- Wykorzystanie pozostałych ekranów: BRĄZOWY LEW dla MANNING GOTTLIEB OMD za "Spring Waitrose" (WAITROSE);
- Wykorzystanie marki lub produktu jako elementu programu lub platformy: dla MANNING GOTTLIEB OMD za "Buster the Boxer" (JOHN LEWIS).
Wyjątkowe osiągnięcia w pierwszym roku Hearts & Science
Oddział Hearts & Science wyróżnił się kampanią, którą widzowie Super Bowl już wcześniej okrzyknęli swoją ulubioną. Kampania agencji, która działa na rynku od zaledwie 14 miesięcy zdobyła następujące wyróżnienia w Cannes:
- Wykorzystanie marki lub produktu jako elementu programu lub platformy: ZŁOTY LEW za "Bradshaw Super Bowl Stain" (TIDE| P&G |);
- Wykorzystanie wydarzenia: ZŁOTY LEW za "Bradshaw Super Bowl Stain" (TIDE/P&G);
- Doskonała realizacja mediów: SREBRNY LEW za "Bradshaw Super Bowl Stain" (TIDE/P&G).
Poza kategoriami medialnymi oddział PHD zdobył cyfrowe Grand Prix we współpracy z Droga 5 za humorystyczną i ciekawą kampanię "Did you mean MailChimp?". Kampania opierała się na różnych formach nazwy dostawcy marketingu e-mail i wykorzystała je jako inspirację dla szeregu filmów i elementów interaktywnych.
Omnicom Media Group
Omnicom Media Group (OMG) jest wydziałem usług medialnych grupy Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), wiodącej spółki reklamowej, marketingowej i komunikacji korporacyjnej, która świadczy usługi na rzecz ponad 5000 klientów w ponad 100 krajach. Grupa Omnicom Media Group obejmuje sieci pełnego zakresu OMD, PHD i Hearts & Science, a także globalną platformę danych i analityki Annalect, Resolution Performance Media oraz wiele innych oddziałów zajmujących się specjalistyczną komunikacją medialną.
Źródło: Omnicom Media Group
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.06.2017, 11:09 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |