Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w czerwcu 2017 r. wyniosła ok. 51 mln zł i była o 3% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 277 mln zł i była niższa o 2% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec czerwca wyniosła 141,9 tys. m2, co oznacza wzrost o 12% w odniesieniu do czerwca 2016.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2017 r. wyniósł ok. 30 mln zł co oznacza spadek o 8% w porównaniu do czerwca roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 165 mln zł i była 2% niższa niż sprzedaż osiągnięta w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w czerwcu 2017 wyniosły ok. 0,8 mln zł co oznacza wzrost o 23% w stosunku do czerwca 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 4,1 mln zł i była 8% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec czerwca składała się z 398 sklepów własnych o łącznej powierzchni 102,9 tys. m2, która była o 22% wyższa niż na koniec czerwca 2016.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w czerwcu 2017 r. wyniosła ok. 21 mln zł i była wyższa o 5% niż w czerwcu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 112 mln zł i była 2% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w czerwcu 2017 wyniosły 2,3 mln zł co oznacza spadek o 13% w stosunku do czerwca 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 15,3 mln zł i była 6% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca wyniosła 38,9 tys. m2, tj. była na poziomie o 8% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.07.2017, 08:54 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |