Pobierz materiał i Publikuj za darmo
STAMBUŁ, 2 października 2017 r./PRNewswire/ - LC Waikiki zaprezentowała swoją kolekcję jesień-zima 2017-2018, która ma w założeniu uosabiać to, co przyroda wnosi do miejskiego życia. Kolekcja będzie prezentować obecne w tym sezonie trendy modowe, łącząc w sobie komfort i stylowe detale.
Zdjęcie: http://mma.prnewswire.com/media/564603/LC_Waikiki_AW17_18_Collection_Menswear.jpg
Zdjęcie: http://mma.prnewswire.com/media/564602/LC_Waikiki_AW17_18_Womenswear.jpg
Zdjęcie: http://mma.prnewswire.com/media/564601/LC_Waikiki_AW17_18_Womenswear_casual.jpg
Zdjęcie: http://mma.prnewswire.com/media/564600/LC_Waikiki_AW17_18_Menswear_skate.jpg
Ze swoimi motywami Utility, New Boho i Lady Mayfair, nowa kolekcja od LC Waikiki zachęca kobiety do wzięcia udziału w wyścigu po styl. Motyw Utility jest inspirowany życiem w mieście, a jego tematem przewodnim jest elegancja i luźny wygląd, tekstylia typu paper touch i metalowe dodatki. New Boho to motyw inspirowany tajemniczymi i nastrojowymi klimatami Boho i zachodnim charakterem oraz powrót do haftu i frędzli. Lady Mayfair z kolei wnosi do kolekcji szczyptę elegancji, uosabiając specyficznie kobiecy wygląd. Luksusowy charakter nadają jej modne perły i hafty, połączone z lekkimi materiałami, koronkami i błyszczącymi żakardowymi obrazami. Czerni towarzyszyć będą pudrowy róż i mięta.
Nowa kolekcja dla kobiet od LC Waikiki łączy w sobie kwiaty, krawatki, perłowe hafty i siateczkowe dzianiny, nadające jej nastrojowy charakter. Z kolei moro i metalowe detale tworzą bardziej buntowniczy image. Dzięki kwiecistym kimonom, luźnym spodniom i bluzkom w paski, kolekcja ma w założeniu zachować w sezonie zimowym ducha lata.
Kolekcja LC Waikiki dla mężczyzn będzie natomiast odzwierciedlać stylistykę Berlina, Moskwy i Las Vegas, prezentując styl uliczny, łączący w sobie elementy elegancji i mody nieformalnej (casualowej). Kolekcja bazuje na szarościach, bieli i granatach, natomiast kolorystyka khaki i łososiowa dominować będzie w motywie Berlin. Kolekcja ma w założeniu uosabiać elementy charakterystyczne dla zimy dzięki bordowej czerwieni w motywie Moscow (Moskwa), podczas gdy w motywie Las Vegas dominować będą intensywne beżowe barwy.
Motyw Berlin będzie obejmować teksturowane tkaniny z palmowymi wzorami, krótkie spodenki, kurtki bomberki i topy z dzianiny z krótkimi rękawkami. W kolekcji dominuje dynamizm, osiągany przy pomocy krat i okrągłych kołnierzyków w motywie Moscow, w motywie Las Vegas natomiast luksusowy charakter będzie nadawać zamsz.
LC Waikiki
LC Waikiki powstała w Turcji w roku 1988 pod nazwą LC Waikiki Magazacilik. Misja LC Waikiki uosabia się w motto „każdy zasługuje na to, aby ubierać się dobrze” oraz koncepcji „przystępnej mody”. LC Waikiki rozwija swoją działalność od 29 lat zarówno na terenie Turcji, jak i poza jej granicami. Będąc wiodącym sprzedawcą detalicznym odzieży w Turcji, LC Waikiki dysponuje ponad 800 sklepami i zatrudnia 35 tys. pracowników w 36 krajach. Firma dąży do miejsca w pierwszej trójce największych europejskich marek odzieżowych i chce do roku 2023 mieć 1500 sklepów. W 2016 roku marka weszła na rynki 6 nowych krajów.
http://www.lcwaikiki.com
Źródło: LC Waikiki
KONTAKT:
Rabia Gülsah Salgin
e-mail: GULSAH.SALGIN@Lcwaikiki.com
tel. +90(0212)657-55-55
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 29.09.2017, 16:52 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |