Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LONDYN, October 9, 2017/PRNewswire/ - Trainline, czołowa niezależna cyfrowa platforma kolejowa na świecie, ogłosiła dzisiaj rozszerzenie swojej oferty międzynarodowej poprzez dodanie jedenastu nowych stron internetowych, dziewięciu nowych języków i wyświetlanie cen w 15 nowych walutach.
Otwarcie nowych stron internetowych oznacza, że Trainline oferuje więcej języków niż jakakolwiek inna cyfrowa platforma do zakupu biletów kolejowych w Europie. Jest to również wyraz rosnącego zainteresowania firmy Europą Północną, Środkową i Wschodnią, Azją oraz Ameryką Północną i Południową. Nowe języki to czeski, polski, portugalski (w odmianie europejskiej i brazylijskiej) i chiński (mandaryński). Dzięki temu platforma dostępna jest obecnie w aż 14 językach - na stronie internetowej w wersji zarówno na duże ekrany, jak i na urządzenia mobilne, a także w aplikacjach dla systemów iOS i Android.
Trainline ułatwia planowanie podróży kolejowych klientom w 173 krajach na całym świecie i sprzedaje bilety na podstawie umów z 87 różnymi przewoźnikami. Rozszerzona oferta platformy dodatkowo zwiększy dostępność tych usług dla podróżnych na całym świecie, pozwalając klientom na rezerwowanie przejazdów w swoim języku i podgląd cen w swojej krajowej walucie.
Oferowanie jednolitego poziomu obsługi na różnych obszarach stanowi klucz do realizacji ambicji firmy Trainline, która dąży do tego, aby jej klienci na całym świecie mogli w sposób najbardziej optymalny korzystać z oferty przewoźników. Nowe możliwości są przykładem realizacji misji Trainline, którą jest stworzenie jednej platformy dla podróży kolejowych na świecie, spełniającej potrzeby wszystkich klientów, oszczędzającej ich czas i pozwalającej na beztroskie podróżowanie.
Daniel Beutler, dyrektor naczelny Trainline International o nowych stronach internetowych: "Koncentrujemy się na usprawnianiu podróży kolejowych naszych klientów na całym świecie. Możliwość korzystania przez ludzi z różnych części globu z naszego najlepszego na rynku produktu we własnym języku sprawia, że cała podróż staje się bardziej intuicyjna. Jest to też zachęta, aby wyruszyć w drogę właśnie pociągiem, a nie innym środkiem transportu, np. samolotem. Naszym celem jest wspieranie rozwoju światowego rynku kolejowego, a dzisiejsze rozszerzenie oferty stanowi kolejny krok w kierunku uczynienia z pociągów preferowanego środka transportu w przyszłości".
Nowe języki Trainline
Niderlandzki, szwedzki, duński, norweski, czeski, portugalski (odmiana europejska i brazylijska), polski i chiński (mandaryński). Trainline jest spółką technologiczną, która w centrum zainteresowania stawia swoich klientów, umożliwiając im optymalne podróżowanie i oferując najlepszą obsługę. Posiadając 500-osobowy zespół w ponad połowie złożony ze specjalistów technologii kolejowej, w którego skład wchodzi specjalna grupa analityków, Trainline wykorzystuje techniki analizy danych, aby zmieniać oblicze podróżowania.
Trainline
Trainline to największa na świecie niezależna cyfrowa platforma kolejowa. Sprzedajemy bilety na całym globie w imieniu 87 przewoźników kolejowych i rosnącej liczby przewoźników autobusowych, umożliwiając przeszło 125 tys. podróży dziennie w 24 krajach. Oferujemy jednolitą platformę podróży kolejowych, dającą dostęp do oferty wszystkich największych przewoźników w jednym miejscu. W rezultacie nasi klienci uzyskują dostęp do pełnej oferty połączeń i wyjątkowych, opartych na sztucznej inteligencji informacji o podróżach oraz rekomendacji, dzięki którym zawsze są o krok do przodu.
Źródło: Trainline
KONTAKT:
Victoria Biggs
European Comms Director
e-mail: press@trainline.com
tel. +44(0)7850-205490
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.10.2017, 15:50 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |