Pobierz materiał i Publikuj za darmo

To największe w Polsce konsumenckie badanie siły marki. Prestiżowy tytuł Superbrands nadawany jest od 12 lat najbardziej rozpoznawalnym nad Wisłą firmom. O przyznaniu tego tytułu zdecydowali konsumenci (ponad 10 000 respondentów) w niezależnym badaniu marek, przeprowadzanym co roku przez działający od 25 lat instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W tegorocznej edycji badania łącznie wzięło udział 2000 marek. Najważniejszym branym pod uwagę w ocenie kryterium była skłonność do polecania produktów danej firmy, świadczącą o zaufaniu i uznaniu jakości.
Spośród 16 badanych producentów sprzętu sportowego KROSS z indeksem siły marki 0,19 zdeklasował konkurentów, zwyciężając tym samym w kategorii Sport i rozrywka. Może się więc pochwalić zdobyciem tytułów Superbrands 2018 i Superbrands Polska Marka 2018. Stanowi to wielkie wyróżnienie i dowód, że największy producent dwóch kółek w naszym kraju cieszy się coraz większym zaufaniem i popularnością.
Przypomnijmy, że ta firma ma za sobą wyjątkowo intensywny rok biznesowy, co zapewne znacząco wpłynęło na sukces w badaniu ośrodka ARC Rynek i Opinia. W lutym br. sprawnie przejęła legendarną holenderską markę rowerową Multicycle z ponad 40-letnią tradycją, otrzymał także dofinansowanie unijne na budowę w swojej fabryce w Przasnyszu unikatowej linii produkcyjnej karbonowych ram. W dodatku do kolekcji 2018 włączył rozbudowaną grupę eBike’ów (w tym wyczynowych), oswajając rynek z elektryczną rewolucją.
Co więcej, udany sezon ma za sobą należąca do tej marki grupa kolarstwa górskiego KROSS Racing Team. Dzięki osiągnięciom zawodniczek Mai Włoszczowskiej i tegorocznej mistrzyni świata Jolandy Neff jest ona obecnie najwyżej klasyfikowanym kobiecym zespołem w oficjalnym rankingu Międzynarodowej Unii Kolarskiej.
Wszystkiego na temat marki KROSS możemy dowiedzieć się na stronie www.kross.pl. Z kolei więcej na temat samego badania przeczytamy na stronie http://superbrands.pl/badanie2018/.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.11.2017, 11:17 |
Źródło informacji | KROSS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Praktyczne rozwiązanie dla rodziców – C30 Dual z podwójnym obiektywem
- 28.04.2025, 12:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
EKG 2025: kosztowna produkcja zielonego wodoru jednym z największych wyzwań dekarbonizacji
Unia Europejska widzi znaczącą rolę wodoru w dekarbonizacji gospodarki, jednak realizacja tego zamierzenia napotyka na poważne wyzwania związane z wysokimi kosztami jego wytwarzania brakiem odpowiedniej infrastruktury, ograniczeniami w transporcie i magazynowaniu. W jaki sposób zbudować wodorowy rynek zastanawiali się uczestnicy panelu „Wodór w gospodarce. Gospodarka wodorowa”, który odbył się podczas XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 28.04.2025, 12:42
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
O mediach przyszłości na EKG 2025: wiarygodna informacja największą wartością PAP
Wiarygodność dostarczanych informacji będzie w przyszłości największą wartością oferowaną przez media, ale obawy przedstawicieli branży budzi możliwość wykorzystania możliwości AI do maksymalizacji zysków, przy jednoczesnym łamaniu zawodowych standardów - uznali szefowie największych mediów w Polsce podczas panelu „Przyszłość mediów” na 17. Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach.- 28.04.2025, 11:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Prasowa
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ