Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sklep internetowy etuo.pl oferujący akcesoria do smartfonów i tabletów przygotował raport na podstawie analizy kilkudziesięciu tysięcy transakcji przeprowadzonych w 2017 roku przez swoich klientów, w którym przedstawił w jaki sposób użytkownicy zabezpieczają swoje urządzania.
Z raportu można dowiedzieć się jaki rodzaj etui na telefon jest najczęściej kupowany, w jaki sposób użytkownicy chronią ekran oraz, że istnieją 3 najważniejsze powody jakimi kierują się Polacy w trakcie zakupu akcesoriów ochronnych:
- Ochrona obudowy urządzenia. Polacy najczęściej kupują etui nakładane na tył urządzenia, gdyż są jednocześnie bardzo skuteczne i wygodne w użytkowaniu. Istnieje wiele różnych rodzajów pokrowców, ale są zdecydowanie mniej chętnie wybierane.
- Ochrona wyświetlacza. W komplecie z etui kupowane są szkła hartowane zabezpieczające wyświetlacz LCD, które to cieszą się większą popularnością, aniżeli zwykłe folie ochronne, gdyż zapewniają lepszą ochronę przed stłuczeniem w razie upadku.
- Wygląd. Polacy starają się dopasować wygląd smartfona do swojego gustu, ubioru czy okazji, dlatego wybierają etui z kolorowymi nadrukami.
Najważniejsze dane zebrane na infografice: https://www.etuo.pl/infografika-raport-jak-polacy-zabezpieczajasmartfony
Pełen raport dostępny tutaj: https://www.etuo.pl/blog/jak-polacy-zabezpieczaja-swoje-smartfony-raport-2017-infografika/443
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.11.2017, 16:35 |
Źródło informacji | etuo.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ