Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PEKIN, 17 lipca 2017 r. /PRNewswire/ - Nowa kampania reklamowa firmy TCL zadebiutowała 6 lipca w 15 krajach na całym świecie włączywszy Rosję, Włochy i Francję. Kampania jest przykładem na to, jak chińska marka może zabłysnąć na arenie międzynarodowej oraz jak firma z Chin może osiągnąć korzystne wyniki dla wszystkich zainteresowanych i znaleźć partnerów w procesie globalizacji.
Większość z 15 krajów, w których opublikowana została reklama, znajduje się w obszarze docelowym inicjatywy „Jednego Pasa, Jednej Drogi”. Inicjatywa ta jest elementem programu rządu Chin mającego na celu ekspansję gospodarczą i zacieśnienie współpracy na kontynencie euroazjatyckim. Pozostałe kraje, w których toczy się kampania zostały wybrane ze względu na ich znaczący wkład w globalny rozwój gospodarczy. Jako jedna z wiodących chińskich firm TCL wykorzystała zaawansowane rozwiązania produkcyjne i rozbudowane umiejętności produkcji przemysłowej do wsparcia wdrażania inicjatywy rządowej, tym samym przyspieszając działania kraju dążące do podniesienia standardów produkcyjnych i osiągnięcia poziomu międzynarodowego.
W 1999 roku w ramach strategii ekspansji międzynarodowej firma TCL otworzyła pierwszy zagraniczny zakład produkcji telewizorów w Wietnamie. Dziś firma ma zakłady produkcji telewizorów w Polsce na rynek europejski, Meksyku na rynek środkowo- i północnoamerykański oraz w Egipcie na rynek bliskowschodni i afrykański. Firma zatrudnia 75 000 pracowników, ma 23 centra badań i rozwoju oraz 21 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Biura sprzedaży firmy znajdują się w ponad 80 krajach i regionach, a działalność przedsiębiorstwa obejmuje 160 krajów i regionów. Przychody firmy sięgnęły 106,5 miliarda juanów w 2016 roku, z czego 50% ze sprzedaży za granicami Chin. Ogólnoświatowa sprzedaż telewizorów TCL przekroczyła poziom 20 milionów egzemplarzy w tym roku, przez co firma TCL uplasowała się na trzecim miejscu wśród międzynarodowych producentów telewizorów. Firma TCL jest najszybciej rosnącą marką odbiorników telewizyjnych w Ameryce Północnej, obszarze najważniejszym dla producentów, już trzeci rok z rzędu. W pierwszym kwartale roku 2017 firma TCL wyprzedziła markę LG i zajęła trzecie miejsce pod względem produkcji telewizorów w Ameryce Północnej osiągając 13% udziałów rynkowych.
Misja firmy zakłada przeistoczenie się w globalnego producenta produktów smart i dostawcę usług w internecie. Firma TCL z oddaniem wspiera inicjatywę Jednego Pasa, Jednej Drogi i pracuje nad jeszcze szybszym podbiciem wschodzących rynków przez podejmowanie nowych szans rozwoju i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych służących globalnym klientom jeszcze lepiej.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/535388/TCL.jpg
Źródło: TCL
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.07.2017, 12:31 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |