Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Kopex S.A. ("Spółka", "Emitent") informuje, iż w dniu 19 października 2017 r. uchwałami Nadzwyczajnego
Walnego Zgromadzenia Spółki w skład Rady Nadzorczej Spółki zostały powołane następujące osoby:
1) Pan Mirosław Bendzera jako Członek Rady Nadzorczej
2) Pan Zdzisław Szypuła jako Członek Rady Nadzorczej
3) Pan Dawid Gruszczyk jako Członek Rady Nadzorczej
4) Pan Adam Toborek jako Członek Rady Nadzorczej
5) Pani Karolina Blacha-Cieślik jako Członek Rady Nadzorczej
6) Pan Robert Rogowski jako Członek Rady Nadzorczej
7) Pani Dorota Wyjadłowska jako Członek Rady Nadzorczej
1. Mirosław Bendzera:
Pan Mirosław Bendzera posiada wykształcenie wyższe. Ukończył studia na Akademii Ekonomicznej w Krakowie na kierunku zarządzanie i marketing. Pan Mirosław Bendzera od 2009 r. do 2014 r. pełnił funkcję Prezesa Zarządu w Odlewni Żeliwa Śrem S.A., Pioma-Odlewnia Sp. z o.o. oraz Polskiej Grupy Odlewniczej S.A., a w okresie od stycznia do lipca 2016r. funkcję Wiceprezesa Zarządu w ELGÓR + ZAMET sp. z o.o. Poprzednio pełnił funkcje w organach spółek takich jak m.in. Ponar Wadowice S.A., Ponar Silesia S.A. oraz funkcje menadżerskie w Toyota Motor Poland Co. Ltd. Pan Mirosław Bendzera od 01.08.2014r. pełni funkcję Prezesa Zarządu FAMUR S.A., a od 21.02.2017r. funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Elgór + Hansen S.A.
2. Zdzisław Szypuła:
Pan Zdzisław Szypuła posiada wykształcenie wyższe. Ukończył Akademię Górniczo-Hutniczą w Krakowie. Od początku swojej kariery zawodowej związany jest z przemysłem maszynowym. Od roku 1984 r. Pan Zdzisław Szypuła był zatrudniony w Zakładach Naprawczych Taboru Kolejowego "NOWY SĄCZ" S.A. Od 1999 r. Pan Zdzisław Szypuła związany był z NFUG "NOWOMAG" S.A., w której od kwietnia 2005 r. pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu, a od stycznia 2009 r. do września 2011 r. Prezesa Zarządu. Od października 2011 r. do października 2014 r. pełnił funkcję Prezesa Zarządu w FMG "PIOMA" S.A. Następnie Pan Zdzisław Szypuła był zatrudniony w spółce FAMUR S.A. i zarządzał Segmentem Systemów Transportowych. Pan Zdzisław Szypuła od 26.05.2015r. pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej spółki Polskie Maszyny Górnicze S.A., a od 2.06.2015r. pełni funkcje Wiceprezesa Zarządu FAMUR S.A.
3.Dawid Gruszczyk:
Pan Dawid Gruszczyk posiada wykształcenie wyższe. Ukończył Akademię Ekonomiczną w Katowicach uzyskując tytuł magistra oraz studia podyplomowe menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 2003 r. Pan Gruszczyk związany jest z branżą maszynową. W latach 2003-2008 pełnił stanowisko Specjalisty ds. Analiz Finansowych w Biurze Doradców Zarządu w spółce ELGÓR + HANSEN sp. z o.o., następnie od 2004 r. Pan Dawid Gruszczyk pełnił funkcje zarządcze w spółce ELGÓR + ZAMET sp. z o.o., w tym na stanowisku Prezesa Zarządu (do 01.07.2016r.). Od stycznia 2016r. pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu FAMUR S.A., a od 21.02.2017r. pełni funkcję Sekretarza Rady Nadzorczej spółki Elgór + Hansen S.A.
4.Adam Toborek:
Pan Adam Toborek jest absolwentem programu Master of Business Administration Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Uzyskał również dyplom Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach na Wydziale Rehabilitacji Ruchowej. Ukończył liczne kursy menedżerskie w kraju i za granicą. Pan Adam Toborek swą zawodową karierę rozpoczynał w spółkach BRADO jako specjalista ds. handlowych i kontynuował ją jako Dyrektor a następnie Prezes Zarządu Z.M. BRADO 2 S.A. W latach 2001-2015 związany z fińską Grupą RAMIRENT, gdzie sprawował funkcje Wiceprezesa Zarządu RAMIRENT Scaffolding oraz Członka Zarządu RAMIRENT S.A., pełniąc kolejno obowiązki Dyrektora Handlu i Marketingu oraz Dyrektora Operacyjnego. Pan Adam Toborek od kwietnia 2015r. pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu NiUW Glinik, a od kwietnia 2016r. pełni funkcję Prezesa Zarządu NiUW Glinik Sp. z o.o. Obecnie związany z FAMUR S.A. na stanowisku Zastępca Prezesa Segmentu kompleksów Ścianowych ds. sprzedaży.
5. Karolina Blacha-Cieślik:
Pani Karolina Blacha-Cieślik posiada wykształcenie wyższe. W 2008 roku ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, na Wydziale Prawa i Administracji, kierunku: Prawo. Ponadto Pani Karolina Blacha-Cieślik w 2008r. ukończyła studia podyplomowe Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, na kierunku Podatki i prawo podatkowe. W 2016 roku ukończyła studia doktoranckie na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, na Wydziale Prawa i Administracji, kierunek prawo. Pani Karolina Blacha-Cieślik posiada uprawnienia radcy prawnego, jest wpisana na listę radców prawnych. Pani Karolina Blacha-Cieślik od roku 2006 związana jest zawodowo z Grupą TDJ. W latach 2006-2010 pracowała w dziale prawnym FAMUR S.A. Od roku 2011 pracuje w spółce TDJ S.A. Pani Karolina Blacha-Cieślik zasiadała w Radach Nadzorczych spółek: "Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Silesia" S.A., REMAG S.A., Georyt Sp. z o.o., Odlewnia Żeliwa "Śrem" S.A., Pioma-Odlewnia Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Robót Górniczych Mysłowice S.A., Zamet Industry S.A., FAMUR S.A., Zamet-Budowa Maszyn S.A., Partner S.A., Famur Famak S.A., Obecnie Pani Karolina Blacha-Cieślik pełni funkcję w Radach Nadzorczych: Famur Institute Sp. z o.o., Polskie Maszyny Górnicze S.A. oraz TDJ Equity IV S.A.
6. Robert Rogowski:
Pan Robert Rogowski posiada wykształcenie wyższe. Ukończył Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie (tytuł magistra inżyniera na Wydziale Mechanicznym) oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem na Olsztyńskiej Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Olsztynie. Ponadto: Central Europe Trust and The Chartered Association of Certified Accountants (ACCA). Od roku 2006 prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą w obszarze usług doradczych. Wykaz zajmowanych stanowisk i pełnionych funkcji:
• Od 2015 - obecnie INDYKPOL BRAND Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie - Członek Rady Nadzorczej
•Od 2014 - obecnie WINE TASTE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie - Wiceprezes Zarządu
•Od 2014 - obecnie ROLMEX S.A. z siedzibą w Warszawie -Dyrektor Finansowy
•2007 - 2014 FABRYKA MEBLI FORTE S.A. z siedzibą w Ostrowie Mazowieckiej - Wiceprezes Zarządu
•2003 - 2007 INDYKPOL S.A. z siedzibą w Olsztynie - Dyrektor Zarządzający, Dyrektor Finansowy
•1999 - 2003 INDYKPOL S.A. z siedzibą w Olsztynie - Zastępca Dyrektora ds. Controllingu
•1998 INDYKPOL S.A. z siedzibą w Olsztynie - Kierownik Działu Controllingu
•1996 - 1998 KREDYT BANK S.A. Oddział w Olsztynie - Opiekun Klienta/Analityk
•1996 CENTRUM DORADCZE BIZNESU w Olsztynie - Dyrektor
•1994 - 1995 CENTRUM DORADCZE BIZNESU w Olsztynie - Doradca
7. Dorota Wyjadłowska
Pani Dorota Wyjadłowska posiada wykształcenie wyższe. Ukończyła Akademię Ekonomiczną w Krakowie na kierunku Finanse oraz studia podyplomowe z prawa finansowego i podatkowego w Szkole Głównej Handlowej, a także z zakresu prawa gospodarczego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Pani Dorota Wyjadłowska zdała państwowy egzamin na doradcę podatkowego i uzyskała wpis na listę doradców podatkowych. Przebieg kariery zawodowej Pani Doroty Wyjadłowskiej przedstawia się następująco:
•2001-nadal Kancelaria Doradztwa Podatkowego Dorota Wyjadłowska Właściciel, doradca podatkowy
• 2015-nadal Logline Sp. z o.o. Wiceprezes Zarządu - obszar finanse, podatki
•2004-2011 Spółka Doradztwa Podatkowego KDT Sp. z o.o. Większościowy udziałowiec, Prezes Zarządu
• 2008-2010 Equus S.A. Członek Zarządu - obszar finanse, podatki
• 1993-2001 Izba Skarbowa w Krakowie Wydział nadzoru nad urzędami skarbowymi
Działalność wykonywana przez Członków Rady Nadzorczej poza Spółką nie jest konkurencyjna w stosunku do
działalności Emitenta oraz nie uczestniczą oni w spółkach konkurencyjnych jako wspólnicy spółki cywilnej, spółki
osobowej lub jako członkowie organu spółki kapitałowej. Żadna z w/w osób nie została wpisana do Rejestru
Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Zarząd Emitenta informuje, że zgodnie z otrzymanymi oświadczeniami, Pan Robert Rogowski oraz Pani Dorota
Wyjadłowska spełniają kryteria niezależności członka Rady Nadzorczej, określone w przepisach Ustawy o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym z dnia 11 maja 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1089). Jednocześnie w dniu 18 października 2017 r. uchwałą Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki, ustalona została liczba członków Rady Nadzorczej na 7 (siedem) osób.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.10.2017, 23:03 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |