Newsletter

Poczta Polska: ponad pół miliona nadanych przesyłek przed mikołajkami

08.12.2017, 15:01aktualizacja: 08.12.2017, 15:01

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W mikołajki wysłano ponad 0,5 mln paczek za pośrednictwem Poczty Polskiej, czyli o 15 proc. więcej niż w "Black Friday" - czytamy w piątkowym komunikacie spółki. Jak dodano, z tygodnia na tydzień rośnie o kilkanaście procent liczba nadawanych paczek.

Zakupy prezentów świątecznych przez internet są coraz popularniejsze. "Nasi klienci nadają najwięcej przesyłek z weekendowymi zakupami z e-sklepów w poniedziałki. W połowie października ARC Rynek i Opinia przeprowadził sondaż, z którego wynikało, że ponad 1/3 badanych respondentów planowało zamówić w e-sklepach więcej paczek niż w ubiegłym roku. Dane z listopada oraz pierwszych dni grudnia potwierdzają tę tendencję" - czytamy w komunikacie.

Zdaniem spółki do wzrostu liczby paczek przyczynia się też kampania reklamowa Poczty Polskiej. "Wiele tygodni przed świętami Bożego Narodzenia zaczęliśmy opracowywać zwiększoną liczbę przesyłek firm oferujących swe usługi na rynku KEP - kurier, ekspres, paczka. Najgorętszy okres to grudzień" - dodała Poczta.

Jak przypomniano w komunikacie, całodobowe centrum monitoringu Poczty Polskiej koordynuje pracę logistyki pocztowej tak, aby przesyłki docierały do klientów na czas. Od początku grudnia paczki są doręczane w dużych miastach także w soboty. Poczta Polska wyposażyła też wszystkich swoich kurierów w terminale płatnicze. Poczta jako jedyna firma na polskim rynku nie wprowadziła żadnych ograniczeń odnośnie nadawcy przesyłki przy tego typu płatnościach. Te same zasady dotyczą zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. (PAP)

autor: Katarzytna Fiuk

edytor: Anna Mackiewicz

kfk/ amac/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.12.2017, 15:01
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ