Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kampania „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” ma zachęcić Polaków do korzystania z oferty turystycznej poza tradycyjnym letnim czy zimowym sezonem. Promując wspólnie oferty turystyczne, które nie tracą na atrakcyjności niezależnie od pory roku przedłużamy sezon turystyczny w Polsce i tworzymy ogólnopolski całoroczny pakiet ofert dla turystów.
W wiosennej edycji wzięło udział w akcji ponad 460 przedsiębiorców. Ponad 60 proc. spośród nich oceniła natężenie ruchu w weekend objęty akcją, jako wyższy, aniżeli w inne weekendowe dni marca. Dobrze wypada ocena sprzedaży. Szacunkowa liczba klientów dokonująca zakupu usług turystycznych korzystając z obniżonej ceny, wyniosła około prawie tysięcy. Osiągnięte wyniki skłaniają ponad 80 proc. partnerów weekendu za pół ceny do zadowolenia z udziału w niej.
Istotną wartością ogólnopolskiego przedsięwzięcia realizowanego przez Polską Organizację Turystyczną jest stopniowe przełamywanie stereotypowo rozumianego znaczenia konkurencji pomiędzy przedsiębiorcami na rynku usług turystycznych. Występując wspólnie mogą zyskać wyraźnie więcej, aniżeli w indywidualnie rywalizując o klientów. Już ponad 60 proc. spośród tych, którzy udzielili odpowiedzi w badaniu ankietowym, widzi wymierną korzyść łączenia w ramach akcji, swojej oferty z ofertami innych usługodawców w celu tworzenia pakietów zawierających uzupełniające się produkty turystyczne.
Szczegóły www.polskazobaczwiecej.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.08.2017, 14:44 |
Źródło informacji | Polska Organizacja Turystyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ