Newsletter

Nowa reklama TCL debiutuje w 15 krajach eurazjatyckich

17.07.2017, 12:31aktualizacja: 17.07.2017, 12:31

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kampania reklamowa opublikowana została na głównych rynkach, które chiński rząd chce objąć inicjatywą "Jednego Pasa, Jednej Drogi".

PEKIN, 17 lipca 2017 r. /PRNewswire/ - Nowa kampania reklamowa firmy TCL zadebiutowała 6 lipca w 15 krajach na całym świecie włączywszy Rosję, Włochy i Francję. Kampania jest przykładem na to, jak chińska marka może zabłysnąć na arenie międzynarodowej oraz jak firma z Chin może osiągnąć korzystne wyniki dla wszystkich zainteresowanych i znaleźć partnerów w procesie globalizacji.

Większość z 15 krajów, w których opublikowana została reklama, znajduje się w obszarze docelowym inicjatywy „Jednego Pasa, Jednej Drogi”. Inicjatywa ta jest elementem programu rządu Chin mającego na celu ekspansję gospodarczą i zacieśnienie współpracy na kontynencie euroazjatyckim. Pozostałe kraje, w których toczy się kampania zostały wybrane ze względu na ich znaczący wkład w globalny rozwój gospodarczy. Jako jedna z wiodących chińskich firm TCL wykorzystała zaawansowane rozwiązania produkcyjne i rozbudowane umiejętności produkcji przemysłowej do wsparcia wdrażania inicjatywy rządowej, tym samym przyspieszając działania kraju dążące do podniesienia standardów produkcyjnych i osiągnięcia poziomu międzynarodowego.

W 1999 roku w ramach strategii ekspansji międzynarodowej firma TCL otworzyła pierwszy zagraniczny zakład produkcji telewizorów w Wietnamie. Dziś firma ma zakłady produkcji telewizorów w Polsce na rynek europejski, Meksyku na rynek środkowo- i północnoamerykański oraz w Egipcie na rynek bliskowschodni i afrykański. Firma zatrudnia 75 000 pracowników, ma 23 centra badań i rozwoju oraz 21 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Biura sprzedaży firmy znajdują się w ponad 80 krajach i regionach, a działalność przedsiębiorstwa obejmuje 160 krajów i regionów. Przychody firmy sięgnęły 106,5 miliarda juanów w 2016 roku, z czego 50% ze sprzedaży za granicami Chin. Ogólnoświatowa sprzedaż telewizorów TCL przekroczyła poziom 20 milionów egzemplarzy w tym roku, przez co firma TCL uplasowała się na trzecim miejscu wśród międzynarodowych producentów telewizorów. Firma TCL jest najszybciej rosnącą marką odbiorników telewizyjnych w Ameryce Północnej, obszarze najważniejszym dla producentów, już trzeci rok z rzędu. W pierwszym kwartale roku 2017 firma TCL wyprzedziła markę LG i zajęła trzecie miejsce pod względem produkcji telewizorów w Ameryce Północnej osiągając 13% udziałów rynkowych.

Misja firmy zakłada przeistoczenie się w globalnego producenta produktów smart i dostawcę usług w internecie. Firma TCL z oddaniem wspiera inicjatywę Jednego Pasa, Jednej Drogi i pracuje nad jeszcze szybszym podbiciem wschodzących rynków przez podejmowanie nowych szans rozwoju i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych służących globalnym klientom jeszcze lepiej.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/535388/TCL.jpg

Źródło: TCL

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.07.2017, 12:31
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ