Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zaznaczył, że bilety wykupione przez stronę internetową PolskiBus.com zachowują ważność.
"Rozpoczynamy strategiczną współpracę obu firm. To nie jest przejęcie. (...) Zmienia się marka i platforma sprzedaży. Wszystkie bilety, które zostały sprzedane przez PolskiegoBusa mają ważność. Wszystkie autobusy jeżdżą, wszystkie połączenia zostają, nikt niczego nie zamyka. Wszystkie te elementy będą funkcjonować nie tylko do świąt Bożego Narodzenia, ale jeszcze nawet dalej niż święta Wielkiej Nocy" - powiedział na poniedziałkowej konferencji prasowej Leman.
"Liczymy na zainteresowanie nowej grupy klientów zielonymi autobusami FlixBus. Z początkiem 2018 roku w pełni zintegrujemy obie siatki połączeń" - dodał.
Leman poinformował, że autokary PolskiegoBusa.com do połowy przyszłego roku mają zostać przemalowane na barwy FlixBusa, czyli zmienią kolor z czerwonego na zielony.
Wyjaśnił, że dzięki integracji platformy sprzedażowej oraz siatki połączeń firmy PolskiBus.com, stworzy ofertę dalekobieżnych połączeń autobusowych dla polskich pasażerów i zaoferuje nowe połączenia krajowe i międzynarodowe z kilku polskich miast do Niemiec, Austrii, Czech, na Węgry i Słowację.
"Mamy dziś przyjemność ogłosić, że rozszerzamy naszą współpracę z firmą FlixBus. Jesteśmy przekonani, że dzięki integracji innowacyjnych technologii oferowanych przez FlixBus, wysokich standardów bezpieczeństwa i najwyższej jakości usług zdobędziemy nowych pasażerów i rozpoczniemy nową erę na polskim rynku przejazdów autobusowych" - powiedział Piotr Bezulski, dyrektor zarządzający w firmie PolskiBus.com. (PAP)
pif/ aop/ je/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.12.2017, 14:49 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |