Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan we wrześniu 2017 r. wyniosła ok. 53 mln zł i była o 9% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 427 mln zł i była niższa o ok. 0,4% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec września wyniosła 142,4 tys. m2, co oznacza wzrost o 9% w odniesieniu do września 2016.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów we wrześniu 2017 r. wyniósł ok. 36 mln zł, co oznacza wzrost o 19% w porównaniu do września roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 265 mln zł i była wyższa o ok. 2% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl we wrześniu 2017 wyniosły ok. 0,9 mln zł co oznacza wzrost o 3% w stosunku do września 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 6,5 mln zł i była o 10% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec września składała się z 399 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104,8 tys. m2, która była o 18% wyższa niż na koniec września 2016.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów we wrześniu 2017 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była niższa o 8% niż we wrześniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 163 mln zł i była 4% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie we wrześniu 2017 wyniosły 2,2 mln zł co oznacza spadek o 10% w stosunku do września 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 22,4 mln zł i była 6% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec września wyniosła 37,5 tys. m2, tj. była na poziomie o 9% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.10.2017, 11:16 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |