Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Centrum Marszałkowska zaoferuje najemcom nowoczesne powierzchnie biurowe w standardzie BREEAM Excellent. Do nowego budynku powróci ceniony przez warszawiaków kultowy dom towarowy Sezam. Inwestorzy zrewitalizują pasaż im. Witolda Rowickiego, który stanie się komercyjnym miejscem wytchnienia w sercu Warszawy.
„Centralna lokalizacja, bezpośredni dostęp do dwóch linii metra, wykorzystanie silnego potencjału handlowego ściany wschodniej to czynniki, które sprawiają, że Centrum Marszałkowska cieszy się ogromnym zainteresowaniem rynku. Powierzchnie biurowe zostały już wynajęte w ponad 40 procentach. Jestem przekonany, że wkrótce ogłosimy nazwy kolejnych firm, które umieszczą swoje siedziby w Centrum Marszałkowska” - mówi Michał Skotnicki, prezes Zarządu BBI Development S.A.
Centrum Marszałkowska zaoferuje łącznie 16 500 mkw. powierzchni, z czego 3 400 mkw. będzie przeznaczonych na handel i usługi. W budynku znajdzie się 2-poziomowy parking podziemny dla 106 samochodów oraz parking dla rowerów z szatnią i prysznicami.
Do Centrum Marszałkowska powróci kultowy dom handlowy Sezam - jego neon rozbłyśnie na elewacji. We wnętrzu sklepu zostaną ułożone historyczne mozaiki oraz ozdobne ceramiczne okładziny ścienne pieczołowicie zabezpieczone z dawnego budynku. Do nazwy kultowego sklepu w dyskretny sposób nawiązuje architektura inwestycji - nowoczesna fasada budynku układa się w literę „S”.
„Centrum Marszałkowska jest ważnym budynkiem dla Warszawy, ponieważ dalece wykracza poza tradycyjne funkcje biurowo-usługowe. W ramach projektu przygotowaliśmy szereg działań otwierających inwestycję na miasto i odwołujących się do tożsamości miejsca” - informuje Rafał Szczepański, wiceprezes Zarządu BBI Development S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.10.2017, 16:05 |
Źródło informacji | Biuro Prasowe BBI Development S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Wzmacnianie cyberbezpieczeństwa w czystej energii: podejście SolaXCloud zgodne z dyrektywą NIS2
- 16.05.2025, 09:20
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą najbardziej dostępną sieć OOH (OOH - out-of-home, dostawy poza domem) w Polsce - DPD Pickup. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy coraz chętniej wybierają wygodne i elastyczne formy odbioru przesyłek poza domem. To również inwestycja w rozwój dostępności usług logistycznych i wsparcie dostaw e-commerce.- 16.05.2025, 09:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: DPD Polska
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ