Newsletter

LUBAWA SA (5/2017) Powołanie Rady Nadzorczej Emitenta na nową kadencję.

28.06.2017, 22:34aktualizacja: 28.06.2017, 22:34

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 5/2017

Zarząd LUBAWA S.A. (Emitent) z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim podaje do publicznej wiadomości informację bieżącą o powołaniu Rady Nadzorczej Spółki na kolejną, trzyletnią kadencję wspólną.

Dnia 28 czerwca 2017 r. w związku z wygaśnięciem mandatów wszystkich członków Rady Nadzorczej powołanych na kolejną trzyletnią kadencję dnia 27 czerwca 2014 r., Zwyczajne Walne Zgromadzenie Lubawa S.A. w Ostrowie Wielkopolskim podjęło uchwałę o ustaleniu, że w skład Rady Nadzorczej na kolejną trzyletnią kadencję wspólną wchodzić będzie sześć osób. Jednocześnie dnia 28 czerwca 2017 r. do Rady Nadzorczej Emitenta na kadencję 2017-2020 r. powołano następujące osoby: Pana Pawła Kois, Pana Łukasza Litwina, Pana Pawła Litwina, Pana Zygmunta Politowskiego, Pana Andrzeja Tadeusza Kowalskiego oraz Pana Marcina Michała Wielgusa.

Paweł Kois - absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Wydział Zarządzania o specjalności Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstw. Pan Paweł Kois jest specjalistą w dziedzinie finansów przedsiębiorstw oraz oceny projektów inwestycyjnych. W latach 2000-2005 pracował w BIG Banku Gdańskim S.A. oraz Banku Ochrony Środowiska S.A. Od 2005 roku Pan Paweł Kois jest Członkiem Rady Nadzorczej Miranda Serwis Sp. z o.o. Od lipca 2005 do listopada 2008 oraz od czerwca 2011 roku jest Członkiem Rady Nadzorczej Miranda Sp. z o.o. a w okresie listopad 2008 do kwietnia 2011 był Wiceprezesem Zarządu w Miranda Sp. z o.o. Pan Paweł Kois od lipca 2005 roku jest Dyrektorem Finansowym w Effect-System S.A., w okresie luty 2008 - marzec 2011 był Dyrektorem Finansowym w ZPH Litex. Od marca 2011 r. sprawuje stanowisko Dyrektora Finansowego w Litex Promo Sp. z o.o. W grudniu 2010 r. został powołany na Członka Rady Nadzorczej Lubawa S.A., w poprzedniej kadencji Rady Nadzorczej Emitenta. Pan Paweł Kois nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta oraz nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, czy też jako członek organu spółki kapitałowej oraz innej konkurencyjnej osoby prawnej. Nie jest również osobą wpisaną do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego w oparciu o ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym (dalej KRS) .

Pan Paweł Litwin - absolwent Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu na kierunku Zarządzanie i Marketing, specjalność zarządzanie finansami. Pan Paweł Litwin obecnie pełni funkcję: członka Zarządu w Litex Service Sp. z o.o. z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim (od dnia 6 maja 2008 r.) , szefa Działu Rozwoju w Litex Service Sp. z o.o. z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim (od dnia 1 lutego 2012 r.) , menadżera ds. obsługi kluczowych klientów zagranicznych na rynku produktów koncesjonowanych w Miranda Sp. z o.o. z siedzibą w Turku oraz członka Rady Nadzorczej Litex Promo Sp. z o.o. z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim (od dnia 25 listopada 2011 r.) . W okresie sierpień 2007 - kwiecień 2011 r. pełnił również funkcję członka Rady Nadzorczej Miranda Sp. z o.o. z siedzibą w Turku. Pan Paweł Litwin był członkiem Rady Nadzorczej Emitenta poprzedniej kadencji. Pan Paweł Litwin nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. Nie prowadzi działalności, która byłaby konkurencyjna w stosunku do emitenta ani nie jest współwłaścicielem lub członkiem władz spółki lub innego podmiotu o działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Emitenta.

Pan Łukasz Litwin - absolwent Wydziału Marketingu i Zarządzania (specjalizacja: finanse) Wyższej Szkoły Biznesu National Louis University w Nowym Sączu. Pan Łukasz Litwin od 2005 roku pracuje w strukturach LITEX Service Sp. z o.o. Od 2010 roku pełni funkcję Prokurenta w spółce Miranda Sp. z o.o. W lipcu 2011 r. został powołany na Członka Rady Nadzorczej Lubawa S.A. Nie jest osobą wpisaną do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego w oparciu o ustawę o KRS. Pan Łukasz Litwin nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta oraz nie jest wspólnikiem spółek konkurencyjnych, czy też członkiem organów podmiotów konkurencyjnych.

Pan Zygmunt Politowski - absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów podyplomowych z zarządzania kryzysowego Szkoły Głównej Straży Pożarnej. W latach 1992-1998 sprawował funkcję pełniącego obowiązki Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnych w województwie kujawsko-pomorskim. W latach 1999-2001 był Komendantem Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w województwie kujawsko-pomorskim. W latach 2001-2004 w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej był Zastępcą Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej oraz Zastępcą Szefa Obrony Cywilnej Kraju. W latach 2005-2006 był Kanclerzem Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie, a w latach 2007-2010 wykładowcą na Wydziale Socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. W lipcu 2011 r. został powołany do Rady Nadzorczej Lubawa S.A. Nie jest osobą wpisaną do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego w oparciu o ustawę o KRS. Pan Zygmunt Politowski nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta oraz nie jest wspólnikiem, czy też członkiem organów podmiotów konkurencyjnych.

Pan Andrzej Tadeusz Kowalski jest absolwentem WSP w Zielonej Górze (obecnie Uniwersytet Lubuski), kierunek matematyka, absolwentem Akademii Ekonomicznej (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) we Wrocławiu - Master of Business Administration (MBA) w zakresie zarządzania i marketingu, absolwentem ICAN Institute (Kanadyjski Instytut Zarządzania) program Harvard School of Business w zakresie zarządzania, ponadto przeszedł wiele szkoleń podnoszących jego wiedzę między innymi w zakresie: prowadzenia projektów, zarządzania procesem zmian w organizacji, lean management. Pan Andrzej Kowalski posiada wiedzę ekspercką w zakresie procesów zarządzania organizacją oraz procesów sprzedażowo-marketingowych. W latach 2015 - 2017 pracował jako Dyrektor San Marco Polonia, w latach 2013 - 2014 pracował jako Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży w PPG Deco Polska, w latach 2006 - 2012 pracował jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu w firmach Malfarb oraz Dyrup Polska, w latach 2002 - 2006 pracował jako Dyrektor Marketingu w firmie Selena, w latach 2001 - 2002 pracował jako Dyrektor Handlowy w firmie MIS, w latach 2000 - 2001 pracował jako Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu w firmie Hanka. Pan Andrzej Kowalski w trakcie swojej kariery zawodowej uczestniczył w wielu projektach strategicznych dotyczących organizacji, miedzy innymi posiada szerokie praktyczne doświadczenie w zakresie: budowania długoletnich strategii dla organizacji, optymalizacji procesów zarządczych oraz procesów sprzedażowo-marketingowych, procesu budżetowania, planowania oraz egzekucji działań w organizacji, procesu HR. Pan Andrzej Kowalski nie wykonuje działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta oraz nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, czy też jako członek organu spółki kapitałowej oraz innej konkurencyjnej osoby prawnej.

Pan Marcin Michał Wielgus - absolwent Politechniki Wrocławskiej w 1993 r., magister kierunku zarządzanie i informatyka, studia podyplomowe Central Connecticut State University przy Politechnice Wrocławskiej: Handel zagraniczny oraz Zarządzanie w biznesie. Dotychczasowy przebieg kariery zawodowej: kariera zawodowa rozpoczęta w 1993 r.: Kesz spółka z o.o. we Wrocławiu, Dyrektor Sprzedaży, General Bottlers spółka z o.o. - District Sales Manager, Master Foods Polska spółka z o.o. - przedstawiciel handlowy. Następnie dyrektor ds. Sprzedaży w Cargill Poland Sp. z o.o. w latach 1997-2007, Dyrektor Generalny i Członek Zarządu w Cargill Poland Sp. z o.o. w latach 2007-2014, w latach 2014-2015 Brand President Burger King w AmRest Sp. z o.o. Wrocław, od 2016 do dziś Dyrektor Generalny w John Cotton Europe Sp. z o.o. Polska. Nie jest osobą wpisaną do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego w oparciu o ustawę o KRS. Pan Marcin Michał Wielgus nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta oraz nie jest wspólnikiem, czy też członkiem organów podmiotów konkurencyjnych.

Szczegółowa podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 22 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.06.2017, 22:34
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ