Newsletter

VISTULA GROUP SA (47/2017) Skonsolidowane przychody ze sprzedaży oraz szacunkowa marża ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. we wrześniu 2017.

04.10.2017, 12:00aktualizacja: 04.10.2017, 12:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 47/2017

Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2017 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 51,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2016 roku o około 18,6%.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń -wrzesień 2017 roku wyniosła około 464,8 mln zł i była wyższa o około 13,2% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte we wrześniu 2017 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 30,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2016 roku o około 26,8%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń -wrzesień 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 267,5 mln zł i była wyższa o około 15,8% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 17,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2016 roku o około 15,6%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń -wrzesień 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 170,7 mln zł i była wyższa o około 13,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Vistula Group S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta we wrześniu 2017 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 54,5 % i była wyższa od marży osiągniętej we wrześniu 2016 roku o około 0,9 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-wrzesień 2017 wyniosła około 51,4% i była niższa o 0,5 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec września 2017 roku wyniosła 31,9 tys. m2 i była wyższa o 10,4% od powierzchni sprzedaży detalicznej we wrześniu 2016 roku.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.10.2017, 12:00
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii