Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Trzy organizacje reprezentujące europejskich producentów bananów - UGPBAN (Gwadelupa i Martynika - Francja), GESBA (Madera - Portugalia) i ASPROCAN (Wyspy Kanaryjskie - Hiszpania) - realizują kampanię informacyjną skierowaną do europejskich konsumentów. Celem kampanii jest przybliżenie zalet produktów pochodzących z ultraperyferyjnych regionów Europy (RUP) oraz zwiększenie świadomości europejskiego znaku jakości dla produktów pochodzących z tych obszarów. Kampania jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach polityki promowania produktów rolnych.
Serdecznie zapraszamy na konferencję prasową oraz wystawę zdjęć „Exotic Taste of Europe” (11.10.2017 r., godz. 11: 00; Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie, ul. Dobra 56/66), otwierającą kampanię, która aktywuje producentów z regionów ultraperyferyjnych UE i zacieśnia współpracę między Francją, Hiszpanią, Portugalią i Polską. Prosimy o potwierdzenie udziału w konferencji prasowej do 10 października na poniższy adres e-mail.
Konferencji prasowej towarzyszyć będzie koktajl, po którym zapraszamy na wystawę fotograficzną „Exotic Taste of Europe” - otwartą dla publiczności do 20 października.
Prelegenci konferencji:
- Karym Bagoee, stowarzyszenie producentów bananów UGPBAN,
- Joanna Czarnecka-Chomicz, przedstawiciel Biura Radcy Handlowego Ambasady Portugalii w Polsce,
- Jean-Louis Buer, radca ds. Rolnych Ambasady Francji w Polsce ,
- Pablo Conde, radca ds. Ekonomicznych i Handlowych (Szef Biura) Ambasady Hiszpanii w Polsce.
Konferencji prasowej towarzyszyć będzie koktajl, po którym zapraszamy na wystawę fotograficzną „Exotic Taste of Europe” otwartą dla publiczności do 20 października.
KONTAKT:
Dorota Kubuj
e-mail: dorota.kubuj@sopexa.com
tel. kom. +48 784 443 237
www.exotictasteofeurope.eu/pl/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.10.2017, 16:22 |
Źródło informacji | Sopexa S.A. Oddział w Polsce |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu