Newsletter

Kao przejmie markę Oribe Hair Care od spółki Luxury Brand Partners

26.10.2017, 18:52aktualizacja: 26.10.2017, 18:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CINCINNATI, 20 grudnia 2017 /PRNewswire/ - Kao USA Inc., spółka zależna w całości należąca do Kao Corporation, czołowy producent i dystrybutor najlepszych marek kosmetyków, których innowacyjność i jakość znana jest na całym świecie, ogłosiła dzisiaj zawarcie umowy w sprawie przejęcia spółki Oribe Hair Care, LLC od jej właścicieli, w tym m.in. Luxury Brand Partners, LLC, innowatora branży kosmetycznej, znanego z marek kreowanych przez artystów i kultury przedsiębiorczości. Prezesem nowo nabytej spółki zostanie Daniel Kaner, współzałożyciel, a obecnie również jeden z prezesów Oribe Hair Care. Warunki transakcji nie są znane.

Zdjęcie: http://mma.prnewswire.com/media/591181/Kao_Corporation.jpg

Oribe dołączy do portfela profesjonalnych marek Kao Salon Division, w tym Goldwell, kompleksowej linii najwyższej jakości produktów do pielęgnacji włosów tylko dla stylistów, specjalnie zaprojektowanej do profesjonalnych zastosowań oraz KMS, linii produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów czerpiącej inspiracje z różnych rejonów świata i przeznaczonej dla kreatywnych stylistów i ich klientów.

Oribe z prestiżowej marki w dziedzinie pielęgnacji włosów urosła do rangi światowego autorytetu w zakresie pielęgnacji włosów, skóry i ciała, makijażu, narzędzi i akcesoriów kosmetycznych. Marka posiada ugruntowaną pozycję wśród najlepszych profesjonalnych salonów piękności na rynku, jak również wśród czołowych specjalistycznych sieci handlowych na całym świecie.

„Oribe to znakomita marka, która doskonale pasuje do portfela Kao Salon Division - powiedział Cory Couts, globalny prezes Kao Salon Division. - Daniel będzie znakomitym i inspirującym uzupełnieniem naszego kierownictwa. Przejęcie przez niego tego stanowiska nie tylko stanowi gwarancję zachowania tego, co niezwykłe w Oribe, ale jest również szansą na dalszy rozwój misji spółki, która chce być wybierana przez pracowników najbardziej twórczych i konkurencyjnych salonów piękności na świecie”.

„Kao to dla Oribe Hair Care doskonałe miejsce, by zrobić kolejny krok na drodze ku przemianom - powiedział Kaner. - Mam ogromny szacunek dla ich organizacji i utalentowanego kierownictwa. Nasza przyjaźń i relacje biznesowe trwają od wielu lat, a największym sukcesem tych relacji jest strategiczne partnerstwo w USA pomiędzy Oribe i Goldwell Color. Zawsze żywiliśmy przekonanie, że pielęgnacja włosów powinna być doświadczeniem wciągającym i luksusowym, a Kao stanowi niesamowite wsparcie dla naszych wysokich standardów”.

„Kładąc nacisk na produkty luksusowe, Oribe odpowiada na potrzebę stworzenia prestiżowej linii produktów w asortymencie Kao Salon - dodał Couts - Dodatkowo rozległa światowa sieć dystrybucyjna Kao Salon Division umożliwi Oribe międzynarodową ekspansję”.

„Pożegnanie z marką, którą założyliśmy wspólnie z Oribe Canales i Danielem Kanerem niemal dziesięć lat temu, to słodko-gorzka chwila - powiedział Tevya Finger, dyrektor generalny Luxury Brand Partners. - Jestem bardzo dumny z tego, co osiągnęliśmy w ramach Oribe Hair Care od początku działalności i z przyjemnością będę przyglądał się temu, jak Kao Corporation rozwija tę markę w skali światowej”.

Siedziba Oribe nadal mieścić się będzie w Nowym Jorku, a spółka utrzyma dotychczasowe kierownictwo, które będzie teraz podlegać Kao Salon Division.

Przejęcie podlega standardowym procedurom oceny i zatwierdzenia przez organy regulacyjne.

Kao Salon Division

Kao Salon Division jest częścią działu Kao Beauty Care oferującego produkty i usługi przeznaczone wyłącznie dla salonów piękności, z których korzystają styliści na całym świecie. Dział jest liderem opinii i kreatorem trendów w branży profesjonalnej pielęgnacji włosów, jak również właścicielem marek Goldwell i KMS. Kao Salon Division dąży do tego, aby wprowadzać nową jakość w życie stylistów, właścicieli salonów piękności i ich klientów. Osiąga to dzięki partnerstwom, rozwijaniu działalności salonów i portfelowi zaawansowanych usług, innowacyjnych produktów i inspirujących materiałów szkoleniowych przeznaczonych wyłącznie dla salonów.

Oribe Hair Care

Oribe Hair Care jest synonimem najwyższej jakości w dziedzinie profesjonalnej pielęgnacji włosów w najbardziej prestiżowym segmencie rynku. Łącząc innowacyjne podejście, najlepsze produkty, nagradzane opakowania i najlepsze materiały szkoleniowe, marka Oribe stała się znanym autorytetem w dziedzinie piękna zarówno wśród doświadczonych stylistów, jak i wyrafinowanych konsumentów. To produkty dla tych, którzy przykładają dużą wagę do wyglądu swoich włosów.

Luxury Brand Partners

Spółka Luxury Brand Partners rozwija i wspiera prestiżowe marki tworzone przez artystów, kładąc nacisk na innowacyjność i pasję twórczą. Firma, której biura znajdują się w Miami i Nowym Jorku, jest właścicielem spółek oferujących znakomite produkty i wysokiej klasy szkolenia oparte zarówno na wizji artystycznej, jak i podejściu biznesowym. Marki Luxury Brand Partners to m.in. R+Co, Smith & Cult, IGK, V76 by Vaughn i Pulp Riot.

Źródło: Kao Corporation

KONTAKT:

Kao Europe, Bliski Wschód, Afryka:

Melanie Schnitzler

e-mail: melanie.schnitzler@kao.com

tel. +49-6151-396-0686

-

Oribe Hair Care:

Tara Lowenberg

TL Communications

e-mail: tara@tlcommunicate.com

tel. +1-212-375-8660

-

Luxury Brand Partners:

Erin McCaffrey Nenadich

BPCM

e-mail: emccaffrey@bpcm.com

tel. +1-646-795-6893

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.10.2017, 18:52
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ