Newsletter

LPP SA (41/2017) Informacja na temat celów GK LPP SA na 2018 rok

22.09.2017, 00:56aktualizacja: 22.09.2017, 00:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 41/2017

Zarząd LPP SA (Spółka, Emitent) informuje, iż w dniu 21 września 2017 roku podjęta została decyzja odnośnie przyjęcia celów Grupy Kapitałowej LPP na 2018 rok.

Zgodnie z przyjętymi założeniami kluczowe cele na 2018 rok obejmują:

- wejście na dwa nowe rynki geograficzne tj. do Izraela (sklepy franczyzowe) oraz na Słowenię (sklepy własne) i tym samym na koniec 2018 roku Spółka powinna być obecna w kanale tradycyjnym w 23 krajach;

- wzrost powierzchni handlowej w 2018 roku o 10% względem roku 2017 (tj. do ok. 1 114 tys. m2, z czego Polska to 547,7 tys. m2, inne kraje europejskie to 277,7 tys. m2, kraje byłego Związku Radzieckiego 276,6 tys. m2, a kraje Bliskiego Wschodu to 12,5 tys. m2);

- wzrost sprzedaży internetowej w 2017 i 2018 roku o 100% rok-do-roku;

- otwarcie sklepów internetowych dla wszystkich posiadanych marek w 4 nowych krajach tj. Bułgaria, Chorwacja, Serbia i Słowenia i tym samym na koniec 2018 sklepy internetowe marek LPP powinny być na obecne łącznie w 16 krajach.

Niezależnie od powyższego Zarząd Spółki zwraca uwagę, iż jego intencją jest ekspansja zagraniczna obejmująca, co najmniej jeden nowy kraj rocznie.

Jednocześnie Emitent wyjaśnia, iż z uwagi na nieprzewidywalność czynników zewnętrznych niezależnych od Spółki wskazane powyżej parametry nie mogą być traktowane jako prognozy danych operacyjnych a jedynie jako pożądane do realizacji cele, do których dążyć będzie Spółka w perspektywie najbliższego roku kalendarzowego.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.09.2017, 00:56
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ