Pobierz materiał i Publikuj za darmo
To największe w Polsce konsumenckie badanie siły marki. Prestiżowy tytuł Superbrands nadawany jest od 12 lat najbardziej rozpoznawalnym nad Wisłą firmom. O przyznaniu tego tytułu zdecydowali konsumenci (ponad 10 000 respondentów) w niezależnym badaniu marek, przeprowadzanym co roku przez działający od 25 lat instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W tegorocznej edycji badania łącznie wzięło udział 2000 marek. Najważniejszym branym pod uwagę w ocenie kryterium była skłonność do polecania produktów danej firmy, świadczącą o zaufaniu i uznaniu jakości.
Spośród 16 badanych producentów sprzętu sportowego KROSS z indeksem siły marki 0,19 zdeklasował konkurentów, zwyciężając tym samym w kategorii Sport i rozrywka. Może się więc pochwalić zdobyciem tytułów Superbrands 2018 i Superbrands Polska Marka 2018. Stanowi to wielkie wyróżnienie i dowód, że największy producent dwóch kółek w naszym kraju cieszy się coraz większym zaufaniem i popularnością.
Przypomnijmy, że ta firma ma za sobą wyjątkowo intensywny rok biznesowy, co zapewne znacząco wpłynęło na sukces w badaniu ośrodka ARC Rynek i Opinia. W lutym br. sprawnie przejęła legendarną holenderską markę rowerową Multicycle z ponad 40-letnią tradycją, otrzymał także dofinansowanie unijne na budowę w swojej fabryce w Przasnyszu unikatowej linii produkcyjnej karbonowych ram. W dodatku do kolekcji 2018 włączył rozbudowaną grupę eBike’ów (w tym wyczynowych), oswajając rynek z elektryczną rewolucją.
Co więcej, udany sezon ma za sobą należąca do tej marki grupa kolarstwa górskiego KROSS Racing Team. Dzięki osiągnięciom zawodniczek Mai Włoszczowskiej i tegorocznej mistrzyni świata Jolandy Neff jest ona obecnie najwyżej klasyfikowanym kobiecym zespołem w oficjalnym rankingu Międzynarodowej Unii Kolarskiej.
Wszystkiego na temat marki KROSS możemy dowiedzieć się na stronie www.kross.pl. Z kolei więcej na temat samego badania przeczytamy na stronie http://superbrands.pl/badanie2018/.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.11.2017, 11:17 |
Źródło informacji | KROSS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Firma Yutong Bus dostarczyła do Ameryki Łacińskiej już 500 szt. nowego modelu vana – V6
- 23.12.2024, 14:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Bezpieczeństwo jest największym luksusem - światowa premiera flagowego modelu Chery TIGGO 9
- 23.12.2024, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
FPP: paragonowa biurokracja kontra cyfrowa rzeczywistość
Pracownicy i pracodawcy muszą gromadzić papierowe paragony, by udokumentować wydatki na posiłki w ramach benefitów żywieniowych, mimo że firmy od dawna stosują znacznie prostszy i nowocześniejszy mechanizm kontroli. Ten zbędny – zdaniem FPP, wymóg szczególnie kontrastuje z podejściem państwa do innych świadczeń społecznych, gdzie beneficjenci nie muszą w jakikolwiek sposób dokumentować swoich wydatków. Federacja Przedsiębiorców Polskich apeluje o naprawę tych przestarzałych przepisów.- 23.12.2024, 12:52
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Federacja Przedsiębiorców Polskich