Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Od momentu powstania w 2004 r. iperfumy.pl by Notino należy do najdynamiczniej rozwijających się perfumerii w naszej części Europy, a także w USA. Michal Zamec - CEO, w ciągu zaledwie kilku lat z małego sklepu oferującego jedynie perfumy stworzył imperium, które dziś w swoim portfolio skupia blisko 1200 oryginalnych marek - od niszowych po selektywne - i sprzedaje ok. 12 milionów* kosmetyków rocznie, gwarantując swoim konsumentom niezmiennie najlepsze ceny i dostępność produktów 24 h na dobę.
Dziś wartość spółki szacowana jest na blisko 50 mln EUR, a firma niezmiennie stawia na rozwój. Wyjście ze sprzedażą poza serwis online to kolejny krok w ekspansji marki. Jak podkreśla Dagmara Brzezińska-Marcu, country manager: „Dla polskich konsumentów otwarcie stacjonarnych perfumerii wpłynie na uwiarygodnienie marki. Wielu klientów cały czas jeszcze ma obawy przed zakupami online, w szczególności dotyczy to kategorii perfum. W stacjonarnym salonie każdy będzie mógł przetestować naszą ofertę, a nawet sięgnąć po perfumy, których wcześniej nie miał odwagi zamówić online“.
Iperfumy.pl by Notino w Galerii Posnania - mariaż techologii i designu
Ultranowoczesny projekt wnętrza oraz wielkoformatowe plazmy wyświetlające treści promocyjne i edukacyjne, dostępne dla klientów tablety oraz wi-fi - podkreślają tożsamość marki, która swój sukces zbudowała dzięki internetowi. Salon będzie miał wyraźnie wydzieloną strefę z kosmetykami do pielęgnacji skóry, włosów oraz sekcję z bogatą kolekcją luksusowych oraz niszowych perfum.
Z myślą o kobietach zaprojektowano strefę make-up bar, a dla mężczyzn - strefę komfortu - wygodne fotele i tablety, które umożliwią w przystępny i nowoczesny sposób poznanie aktualnych trendów i wybranie najlepszych kosmetyków. Dodatkowo z okazji otwarcia na klientów będą czekać atrakcyjne promocje produktowe, upominki oraz oferta darmowej dostawy zamówień online do poznańskiej perfumerii.
Nowy salon iperfumy by Notino będzie zlokalizowany na pierwszym piętrze w Galerii Posnania i otwarty codziennie w godz.10:00 - 22:00 od pon. do pt. i w godz. 10:00 - 21:00 w nd.
*dane za 2015 rok.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.11.2017, 11:11 |
Źródło informacji | Iperfumy.pl by Notino |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ