Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CINCINNATI-(BUSINESS WIRE)- Spółka Procter & Gamble (NYSE:PG) opublikowała dzisiaj Sprawozdanie z działań społecznych za rok 2017, w którym opisuje postępy poczynione w zakresie poprawy warunków socjalnych osób potrzebujących, w kwestii różnorodności i włączenia społecznego, propagowania równouprawnienia płci wewnątrz spółki i poza nią oraz zmniejszania oddziaływania spółki na środowisko naturalne. Spółka P&G prowadzi działania w blisko 70 krajach i świadczy usługi blisko 5 miliardom ludzi. Za pośrednictwem działań społecznych, prowadzonych w ramach jej marek i przez jej pracowników, spółka przyczynia się do poprawiania sytuacji życiowej ludzi na całym świecie.
„Nasze działania społeczne stanowią ogromną szansę dla naszej firmy i naszych społeczności oraz, w szerszej perspektywie, dla ogółu społeczeństwa - powiedział David Taylor, przewodniczący zarządu, prezes i dyrektor generalny P&G. Konsumenci interesują się spółką, będącą właścicielem marek, których produkty kupują i stosują. Chcą mieć pewność, że kupowane produkty pochodzą z zaufanego źródła, a my staramy się budować to zaufanie każdego dnia.”
P&G publikuje doroczne raporty zrównoważonego rozwoju od roku 1999, a od roku 2016 do swojego sprawozdania włączyła bardziej kompleksowe omówienie korzyści wynikających z działalności spółki na rzecz obywateli. Wsparcie ofiar ponad 20 klęsk żywiołowych naszymi towarami i usługami, inicjowanie dyskusji na temat uprzedzeń na tle płciowym i rasowym, wprowadzenie na rynek pierwszej butelki na szampon nadającej się do recyklingu, wykonanej z plastiku zebranego na plażach oraz szereg innych historii i przykładów zamieszczanych w sprawozdaniu z działań społecznych za rok 2017 P&G pokazuje, że innowacyjne podejście do działań społecznych może mieć bardzo silny pozytywny wpływ zarówno na świat, jak i na własną działalność.
Najważniejsze punkty sprawozdanie z działań społecznych P&G 2017 to:
- Wpływ na społeczeństwo: spółka P&G dostarczyła już 12 miliardów litrów czystej wody pitnej w roku 2017 za pośrednictwem programu Children’s Safe Drinking Water (program na rzecz bezpiecznej wody pitnej dla dzieci), a do roku 2020 planuje dostarczyć 15 miliardów. Należąca do P&G marka Pampers nawiązała współpracę z pielęgniarkami z oddziałów intensywnej terapii noworodków w celu stworzenia i wprowadzenia na rynek pierwszych pieluch dla wcześniaków - Pampers Preemie Swaddlers, rozmiar P-3. Ponadto spółka P&G udzieliła wsparcia ofiarom ponad 20 klęsk żywiołowych na całym świecie.
- Różnorodność i włączenie społeczne: P&G dołączył do inicjatywy CEO Action for Diversity and Inclusion (Działania kadry zarządzającej na rzecz różnorodności i włączenia społecznego), największej organizacji zrzeszającej kadrę zarządzającą działającą na rzecz różnorodności i włączenia społecznego w miejscu pracy. P&G był również sponsorem 37. Igrzysk dla weteranów wojennych poruszających się na wózkach inwalidzkich (ang. 37th National Veterans Wheelchair Games), które odbyły się w Cincinnati w stanie Ohio, USA, gdzie znajduje się główna siedziba spółki. Celem imprezy było udzielenie 550 weteranom wsparcia w zakresie prowadzenia bardziej aktywnego i zdrowszego trybu życia.
- Równość płci: Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet 2017, P&G zamieściła film pt. #WeSeeEqual, który odnotował miliony wyświetleń w 180 krajach. P&G dołączyła do ruchu ANA #SeeHer, i do Sojuszu na rzecz zwalczania stereotypów zainicjowanego przez ONZ Kobiety (ang. UN Women), który ukierunkowany jest na eliminację stereotypów i przedstawianie prawdziwego wizerunku kobiet i dziewcząt w reklamach. W ostatnim roku obrotowym, P&G wydała ponad miliard dolarów w amerykańskich firmach należących do kobiet w ramach programu różnorodności dostawców (ang. Supplier Diversity), powiększając zakres programu na cały świat.
- Odpowiedzialność za środowisko: P&G otworzyła elektrociepłownię biomasową w Albany, w stanie Georgia, która produkuje 100 procent pary i znaczną część energii wykorzystywanej w zakładzie produkcyjnym, gdzie wytwarzane są produkty Bounty i Charmin. Pomoże to spółce osiągnąć cel, jakim jest wykorzystanie energii odnawialnej na poziomie 30% całkowitej energii do 2020 roku. Naukowcy P&G opracowali technologię, która może zrewolucjonizować przemysł odzysku tworzyw sztucznych. Pozwala ona na dorowadzenie polipropylenu z odzysku do niemal pierwotnego stanu. W ramach zobowiązania P&G polegającego na całkowitym wyeliminowaniu składowania na wysypiskach odpadów produkcyjnych pochodzących ze wszystkich zakładów P&G do 2020 roku, ponad 70 procent zakładów w 23 krajach już osiągnęło ten cel.
Streszczenie i pełna wersja sprawozdania znajduje się tutaj.
Procter & Gamble
Oferując cieszące się zaufaniem, wiodące w swoich kategoriach produkty wysokiej jakości, firma P&G służy klientom na całym świecie. Do marek firmy należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach świata. Najnowsze informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://ww.pg.com
Wersja źródłowa niniejszej informacji jest dostępna w serwisie businesswire.com:
http://www.businesswire.com/news/home/20171031005437/en/
Źródło: The Procter & Gamble Company
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
KONTAKT:
Procter & Gamble
Damon Jones
tel. 513-983-0190
e-mail: jones.dd@pg.com
Julie deSylva
tel. 513-780-0006
e-mail: Desylva.j@pg.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 31.10.2017, 17:58 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |