Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” ma zachęcić Polaków do aktywnego spędzania wolnego czasu i zwiedzania Polski, odkrywania jej turystycznego potencjału. Chcemy, aby Polacy korzystali z oferty turystycznej nie tylko w czasie wakacji czy ferii" - mówi Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Zdaniem prezesa POT większe zainteresowanie wyjazdami weekendowymi w tzw. sezonie niskim wydłuży sezon, pobudzi ruch turystyczny, co przełoży się na większe przychody z turystyki dla gospodarki krajowej.
"Coraz częściej doceniamy turystyczne walory Polski i to właśnie Polskę wybieramy na miejsce odpoczynku oraz wakacji. Z wstępnych szacunków wynika, że w pierwszym półroczu br. nastąpił wzrost krajowych podróży o ponad 7 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Krajowy ruch turystyczny wciąż rośnie, a takie akcje jak "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" bez wątpienia przyczyniają się do tego pozytywnego trendu" - mówi Witold Bańka Minister Sportu i Turystyki.
Do jesiennej akcji, tak jak i w poprzedniej edycji, najwięcej, bo 105 partnerów zgłosiło się z województwa małopolskiego. Na drugim miejscu uplasowało się województwo pomorskie z liczbą 62, a na trzecim dolnośląskie - 49 podmiotów oferujących usługi turystyczne. Niewiele mniej bo 47 partnerów weźmie udział w akcji na Mazowszu.
Akcja skierowana jest do przedstawicieli branży turystycznej zarówno z miejsc bardzo dobrze już znanych turystom, jak i tych jeszcze nieodkrytych oraz potrzebujących wsparcia. Jest wiele marek turystycznych dobrze znanych w danym regionie, ale mniej kojarzonych w innych miejscach kraju.
Szczegóły akcji na stronie: www.polskazobaczwiecej.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.09.2017, 10:58 |
Źródło informacji | Polska Organizacja Turystyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Kolejny raz przedsiębiorcy z Dolnego Śląska wezmą udział w darmowych szkoleniach organizowanych w ramach Akademii e-marketingu
Już 4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę np. z zakresu tworzenia strony www, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania narzędzi promocyjnych czy sztucznej inteligencji.- 16.05.2025, 12:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
-
Image
STRABAG: wykonawcy dużych inwestycji infrastrukturalnych postulują wprowadzenie certyfikacji podmiotów i podniesienie waloryzacji kontraktów powyżej 10 proc. PAP
Sektor budownictwa infrastrukturalnego jest kołem zamachowym polskiej gospodarki. Zakres i kierunki inwestycji wyznaczają unijne regulacje, uwarunkowania środowiskowo-klimatyczne oraz wymogi związane z bezpieczeństwem i obronnością. O wyzwaniach sektora w budowaniu nowoczesnej infrastruktury, jak płynność zamówień, niestabilność regulacyjna czy luka na rynku pracy, mówi Dariusz Kolasa, członek zarządu STRABAG.- 16.05.2025, 11:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
IMPACT’25: ponad 6,5 tys. uczestników i ponad 1600 firm PAP
W 10. edycji IMPACT’25 wzięło udział ponad 6,5 tys. osób, a ponad 1600 firm zaprezentowało się podczas tego wydarzenia. „Ta edycja IMPACT-u zaskoczyła uczestników i jakością, i wielkością” – zaznaczyła Katarzyna Sokołowska, szefowa komunikacji w IMPACT, firmie organizującej IMPACT’25 w Poznaniu.- 16.05.2025, 10:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ