Newsletter

Tmall, platforma należąca do Grupy Alibaba, wspiera New York Fashion Week: The Shows

13.09.2017, 18:06aktualizacja: 13.09.2017, 18:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Amerykańscy projektanci zaprezentują swoje prace na Pokazie Tmall 2017 w formacie „see now - buy now” („Zobacz teraz - kup teraz”), poprzedzającym największy na świecie dzień zakupów, który odbędzie się 11 listopada.

NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Tmall, należąca do Grupy Alibalba (NYSE:BABA) największa chińska platforma konsumencka skupiająca marki i sprzedawców detalicznych, ogłosiła dzisiaj, że została oficjalnym partnerem New York Fashion Week (NYFW): The Shows, we współpracy z Suntchi, aby pomóc amerykańskim projektantom i markom w wejściu na rynek Chin dzięki wykorzystaniu zasięgu i technologii Alibaby.

W ramach współpracy Alibaba wybrała projektantów obecnych na NYFW, którzy zaprezentują swoje projekty podczas drugiego corocznego pokazu Tmall 2017 w formacie „Zobacz teraz - kup teraz”, imprezy modowej o zasięgu globalnym, stanowiącej przygotowanie do Światowego Festiwalu Zakupów 11.11, organizowanego przez Grupę Alibaba największego dnia zakupów na świecie. Podczas zeszłorocznej edycji Alibaba transmitowała to wydarzenie na żywo dla siedmiu milionów widzów, a udział w nim wzięło ponad 50 międzynarodowych marek. Dzięki współpracy z grupą Alibaba czołowi amerykańscy projektanci, w tym np. Opening Ceremony i Robert Geller, zaprezentują się po raz pierwszy grupie ponad pół miliarda klientów odwiedzających platformy Grupy Alibaba.

Z myślą o wspieraniu wymiany międzykulturowej pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Chinami partnerstwo zainicjuje „NYFW: China Day”, unikalne wydarzenie, w którym udział brać będą czołowi chińscy projektanci wybrani w trakcie pokazów „Zobacz teraz - kup teraz” Tmall 2017 (w ramach NYFW: The Shows we wrześniu 2018 r.).

„Z radością wspieramy NYFW: The Shows, aby umożliwić amerykańskim markom i sprzedawcom dotarcie do stale rosnącej bazy klientów w Chinach. Zasięg i technologia Alibaba oraz dogłębne zrozumienie potrzeb klienta, jakie ta grupa posiada, oferuje markom i projektantom prawdziwie niepowtarzalne możliwości nawiązania relacji z klientami na największym rynku świata w nowoczesny i innowacyjny sposób” - mówi Michael Evans, prezes Grupy Alibaba.

„15 lat temu rozpoczęliśmy Ceremonię Otwarcia zainspirowaną przez wycieczkę do Hong Kongu. Dla nas, jako osób posiadających korzenie w Chinach, ekscytujące jest nawiązanie partnerstwa z tak wpływową spółką jak Alibaba, aby dzielić się naszą historią oraz zwiększać globalny zasięg” - mówią Humberto Leon oraz Carol Lim, inicjatorzy Ceremonii Otwarcia.

„Z radością rozpoczniemy budowanie naszej marki w Chinach oraz dostosowywanie naszych doświadczeń zakupowych poprzez korzystanie z innowacyjnej technologii Alibaba, aby zwiększyć dostępność naszej marki dla rosnącej bazy klientów w Chinach, co ma kluczowe znaczenie dla naszego globalnego rozwoju” - mówi Robert Geller.

Grupa Alibaba

Misją grupy Alibaba jest usprawnianie transakcji handlowych na całym świecie. Spółka dąży do stworzenia infrastruktury transakcyjnej przyszłości i realizacji wizji, w której Alibaba jest dla klientów miejscem spotkań, pracy i sposobem na życie. Ponadto spółka ma ambicję funkcjonowania przez co najmniej 102 lata.

Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170913005609/en/

Źródło: Alibaba Group

KONTAKT:

Alibaba Group

Sharon Chan

tel. +1 415-361-8219

e-mail: sharon.chan@alibaba-inc.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.09.2017, 18:06
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii