Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Centrum Marszałkowska zaoferuje najemcom nowoczesne powierzchnie biurowe w standardzie BREEAM Excellent. Do nowego budynku powróci ceniony przez warszawiaków kultowy dom towarowy Sezam. Inwestorzy zrewitalizują pasaż im. Witolda Rowickiego, który stanie się komercyjnym miejscem wytchnienia w sercu Warszawy.
„Centralna lokalizacja, bezpośredni dostęp do dwóch linii metra, wykorzystanie silnego potencjału handlowego ściany wschodniej to czynniki, które sprawiają, że Centrum Marszałkowska cieszy się ogromnym zainteresowaniem rynku. Powierzchnie biurowe zostały już wynajęte w ponad 40 procentach. Jestem przekonany, że wkrótce ogłosimy nazwy kolejnych firm, które umieszczą swoje siedziby w Centrum Marszałkowska” - mówi Michał Skotnicki, prezes Zarządu BBI Development S.A.
Centrum Marszałkowska zaoferuje łącznie 16 500 mkw. powierzchni, z czego 3 400 mkw. będzie przeznaczonych na handel i usługi. W budynku znajdzie się 2-poziomowy parking podziemny dla 106 samochodów oraz parking dla rowerów z szatnią i prysznicami.
Do Centrum Marszałkowska powróci kultowy dom handlowy Sezam - jego neon rozbłyśnie na elewacji. We wnętrzu sklepu zostaną ułożone historyczne mozaiki oraz ozdobne ceramiczne okładziny ścienne pieczołowicie zabezpieczone z dawnego budynku. Do nazwy kultowego sklepu w dyskretny sposób nawiązuje architektura inwestycji - nowoczesna fasada budynku układa się w literę „S”.
„Centrum Marszałkowska jest ważnym budynkiem dla Warszawy, ponieważ dalece wykracza poza tradycyjne funkcje biurowo-usługowe. W ramach projektu przygotowaliśmy szereg działań otwierających inwestycję na miasto i odwołujących się do tożsamości miejsca” - informuje Rafał Szczepański, wiceprezes Zarządu BBI Development S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.10.2017, 16:05 |
Źródło informacji | Biuro Prasowe BBI Development S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Główny analityk Grupy BIK: tylko w październiku banki udzieliły kredytów hipotecznych na kwotę prawie 7,4 mld zł PAP
- 28.11.2024, 13:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Konsumenci robią mądrzejsze zakupy w tegoroczny Black Friday: 38% już użyło lub planuje użyć GenAI do polowania na promocje
- 28.11.2024, 13:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BCG
-
Image
50% Polaków wsparło zbiórki charytatywne online w ciągu ostatniego roku. Większość z nas uważa, że to wygodna forma pomocy
- 6 na 10 osób twierdzi, że internet ułatwia zaangażowanie w akcje charytatywne, a wśród zalet działalności dobroczynnej online respondenci wskazują głównie wygodną formę (54%) oraz szybkie przekazanie wsparcia (50%).
- Główne powody pomagania to satysfakcja (58%), współczucie (56%) oraz nadzieja na uzyskanie pomocy w trudnej sytuacji (51%).
- Allegro Charytatywni obchodzi 10-lecie swojego istnienia - w tym czasie klienci przekazali ponad 265 mln na cele dobroczynne.
- 28.11.2024, 13:00
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Allegro