Newsletter

Ordos tworzy platformę własności intelektualnej na potrzeby branży kreatywnej w ramach inicjatywy: Jeden Pas, Jedna Droga

28.09.2017, 16:54aktualizacja: 28.09.2017, 16:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ordos, Chiny, 28 września 2017 r. /PRNewswire/ - Druga międzynarodowa konferencja na temat kultury i kreatywności Ordos International Conference for Culture & Creativity (OICC II) organizowana przez radę miasta Ordos oraz Chińskie Centrum Informacji Internetowej odbyła się w mieście Ordos w Mongolii Wewnętrznej w Chinach w dniach 22 - 24 września.

Na konferencję złożyły się trzy wydarzenia: uroczyste wyczytanie i pokaz na czerwonym dywanie w celu zaprezentowania kreatywnych projektantów; wystawa projektów mistrzów i wschodzących gwiazd w ramach nagrody Beidou Culture & Creativity Award oraz forum na temat najnowszych trendów i prognoz dotyczących pracy i pomysłów kreatywnych.

Ponadto rada miejska miasta Ordos założyła fundusz inkubacyjny własności intelektualnej z budżetem sięgającym 300 milionów juanów oraz wybudowała park przemysłowy o powierzchni niemal 100 000 metrów kwadratowych. Założona została także specjalna jednostka do spraw konwersji i zarządzania własnością intelektualną w celu dokonywania zakupów wystawianych wytworów objętych własnością intelektualną w okresie, w którym regulacje z zakresu własności intelektualnej opakowań i handlu są ciągle opracowywane. Ponadto powołano także fundusz rozwoju kultury i kreatywności na bazie praw własności intelektualnej nieodłącznie związanej z wytworami kreatywnymi oraz założono platformę typu joint-venture na potrzeby inkubacji własności intelektualnej w branżach kultury i kreatywności.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/563745/OICC_II.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/563746/OICC_II.jpg

Źródło: OICC II

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.09.2017, 16:54
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ