Newsletter

XX Jubileuszowy Dzień Rodzinny FCA Poland w Tychach: to oni współtworzą drugą pod względem eksportu firmę w Polsce

26.09.2017, 17:57aktualizacja: 26.09.2017, 17:57

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FCA Poland fot.7.
FCA Poland fot.7.
Zatrudniająca 3 tys. pracowników fabryka Fiat Chrysler Automobiles w Tychach produkuje każdego roku około 270 tys. samochodów, z których większość trafia na rynki zagraniczne. Dzięki temu wartość eksportu FCA Poland sięgnęła w 2016 roku ponad 12 mld zł. Daje to firmie drugie miejsce na liście największych eksporterów w Polsce.

Kolejny udany rok firmy świętowano w sobotę 23 września 2017 roku, podczas odbywającego się już po raz dwudziesty dorocznego Dnia Rodzinnego FCA Poland w Tychach. Na pracowników, ich rodziny oraz znajomych i przyjaciół czekały niezliczone atrakcje, w tym także możliwość zwiedzenia linii produkcyjnych, a ukoronowaniem wieczoru był koncert Ani Wyszkoni oraz pokaz sztucznych ogni.

„Nasze wstępne prognozy wskazują, że również w przyszłym, 2018 roku, powinniśmy wyprodukować prawie 270 tys. aut, z czego ponad 200 tys. to Fiat 500 i Abarth 500, a ok. 60 tys. Lancia Ypsilon” - powiedział dyrektor tyskiej fabryki Antoni Greń w trakcie spotkania z dziennikarzami podczas Dnia Rodzinnego w FCA Poland. Przedsiębiorstwo z sukcesami pracuje nad redukcją kosztów we wszystkich obszarach kosztu całkowitego samochodu.

Zakład FCA Poland w Tychach - jak co roku - otworzył we wrześniową sobotę swoje drzwi dla pracowników, ich rodzin i znajomych, by mogli wspólnie bawić się i zwiedzać zakład oraz po prostu miło spędzić czas ze sobą. Na najmłodszych gości czekały m.in.: pokazy iluzjonistyczne, nauka pierwszej pomocy, place zabaw oraz ścianka wspinaczkowa, symulatory jazdy, teatrzyk „Gargamel i smerfy” czy tor wyścigowy z samochodzikami. Dzieciaki chętnie siadały też za kierownicą samochodów FCA wystawionych na ekspozycji i z wypiekami na twarzach trąbiły klaksonami.

Na dorosłych czekały także atrakcje, jak możliwość zwiedzenia fabryki (spawalni, lakierni i montażu), obserwacja pracy maszyn, udział w testowaniu jakości samochodów, a także wystawa całej gamy modeli FCA, w tym ekskluzywnych modeli takich jak Abarth 500 Rivale, Fiat 124 Spider, Alfa Romeo Stelvio, Jeep Cherokee, Maserati czy Ferrari. Odważni mogli spróbować przejażdżki Jeepem po torze do jazdy offroad. Pracownicy i ich goście mimo siąpiącego deszczu tłumnie dotrwali do kończącego imprezę wieczornego koncertu Ani Wyszkoni oraz pokazu sztucznych ogni. Przez cały czas serwowano kiełbaski i szaszłyki z grilla, dzieciom - słodycze i watę cukrową, a można też było spróbować koniakowskich serów.

FCA Poland podkreśla ogromną rolę pracowników w wynikach firmy oraz deklaruje nieustanną troskę o nich. „Nasi pracownicy mogą liczyć na stypendia dla dzieci, nagrody sportowe, opiekę zdrowotną. To wszystko ma stworzyć bliskie relacje z pracownikiem i sprawić, by nie czuł się osobą wynajmowaną na kilka godzin do wykonywania jakichś zajęć” - mówi Henryka Bochniarz, członek Rady Nadzorczej FCA Poland. Dodaje, że kierownictwo firmy zawsze stara się uwzględniać uwagi pracowników dotyczące funkcjonowania fabryki, unowocześnienia czy zaoszczędzenia kosztów.

Henryka Bochniarz dodaje także, że „więź, którą FCA Poland stara się zbudować, dotyczy nie tylko pracowników, ale również ich rodzin i przyjaciół”.

Mimo kapryśnej pogody wszyscy uczestnicy Dnia Rodzinnego dobrze się bawili, a pytani o wrażenia, zgodnie twierdzili, że pojawią się tu także za rok.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji 26.09.2017, 17:57
Źródło informacji FCA Poland S.A.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii