Newsletter

HUBSTYLE SA (25/2017) RB 25 Wstępne skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową HubStyle w lipcu 2017 roku.

08.08.2017, 00:59aktualizacja: 08.08.2017, 00:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 25/2017

Zarząd HubStyle S.A. ("Spółka") informuje, że wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w lipcu 2017 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle ("GK HubStyle"), wyniosły około 1 505 tys. PLN i były niższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2016 roku o około 21%.

W segmencie sprzedaży odzieży, wstępne przychody netto ze sprzedaży w lipcu 2017 roku,

po uwzględnieniu zwrotów, wyniosły około 868 tys. PLN i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o około 31%. Do segmentu sprzedaży odzieży zalicza się przychody netto ze sprzedaży spółek: Sugarfree Sp. z o.o. ("Sugarfree") oraz New Fashion Brand Sp. z o.o. ("Cardiobunny").

Z kolei w segmencie usług dla e-commerce, wstępne przychody netto ze sprzedaży w czerwcu 2017 roku wyniosły około 637 tys. PLN i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o około 3%. Do segmentu usług dla e-commerce zalicza się przychody netto ze sprzedaży spółki Nokaut.pl Sp. z o.o.

Prezentowane dane sprzedażowe są porównywalne w ujęciu rok do roku i odnoszą się do projektów kontynuowanych (zgodnie z zaktualizowaną strategią opublikowaną w Raporcie Bieżącym 6/2017 z 22 marca 2017 roku).

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.08.2017, 00:59
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii