Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lipcu 2017 r. wyniosła ok. 50 mln zł i była o 6% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 326 mln zł i była niższa o 1% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lipca wyniosła 141,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do lipca 2016.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lipcu 2017 r. wyniósł ok. 32 mln zł co oznacza wzrost o 13% w porównaniu do lipca roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 197 mln zł i była na tym samym poziomie co w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w lipcu 2017 wyniosły ok. 0,7 mln zł co oznacza wzrost o 37% w stosunku do lipca 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 4,8 mln zł i była o 12% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec lipca składała się z 398 sklepów własnych o łącznej powierzchni 103,6 tys. m2, która była o 21% wyższa niż na koniec lipca 2016.
W związku z nadal trwającymi skutkami nieoptymalnego zatowarowania sklepów z okresu luty-kwiecień br., w lipcu TXM przeprowadził wyprzedaż towarów na większą skalę niż w latach poprzednich. Spowodowało to spadek marży procentowej o kilka punktów procentowych r./r.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w lipcu 2017 r. wyniosła ok. 18 mln zł i była niższa o 4% niż w lipcu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 130 mln zł i była 2% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w lipcu 2017 wyniosły 2,7 mln zł co oznacza wzrost o 7% w stosunku do lipca 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 18 mln zł i była 4% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lipca wyniosła 38,2 tys. m2, tj. była na poziomie o 9% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.
Zmniejszenie sprzedaży segmentu modowego w lipcu br. było przede wszystkim skutkiem redukcji powierzchni punktów handlowych marki Troll będącej konsekwencją przesunięcia dystrybucji tej marki głównie do sklepu on-line.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.08.2017, 09:50 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |