Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jedzenie odgrywa w naszym życiu bardzo ważną rolę. To nie tylko zaspokajanie głodu, ale przede wszystkim czas spędzony z rodziną i przyjaciółmi, umacnianie relacji, dzielenie się przeżyciami. O wspólne spotkania przy stole warto zabiegać i kolekcjonować momenty spędzone razem.
Niezależnie od pory dnia i tego, czy jemy w domu, czy w restauracji, posiłek spożywany w towarzystwie smakuje lepiej, poprawia samopoczucie i nastraja optymistycznie. KFC doskonale to wie, dlatego sztandarowym produktem jest stworzony do dzielenia się kubełek, wypełniony starannie wyselekcjowanymi, pochodzącymi od lokalnych dostawców, soczystymi kawałkami kurczaka. Wystarczy po nie sięgnąć i cieszyć się ze spotkania z bliskimi.
I tak od 1957 roku. W tym czasie zmieniał się wygląd kubełka i wystrój restauracji. To, co pozostało niezmienne, to sekretna receptura panierki, wyjątkowy smak i radość z dzielenia się posiłkiem.
Z okazji 60. urodzin Kubełka, sieć restauracji KFC przygotowała dla swoich gości wyjątkową loterię, która wystartuje 16 sierpnia i potrwa do 11 września 2017 roku. Do wygrania będzie aż 195 tysięcy nagród. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy zakupić jeden z promocyjnych Kubełków i odebrać kupon ze zdrapką. Poza nagrodami podstawowymi, m.in. urodzinowymi koszulkami czy przypinkami, kupon uprawnia do gry o jedną z nagród głównych: voucherów biura podróży o wartości 5000 PLN i Złotych Kubełków, które dzięki magnetycznej karcie będzie można napełniać codziennie. Wystarczy zarejestrować numer kuponu na stronie internetowej loterii, aby wziąć udział w losowaniu. Loteria będzie obowiązywała we wszystkich restauracjach sieci i w dostawie.
KONTAKT:
Aleksandra Staszewska
Biuro Prasowe KFC
Weber Shandwick
tel. +48 22 60 76 127
tel. kom. +48 667 530 009
e-mail: KFC@webershandwick.pl
www.KFC.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.08.2017, 16:51 |
Źródło informacji | Biuro Prasowe KFC |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Chapter Zero Poland wskazuje, jak budować konkurencyjność polskiej gospodarki w oparciu o strategię zrównoważonego rozwoju PAP
Raport „Budowanie konkurencyjności polskiej gospodarki w oparciu o strategię zrównoważonego rozwoju. Strategiczne znaczenie danych w procesie transformacji”, przygotowany przez Chapter Zero Poland inicjatywę Forum Odpowiedzialnego Biznesu - i SGH wskazuje uczestnikom rynku, m.in. przedsiębiorcom i samorządowcom konkretne rekomendacje dotyczące zielonej transformacji.- 08.10.2025, 14:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
ROP i system kaucyjny - rekomendacje ekspertów z obszaru świadomości ekologicznej i recyklingu
Sprawiedliwe zasady, włączenie szkła i wyrównanie poziomów zbiórki - to główne wnioski z publikacji „System bez wykluczeń. Na drodze do sprawiedliwej i efektywnej legislacji systemu kaucyjnego i ROP”, zaprezentowanej dziś w trakcie spotkania branży, mediów i przedstawicieli rządu w Centrum Prasowym PAP. W spotkaniu wzięła udział wiceminister Anita Sowińska z resortu Klimatu i Środowiska.- 08.10.2025, 14:48
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Stowarzyszenie Ekologiczne EKO-UNIA
-
Image
MAK Re na EKF Ubezpieczenia: luka ubezpieczeniowa to miliardowe straty dla całego społeczeństwa PAP
„Na tym kongresie wielokrotnie wybrzmiał fakt, że luka ubezpieczeniowa to nie jest tylko brak konkretnej polisy czy podpisanej umowy. Są to miliardy złotych strat, które później muszą być pokryte przez społeczeństwo i samorządy. Aby zagospodarować tę lukę, nasz sektor musi skoncentrować się na rozszerzaniu świadomości ubezpieczeniowej i stałym pokazaniu klientom, że oferowane zabezpieczenia oznaczają realne wparcie oraz korzyści” - wyjaśnia Ewa Siniarska-Parkot, członek zarządu MAK Ubezpieczenia, prezes zarządu MAK Re.- 08.10.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ