Newsletter

Avaya pomyślnie kończy restrukturyzację finansową

19.12.2017, 10:16aktualizacja: 19.12.2017, 10:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Spółka została wzmocniona i ma obiecujące perspektywy długofalowego rozwoju.

DUBAJ, Zjednoczone Emiraty Arabskie, 19 grudnia 2017 /PRNewswire/ - Spółka Avaya Holdings Corp. (dalej "Avaya" lub "Spółka") ogłosiła pomyślne zakończenie procesu restrukturyzacji zadłużenia na podstawie Rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego.

"Rozpoczynamy nowy, ważny rozdział w historii firmy Avaya. Po niespełna roku od rozpoczęcia restrukturyzacji Avaya została dopuszczona do obrotu publicznego, mając znacznie wzmocniony bilans. Obniżyliśmy zadłużenie firmy o ok. 3 mld dolarów i kończymy restrukturyzację, mając na koncie ponad 300 mln dolarów. Obniżenie zadłużenia oraz niektórych innych zobowiązań długoterminowych poprawiło przepływ środków pieniężnych o ok. 300 mln dolarów w porównaniu z rokiem obrotowym 2016" - powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny Avaya.

"Kończąc proces przekształcania firmy w dostawcę oprogramowania, usług i rozwiązań w chmurze mamy elastyczność niezbędną do inwestowania w stale rosnące rynki contact center i komunikacji zunifikowanej. Pod nowym zarządem i kierownictwem Avaya jest dobrze przygotowana do realizacji planów rozwojowych oraz zapewnienia zwrotów z inwestycji i korzyści, których oczekują nasi interesariusze" - dodał Chirico.

Avaya podejmuje też działania mające na celu dopuszczenie jej akcji do obrotu na nowojorskiej giełdzie NYSE. Spółka przewiduje, że po wejściu na giełdę w obrocie publicznym znajdzie się ok. 110 mln jej akcji.

Avaya

Firma Avaya obsługuje najważniejsze operacje na świecie oferując kluczowe rozwiązania do komunikacji biznesowej działające w czasie rzeczywistym. Jako globalny lider w dostarczaniu najwyższej klasy rozwiązań do komunikacji Avaya oferuje najbardziej kompletne portfolio oprogramowania i usług w obszarze contact center i zunifikowanej komunikacji - oferowanych w różnych modelach wdrożeniowych: w środowisku klienta, w chmurze lub w środowiskach hybrydowych. Współczesny, cyfrowy świat stawia wysokie wymagania rozwiązaniom do komunikacji. Żadna firma nie jest w stanie sprostać im lepiej, niż Avaya. Więcej informacji jest dostępnych na stronie http://www.avaya.com.

Źródło: Avaya

KONTAKT:

Iman Ghorayeb

tel. +971-4-404-8275

e-mail: ighorayeb@avaya.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.12.2017, 10:16
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ