Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd HubStyle S.A. ("Spółka") informuje, że wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte we wrześniu 2017 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle ("GK HubStyle"), wyniosły około 988 tys. PLN i były niższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2016 roku o około 34%.
W segmencie sprzedaży odzieży, wstępne przychody netto ze sprzedaży we wrześniu 2017 roku, po uwzględnieniu zwrotów, wyniosły około 499 tys. PLN i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o około 37%. Do segmentu sprzedaży odzieży zalicza się przychody netto ze sprzedaży spółek: Sugarfree Sp. z o.o. ("Sugarfree") oraz New Fashion Brand Sp. z o.o.
Z kolei w segmencie usług dla e-commerce, wstępne przychody netto ze sprzedaży we wrześniu 2017 roku wyniosły około 489 tys. PLN i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o około 30%. Do segmentu usług dla e-commerce zalicza się przychody netto ze sprzedaży spółki Nokaut.pl Sp. z o.o.
Prezentowane dane sprzedażowe są porównywalne w ujęciu rok do roku i odnoszą się do projektów kontynuowanych (zgodnie z zaktualizowaną strategią opublikowaną w Raporcie Bieżącym 6/2017 z 22 marca 2017 roku).
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.10.2017, 23:23 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |