Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Ordos, Chiny, 28 września 2017 r. /PRNewswire/ - Druga międzynarodowa konferencja na temat kultury i kreatywności Ordos International Conference for Culture & Creativity (OICC II) organizowana przez radę miasta Ordos oraz Chińskie Centrum Informacji Internetowej odbyła się w mieście Ordos w Mongolii Wewnętrznej w Chinach w dniach 22 - 24 września.
Na konferencję złożyły się trzy wydarzenia: uroczyste wyczytanie i pokaz na czerwonym dywanie w celu zaprezentowania kreatywnych projektantów; wystawa projektów mistrzów i wschodzących gwiazd w ramach nagrody Beidou Culture & Creativity Award oraz forum na temat najnowszych trendów i prognoz dotyczących pracy i pomysłów kreatywnych.
Ponadto rada miejska miasta Ordos założyła fundusz inkubacyjny własności intelektualnej z budżetem sięgającym 300 milionów juanów oraz wybudowała park przemysłowy o powierzchni niemal 100 000 metrów kwadratowych. Założona została także specjalna jednostka do spraw konwersji i zarządzania własnością intelektualną w celu dokonywania zakupów wystawianych wytworów objętych własnością intelektualną w okresie, w którym regulacje z zakresu własności intelektualnej opakowań i handlu są ciągle opracowywane. Ponadto powołano także fundusz rozwoju kultury i kreatywności na bazie praw własności intelektualnej nieodłącznie związanej z wytworami kreatywnymi oraz założono platformę typu joint-venture na potrzeby inkubacji własności intelektualnej w branżach kultury i kreatywności.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/563745/OICC_II.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/563746/OICC_II.jpg
Źródło: OICC II
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.09.2017, 16:54 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |