Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie informuje, że w listopadzie 2017 roku Spółka odnotowała r/r wzrost sprzedaży o 35% w ujęciu LFL, czyli na bazie porównywalnych sklepów oraz 89% wzrost sprzedaży internetowej realizowanej na nowej platformie eCommerce.
Łączne przychody netto ze sprzedaży w listopadzie 2017 roku wyniosły 14 899 tys. zł, czyli o 19,6% więcej w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku (było: 12 460 tys. zł). Przy czym wg stanu na dzień 30.11.2017 roku powierzchnia handlowa sieci INTERSPORT Polska była mniejsza rok do roku o 12,4%.
Narastająco od stycznia do listopada 2017 roku Spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 160 535 tys. zł, czyli o 12,8% niższe, niż w analogicznym okresie 2016 roku (było: 184 189 tys. zł).
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.12.2017, 11:52 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |