Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jedzenie odgrywa w naszym życiu bardzo ważną rolę. To nie tylko zaspokajanie głodu, ale przede wszystkim czas spędzony z rodziną i przyjaciółmi, umacnianie relacji, dzielenie się przeżyciami. O wspólne spotkania przy stole warto zabiegać i kolekcjonować momenty spędzone razem.
Niezależnie od pory dnia i tego, czy jemy w domu, czy w restauracji, posiłek spożywany w towarzystwie smakuje lepiej, poprawia samopoczucie i nastraja optymistycznie. KFC doskonale to wie, dlatego sztandarowym produktem jest stworzony do dzielenia się kubełek, wypełniony starannie wyselekcjowanymi, pochodzącymi od lokalnych dostawców, soczystymi kawałkami kurczaka. Wystarczy po nie sięgnąć i cieszyć się ze spotkania z bliskimi.
I tak od 1957 roku. W tym czasie zmieniał się wygląd kubełka i wystrój restauracji. To, co pozostało niezmienne, to sekretna receptura panierki, wyjątkowy smak i radość z dzielenia się posiłkiem.
Z okazji 60. urodzin Kubełka, sieć restauracji KFC przygotowała dla swoich gości wyjątkową loterię, która wystartuje 16 sierpnia i potrwa do 11 września 2017 roku. Do wygrania będzie aż 195 tysięcy nagród. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy zakupić jeden z promocyjnych Kubełków i odebrać kupon ze zdrapką. Poza nagrodami podstawowymi, m.in. urodzinowymi koszulkami czy przypinkami, kupon uprawnia do gry o jedną z nagród głównych: voucherów biura podróży o wartości 5000 PLN i Złotych Kubełków, które dzięki magnetycznej karcie będzie można napełniać codziennie. Wystarczy zarejestrować numer kuponu na stronie internetowej loterii, aby wziąć udział w losowaniu. Loteria będzie obowiązywała we wszystkich restauracjach sieci i w dostawie.
KONTAKT:
Aleksandra Staszewska
Biuro Prasowe KFC
Weber Shandwick
tel. +48 22 60 76 127
tel. kom. +48 667 530 009
e-mail: KFC@webershandwick.pl
www.KFC.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.08.2017, 16:51 |
Źródło informacji | Biuro Prasowe KFC |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
DYMO współpracuje z GA International (LabTAG) aby móc oferować etykiety kriogeniczne dla drukarek DYMO DYMO LabelWriter serii 5
- 22.01.2025, 11:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
RENOMIA GROUP wzmacnia swoją pozycję w Polsce: dzięki przejęciu brokerskiej firmy ubezpieczeniowej MODUS
RENOMIA a. s., lider w branży ubezpieczeń i zarządzania ryzykiem w Czechach i w regionie Europy Środkowej, przejmuje udziały większościowe w polskiej Kancelarii Brokerskiej MODUS. Tym samym wzmocni swoją pozycję na największym rynku środkowoeuropejskim, gdzie jeszcze przed bieżącą akwizycją operowała za pośrednictwem swoich dwóch spółek zależnych.- 22.01.2025, 10:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: RENOMIA
-
Image
Polska firma ARAM podbija świat esportu: kulisy jednego z największych turniejów gier mobilnych na świecie PMGC 2024
W samym centrum jednego z największych turniejów esportowych na świecie, PUBG Mobile Global Championship 2024 (PMGC), znalazła się polska firma ARAM. W dniach 6–8 grudnia londyńska arena ExCel stała się miejscem zmagań najlepszych drużyn PUBG Mobile, a widowisko przyciągnęło miliony widzów.- 22.01.2025, 09:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ARAM