Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w październiku 2017 r. wyniosła ok. 60 mln zł i była o 2% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 488 mln zł i była niższa o ok. 0,6% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec września wyniosła 143,4 tys. m2, co oznacza wzrost o 8% w odniesieniu do października 2016.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w październiku 2017 r. wyniósł ok. 36 mln zł, co oznacza spadek o 1% w porównaniu do października roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 301 mln zł i była wyższa o ok. 2% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w październiku 2017 wyniosły ok. 1 mln zł co oznacza wzrost o 9% w stosunku do października 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 7,6 mln zł i była o 10% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec października składała się z 401 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,7 tys. m2, która była o 15% wyższa niż na koniec października 2016.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w październiku 2017 r. wyniosła ok. 24 mln zł i była niższa o 4% niż w październiku poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 187 mln zł i była 4% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w październiku 2017 wyniosły 3,0 mln zł co oznacza spadek o 3% w stosunku do października 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 25,6 mln zł i była 5% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec października wyniosła 37,7 tys. m2, tj. była na poziomie o 8% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.11.2017, 08:08 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |