Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Capri](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2017-11/20171122/29022252_Capri.jpg?itok=BiH6zNNn)
Od 23 do 25 listopada region Kampanii gościł będzie w Warszawie, aby zaprezentować swoją bogatą ofertę turystyczną na jubileuszowej 25. Edycji Międzynarodowych Targów Turystycznych, która odbywa się w tym roku w Pałacu Kultury i Nauki.
"Instytucje Kampanii zwracają szczególną uwagę na Polskę i zamierzają wzmocnić swoją pozycję na tym rynku poprzez dążenie do stworzenia najwyższej jakości oferty turystycznej. Łagodny klimat, skarby sztuki i kultury, tysiącletnie tradycje oraz gościnność gospodarzy to atuty, które Kampania zamierza odkryć dla polskiego turysty" - deklaruje radca ds. Rozwoju i Promocji Turystyki regionu - Corrado Matera.
W eleganckiej Sali Kopernikowskiej, na pierwszym piętrze Pałacu Kultury, odwiedzający stoisko Kampaniii może znaleźć wszystkie przydatne informacje, aby uzyskać dostęp do zróżnicowanej regionalnej oferty turystycznej. Administracja regionalna gości także delegację touroperatorów z Kampanii na własnym stanowisku, które zaprezentują agencjom turystycznym z Polski niezliczone możliwości budowania pakietów wakacyjnych w tym pięknym regionie.
Udział Regionu Kampania w warszawskim Expo był wspierany przez Włoską Izbę Handlowo-Przemysłową w Polsce, która reprezentuje włoskich inwestorów w Polsce i promuje Made in Italy.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.11.2017, 17:21 |
Źródło informacji | Włoska Izba Handlowo-Przemysłowa |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Beata Drzazga laureatką prestiżowej nagrody Eko Filary 2024 PAP
Beata Drzazga, przedsiębiorca, założyciel m.in. BetaMed S.A., motywator, inspirator i doradca biznesowy, otrzymała nagrodę Eko Filary 2024 przyznawaną przez redakcję MANAGER Report za innowacyjne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. „W pomaganiu dajesz nie tylko pieniądze, ale i swój czas. To jest najcenniejsze” - podkreśla Beata Drzazga.- 02.07.2024, 10:19
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Pacjent z chorobą rzadką jest wyjątkowy i wymaga wyjątkowych rozwiązań - jakich zmian systemowych w zakresie chorób rzadkich oczekują eksperci?
Wprowadzenie nowego Planu dla Chorób Rzadkich, odpowiednie zarządzanie wiedzą ekspercką, efektywna diagnostyka i wczesne włączenie leczenia - to kluczowe rekomendacje ekspertów płynące z trzeciej odsłony debaty z cyklu „Healthcare Policy Summit” poświęconej chorobom rzadkim.- 01.07.2024, 16:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Instytut Rozwoju Spraw Społecznych