Newsletter

Sztuczna inteligencja i duże dane nadają nowy kształt branży usług językowych

07.08.2017, 11:14aktualizacja: 07.08.2017, 11:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BRISBANE, Australia, 7 sierpnia 2017 r. /PRNewswire/ - Sztuczna inteligencja i duże dane są wszechobecne i zmieniają obraz dzisiejszego świata. Te dwa trendy wpływają na pracę i życie, procesy podejmowania decyzji, a nawet całe branże. Branża usług językowych nie jest wyjątkiem. Jakie rewolucyjne zmiany wnoszą do społeczeństwa duże dane i sztuczna inteligencja? Jak wpłyną one na branżę usług językowych? Jakie korzyści i inspiracje mogą z nich w przyszłości czerpać specjaliści, dostawcy usług i klienci?

Na 21 Kongresie Międzynarodowego Stowarzyszenia Tłumaczy (FIT 2017), który odbył się w dniach 3 do 5 sierpnia w Brisbane firma Global Tone Communication Technology Co., Ltd. (GTCOM), będąca wyłącznym partnerem strategicznym wydarzenia, pracowała z ponad 1000 ekspertów i praktyków nad sformułowaniem odpowiedzi na powyższe pytania i nie tylko.

Główny dyrektor wykonawczy firmy GTCOM Eric Yu wygłosił przemówienie w trakcie ceremonii otwarcia, w którym podzielił się z uczestnikami przemyśleniami na temat wpływu postępów w tłumaczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji na branżę usług językowych, a także przedstawił, jak zastosowanie nowych rozwiązań wpłynie na poprawę wydajności w całej branży i ułatwi dostęp do lepszych usług językowych.

W trakcie wydarzenia firma GTCOM zaprezentowała nowe narzędzie językowe YEEKIT łączące sztuczną inteligencję i język, a także przedstawiła obecnym YEESIGHT i inne produkty wyposażone w funkcje bazujące na sztucznej inteligencji i dużych danych operujących między różnymi językami. Produkty firmy przyciągnęły uwagę tak miejscowych przedsiębiorców, jak i mediów.

Fora sponsorowane przez firmę GTCOM były okazją do wymiany poglądów na rolę technologii w zapewnianiu usług językowych między kadrą kierowniczą firmy, ekspertami branżowymi z wiodących na świecie biur i organizacji tłumaczeń oraz profesorami z prestiżowych uczelni. Dyskusje objęły również naukę przekładu i badania w tej dyscyplinie, a także okazały się być źródłem interesujących wniosków dotyczących nowych wyzwań i możliwości branży usług językowych w przyszłości.

Zdjęcie - http://mma.prnewswire.com/media/542243/photo.jpg

Źródło: Global Tone Communication Technology Co., Ltd. (GTCOM)

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.08.2017, 11:14
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ