Newsletter

Amazon hucznie obchodzi Święta - w ciągu tygodnia ponad cztery miliony osób skorzystało z subskrypcji Prime

28.12.2017, 17:48aktualizacja: 28.12.2017, 17:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Głośnik Echo Dot i przystawka telewizyjna Fire TV Stick z pilotem do sterowania głosowego Alexa to dwa najlepiej sprzedające się produkty spośród wszystkich kategorii dostępnych na Amazonie; Produkty objęte bezpłatną dostawą kolejnego dnia, bezpłatną dostawą tego samego dnia albo superszybką dostawą w ramach Prime Now w tegorocznym okresie świątecznym sprzedawały się ponad dwa razy lepiej; Małe firmy i drobni przedsiębiorcy otrzymali rekordową liczbę zamówień na ponad miliard produktów na całym świecie.

SEATTLE--(BUSINESS WIRE) - (NASDAQ: AMZN) - Amazon hucznie uczcił okres świąteczny, odnotowując rekordową liczbę zamówień na całym świecie. W tym okresie świątecznym nastąpił dalszy wzrost liczby subskrypcji Prime - w ciągu jednego tygodnia ponad cztery miliony osób rozpoczęły bezpłatny okres próbny subskrypcji Prime, aby skorzystać z bezpłatnej dostawy w ciągu dwóch dni, jednego dnia lub tego samego dnia. Oprócz tego dostępne były opcje superszybkiej i dwugodzinnej dostawy w ramach usługi Prime Now.

Klienci wybierali spośród setek milionów produktów pochodzących między innymi od małych firm i drobnych przedsiębiorców. W tym okresie na całym świecie od tych podmiotów zamówiono ponad miliard produktów, a w ciągu zaledwie pięciu dni od Święta Dziękczynienia do cyberponiedziałku liczba produktów nabytych u małych firm i drobnych przedsiębiorców osiągnęła prawie 140 milionów. Dział urządzeń Amazon Devices w te Święta również odnotował rekordową sprzedaż, która w przypadku sprzętu ze sterowaniem głosowym Alexa osiągnęła dziesięć milionów na całym świecie. Echo Dot i Fire TV Stick ze sterowaniem głosowym Alexa nie były jedynymi najlepiej sprzedającymi się urządzeniami Amazon w tym okresie świątecznym, należały jednak do bestsellerów wśród wszystkich producentów i kategorii dostępnych na Amazonie.

„Od początku koncentrowaliśmy się na elementach, które naszym zdaniem są najważniejsze dla naszych klientów - niesamowite okazje i niskie ceny, szybka i bezpłatna dostawa oraz szeroki wybór najlepszych produktów - udaje nam się stale spełniać wszystkie te trzy warunki. To dla nas wyróżnienie, że w te Święta nasi klienci nadal chętnie korzystali z subskrypcji Prime, aby cieszyć się z większej liczby opcji szybkiej i bezpłatnej wysyłki oraz nowych wygodnych sposobów dostawy, takich jak Amazon Key oraz wcześniejszego dostępu do ofert Lightning Deals oraz nieograniczonego streamingu programów telewizyjnych i filmów, w tym Prime Originals i wielu innych - stwierdził Jeff Wilke, dyrektor generalny globalnej części handlowej. -Dziękujemy milionów klientów i setkom tysięcy pracowników Amazon na całym świecie, którzy uczynili te Święta lepszymi niż kiedykolwiek. Nie możemy się doczekać kolejnego wspaniałego roku”.

Amazon Devices i Alexa

- Dla działu Amazon Devices to był rekordowy okres zakupów świątecznych, w czasie którego na całym świecie zakupiono o kilka milionów więcej urządzeń niż w zeszłym okresie.

- Czas ten okazał się wyjątkowo owocny, jeśli chodzi o sprzedaż produktów Echo. W tegorocznym okresie świątecznym Echo Dot był najlepiej sprzedającym się urządzeniem Amazon oraz najlepiej sprzedającym się produktem wśród wszystkich producentów i kategorii dostępnych na Amazonie, osiągając milion sprzedanych egzemplarzy.

- Klienci kupowali prawie dwa razy więcej przystawek telewizyjnych Amazon Fire TV Stick w porównaniu do zeszłego roku. Fire TV utrzymuje się na czołowej pozycji pod względem sprzedaży odtwarzaczy mediów streamingowych w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Japonii wśród wszystkich sprzedawców detalicznych.

- To był najlepszy do tej pory okres świąteczny dla tabletów Fire Kids Edition - na Amazon.com zakupiono 2,4 raza więcej urządzeń w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku.

- Urządzenia Echo w tym roku cieszyły się ogromnym powodzeniem jako prezenty - Echo Spot, Echo Dot i Echo Button w tym okresie przedświątecznym wyprzedały się. Klienci nadal mogą dokonywać przedsprzedaży, aby zająć miejsce w kolejce do realizacji zamówień, które będą wysyłane według kolejności zgłoszeń w miarę dostępności produktów.

- To już dziesiąty okres świąteczny z Kindle.

- W te Święta miliony subskrybentów Prime korzystało z asystentki głosowej Alexa, aby kupować prezenty, urządzenia Amazon i produkty codziennego użytku. Do najpopularniejszych produktów nabywanych głosowo należały Echo Dot, Fire TV Stick ze sterowaniem głosowym Alexa oraz TP-Link Smart Plug Mini.

- W tym okresie świątecznym Alexa pomogła w przyrządzeniu dziesiątek tysięcy koktajli, z których najpopularniejsze były Martini i Manhattan.

- Klienci najczęściej prosili Alexę o przepis na ciasteczka z kawałkami czekolady.

- Najchętniej wybieraną piosenką była „Jingle Bells”.

- W tym roku wschodnie wybrzeże USA mocniej poczuło nastrój świąteczny - klienci z tego regionu prosili Alexę o odtworzenie utworów świątecznych 2,5 raza więcej niż na zachodnim wybrzeżu.

- Klienci skorzystali z pomocy Alexy przy włączaniu lampek świątecznych ponad milion razy.

- W tym okresie użytkownicy Alexy usłyszeli od niej dziesiątki tysięcy dowcipów.

- W te Święta w USA i Niemczech najczęściej dzwoniono do mamy, a w Wielkiej Brytanii do taty.

- W tym okresie, w porównaniu do poprzedniego, czas odtwarzania muzyki za pośrednictwem Alexy był 3 razy dłuższy

- Klienci życzyli Alexie Wesołych Świąt Bożego Narodzenia, Radosnych Świąt Bożego Narodzenia i Wesołej Chanuki 3,5 raza częściej niż w zeszłym roku.

- Klienci pytali o Świętego Mikołaja 4 razy częściej w tym okresie w porównaniu do poprzedniego.

- Użytkownicy Alexy pytali ją o parady kuchenne 9 razy częściej niż w zeszłym okresie świątecznym.

- Do filmów najczęściej odtwarzanych za pośrednictwem Alexy należały „Trolle” i „Elf”.

- Na Fire TV Alexa pobiła rekord popularności - w Stanach Zjednoczonych jej przydatność zwiększyła się o 889% w porównaniu do zeszłego roku.

- W tym okresie klienci ustawiali timery z pomocą Alexy 3 x częściej niż w zeszłym.

Amazon dobrze się spisał w te Święta

- W Ameryce Północnej i Europie partnerzy w 10 centrach realizacji zamówień skompletowali, zapakowali i wysłali ponad milion paczek do klientów, a wszystko to w ciągu jednego dnia.

- 19 grudnia tego roku Amazon zrealizował najwięcej zamówień klientów.

- W 2017 r. zwiększyliśmy wielkość naszej ogólnoświatowej sieci realizacji zamówień i wysyłki w powierzchni kwadratowej o ponad 30%.

- W tym okresie w USA zamówienia świąteczne trafiły do klientów dzięki ponad 6000 przyczep i 32 samolotom Amazon Air.

- Od Święta Dziękczynienia do świąt Bożego Narodzenia Amazon Air przewiózł paczki o wartości równej ponad miliardowi głośników Echo Dot.

- Samolot towarowy Amazon Air pomieści ponad 10.000 kombiwarów Instant Pot.

- Ostatnie zamówienie w ramach usługi Prime Now z dostawą przed Świętami dotarło do Baltimore w stanie Maryland w 58 minut, o godzinie 11:58 w Wigilię Bożego Narodzenia. Zamówionymi produktami były zdalnie sterowana zabawka Kid Galaxy Amphibious RC Car Morphibians Shark, pastele olejne Crayola 28 szt. oraz zabawkowy pilot do telewizora VTech Click and Count Remote.

Zakupy mobilne

- Do najpopularniejszych produktów nabywanych za pośrednictwem urządzeń mobilnych należały Echo Dot, Fire TV Stick ze sterowaniem głosowym Alexa oraz TP-Link Smart Plug.

- Klienci na całym świecie robili zakupy z aplikacją Amazon prawie 70% częściej w porównaniu do poprzedniego okresu świątecznego.

- W tym okresie liczba zamówień produktów elektronicznych na urządzeniach mobilnych przekroczyła 1400 na sekundę.

- Funkcja AR view była najczęściej używa w cyberponiedziałek. Najpopularniejszym produktem oglądanym w rzeczywistości rozszerzonej w tym okresie świątecznym było czarne krzesło z podnóżkiem. Do kategorii najczęściej przeglądanych w technologii AR były meble, zabawki, urządzenia Amazon, sprzęt kuchenny i elektronika.

Dla dobra społeczności

- Ciężarówki skarbów Amazon i pokryte świątecznymi ozdobami półciężarówki Amazon ruszyły w trasę „Delivering Smiles (Dostarczamy uśmiech)” ze specjalną ofertą. Ciężarówki zatrzymały się w ponad 30 miejscach, w których mieszkają i pracują osoby zatrudnione w Amazonie, aby rozdać tysiące produktów, takich jak zabawki STEM, książki, urządzenia i artykuły gospodarstwa domowego kobietom, dzieciom i rodzinom w potrzebie. Pod koniec trasy Amazon przeznaczył 1 dolara na każdą przejechaną milę na rzecz amerykańskiej organizacji ds. walki z bezdomnością (National Alliance to End Homelessness).

- W ramach trasy pod hasłem „Delivering Smiles” Amazon dodatkowo zwiększył swoje wsparcie dla potrzebujących dzieci i rodzin. Więcej na temat organizacji non-profit, które Amazon odwiedził w ramach trasy „Delivering Smiles” w USA i Kanadzie: https://blog.aboutamazon.com/delivering-smiles.

Cyfrowa rozrywka

- W tym roku za pośrednictwem Alexy przestreamowano 4 razy więcej muzyki z serwisu Amazon Music w porównaniu do zeszłego okresu świątecznego.

- W te Święta słuchacze Amazon Music chętnie korzystali z funkcji rozpoznawania tekstu przy wyszukiwaniu utworów, prosząc Alexę o odtworzenie „Jingle Bells” częściej niż jakiegokolwiek innego świątecznego przeboju; aby usłyszeć piosenkę wystarczyło wypowiedzieć kilka słów jej tekstu.

- W tym okresie słuchacze chcieli zwolnić tempo i odpocząć, prosili więc Alexę o odtworzenie relaksującej muzyki częściej niż innych kategorii z serwisu Amazon Music.

- Użytkownicy z Nowego Jorku, Seattle, Chicago, Houston i San Diego streamowali więcej świątecznych piosenek z serwisu Amazon Music za pośrednictwem Alexy niż inne miasta w USA.

- Utwór „Christmas” Michaela Bublé ponownie stał się najczęściej odtwarzanym albumem w Amazon Music w okresie świątecznym.

- W tym roku piosenka „All I want for Christmas is You” Mariah Carey po raz drugi z rzędu była najczęściej streamowanym utworem świątecznym w Amazon Music.

- Najchętniej oglądanym serialem w okresie świątecznym był serial oryginalny Amazon Prime „The Marvelous Mrs. Maisel” odznaczony Złotym Globem.

- Najpopularniejszy program telewizyjny tych Świąt to The Grand Tour.

- „I tak cię kocham” był najczęściej oglądanym filmem z serii Amazon Original.

- W te Święta najpopularniejszym programem dla dzieci z serii Amazon Prime był „If You Give a Mouse a Cookie”.

- Najczęściej kupowanym filmem w okresie świątecznym był „Elf”, a najczęściej kupowanym serialem - „Żywe trupy”.

- Wśród najczęściej oglądanych kanałów w ramach subskrypcji Amazon znalazły się HBO, Showtime i STARZ, a najchętniej oglądanymi serialami na tych kanałach były odpowiednio „Gra o tron”, „Shameless - Niepokorni” i „Power”.

- Najlepszym spotkaniem w ramach serii 10 meczy „Thursday Night Football” prezentowanej przez Amazon Prime Video w tym okresie był mecz z 7 grudnia, kiedy dwa miliony widzów na całym świecie obejrzało zwycięską potyczkę Atlanta Falcons z New Orleans Saints (20-17).

- Najchętniej czytaną książką na czytnik Kindle w kategorii Amazon First Reads w 2017 r. była „Beneath A Scarlet Sky” Marka Sullivana.

- Najlepiej sprzedającym się i najczęściej słuchanym audiobookiem roku 2017 był The Subtle Art of Not Giving a F*ck: A Counterintuitive Approach to Living a Good Life” autorstwa Marka Mansona, czytany przez Rogera Wayne'a.

- „Harry Potter i kamień filozoficzny” J.K. Rowling czytany przez Jima Dale'a był najczęściej słuchanym audiobookiem kategorii science ficition w 2017 r.

- Najwięcej komentarzy w 2017 r. zdobył audiobook „Born a Crime” Trevora Noah czytany przez autora.

- Według rankingu Amazon Charts najczęściej kupowaną (również jako prezent) książką na Kindle w USA w tym okresie świątecznym była powieść Dana Browna „Początek”.

- Według wspomnianego rankingu najaktywniejsi użytkownicy czytnika Kindle w USA w tym okresie za książkę, od której nie można się oderwać, uznali powieść Nory Roberts „Year One: Chronicles of the One, Book 1”, którą przeczytali od deski do deski szybciej od innych tytułów.

- Według rankingu Amazon Charts najbardziej oczekiwanymi książkami 2017 roku w USA były „The Subtle Art of Not Giving a F*ck” Marka Mansona, „Hillbilly Elegy” J.D. Vance’a, „Opowieść podręcznej” Margaret Atwood, „Astrophysics for People in a Hurry” autorstwa Neila Degrasse’a Tysona oraz „Sapiens” Yuvala Noah Harari.

- W 2017 r. „Opowieść podręcznej” Margaret Atwood stała się najczęściej wypożyczaną książką z Prime Reading na całym świecie.

- Książka kucharska „Instant Pot Electric Pressure Cooker Cookbook” Laurel Randolph wydana niezależnie za pośrednictwem Kindle Direct Publishing utrzymywała się w czołówce bestsellerów w rankingu Amazon Charts przez cały okres świąteczny, zajmując pierwsze miejsce na liście najczęściej kupowanych książek niebeletrystycznych w cybertygodniu.

Świąteczne bestsellery

- Członkowie programu Prime skorzystali z przeszło 100 tys. ofert błyskawicznych Lightning Deals na stronie Amazon.com dzięki wcześniejszemu dostępowi (Prime Early Access).

- W całym okresie świątecznym klienci skorzystali na stronie Amazon.com z setek ofert dnia.

- Miliony klientów w USA obserwowały okazje przy pomocy funkcji Watch a Deal.

- W tegorocznym okresie świątecznym Whole Foods Market sprzedał ponad 500 tys. funtów (blisko 227 tys. kg) słodyczy na stoiskach z ciastkami w sklepach w całych Stanach Zjednoczonych – co wystarczyłoby do nakarmienia Św. Mikołaja przeszło 6 mln ciasteczek w ciągu jego wigilijnej podróży dookoła świata.

- W 13 księgarniach Amazon Books najlepiej sprzedającą się pozycją z kategorii książek niebeletrystycznych była „Obama: An Intimate Portrait” autorstwa Pete’a Souzy; bestsellerem powieściowym był „Początek” Dana Browna; a najlepiej sprzedającą się książką dla dzieci - „Diary of a Wimpy Kid #12, The Getaway” autorstwa Jeffa Kinney’a. W kategorii poezji największym zainteresowaniem cieszyło się dzieło Rumi Kaur pt. „the sun and her flowers”.

- W 13 księgarniach Amazon Books odnotowano, że co siódmy klient kupujący książkę przekazywał lokalnym organizacjom charytatywnym na rzecz potrzebujących dzieci literaturę dla dzieci. Najlepiej sprzedającą się książką przekazywaną organizacjom charytatywnym był klasyk P.D. Eastmana – „Are You My Mother”, była to także pozycja ciesząca się największym zainteresowaniem we wszystkich 13 księgarniach.

- Najlepiej sprzedającym się urządzeniem we wszystkich punktach sprzedaży Amazon Books był Echo Dot; najpopularniejszym czytnikiem Kindle był model Kindle Paperwhite; najlepiej sprzedającym się akcesorium została wtyczka TP-Link Smart Plug, a tytuł najchętniej kupowanej zabawki przypadł WowWee Fingerlings.

- Najlepiej sprzedającym się artykułem kuchennym w Stanach Zjednoczonych i na świecie był Instant Pot DUO80.

- W kategorii gier i zabawek w USA największą popularnością cieszył się Nerf N-Strike Elite Strongarm Blaster, a na całym świecie - What Do You Meme? - gra imprezowa dla dorosłych.

- Najlepiej sprzedającym się inteligentnym artykułem domowym w Stanach Zjednoczonych i na świecie była wtyczka TP-Link Smart Plug.

- Najchętniej nabywane artykuły pielęgnacyjne i kosmetyki w USA obejmowały bezbolesny depilator dla kobiet Finishing Touch Flawless, zestaw Philips Norelco Multigroom All-In-One Series 3000 oraz zasilaną elektrycznie szczoteczkę Oral-B Black Pro 1000. Na całym świecie największym zainteresowaniem cieszyła się szczoteczka Philips Sonicare Diamond Clean.

- W kategorii środków czystości, produktów ochrony zdrowia oraz higieny osobistej najlepiej sprzedawały się Fitbit Charge 2, test DNA 23andMe, zestaw do badania pochodzenia genetycznego AncestryDNA oraz top 8 olejków eterycznych Radha Beauty Aromatherapy.

- W sklepie Amazon.com w okresie świątecznym wśród najbardziej rozchwytywanych produktów były roboty sprzątające.

- Najlepiej sprzedające się produkty w ramach programu dla startupów Amazon Launchpad obejmowały interaktywną małpkę WowWee Fingerlings oraz gry karciane Eksplodujące Kotki i Watch Ya Mouth Throwdown Edition.

- Najpopularniejszymi w Stanach Zjednoczonych artykułami sportowymi były piłki golfowe Titleist Pro V1, piłka do footballu amerykańskiego Wilson NFL MVP Junior oraz piłka do koszykówki Spalding NBA Street.

- W tegorocznym okresie świątecznym w USA najlepiej sprzedające się artykuły modowe obejmowały buty do biegania dla mężczyzn ASICS GEL Venture 5, regulowaną bransoletkę z zawieszką Alex and Ani 2,5", dżinsy męskie Levi's 505 Regular Fit i buty damskie UGG Classic Short II.

- Najchętniej kupowane w USA towary z działu AmazonFresh w tym roku to ekologiczne banany, limonki, ogórki, pomarańcze i cebule zwyczajne.

- W Stanach Zjednoczonych w kategorii meble najlepiej sprzedawały się materace Zinus z pianką memory z zieloną herbatą grubości 12 cali, hybrydowe 8" materace LinenSpa z pianką memory i sprężynami wewnętrznymi oraz 6-calowe materace LINENSPA ze sprężynami wewnętrznymi.

- W Stanach Zjednoczonych najlepiej sprzedającymi się produktami motoryzacyjnymi były ciemna skrobaczka do szyb (Dark Seasonal Snow & Ice Car Scraper), urządzenie rozruchowe NOCO Genius Boost Plus GB40 1000 Amp 12V UltraSafe Lithium oraz urządzenie rozruchowe STANLEY J5C09.

- Najchętniej wybierane artykuły dla zwierząt w USA to świąteczne przysmaki dla psów PEDIGREE DENTASTIX, wytrzymały pluszak dla psów KONG Wild Knots oraz karma dla psów Taste of the Wild.

- W USA najlepiej sprzedawały się następujące artykuły dla dzieci: żelowe gryzaki kluczyki Nuby, przenośna zabawka muzyczna Baby Einstein oraz zestaw trzech zabawek Nuby, który również cieszył się największym zainteresowaniem wśród produktów dla dzieci na świecie.

- Najpopularniejszym w USA luksusowym artykułem kosmetycznym był spray do twarzy z aloesem, ziołami i wodą różaną Mario Badescu, wodoodporny eyeliner stila Stay All Day oraz woda micelarna Bioderma Sensibio H2O do oczyszczania i demakijażu.

- Do najlepiej sprzedających się w Stanach Zjednoczonych artykułów spożywczych należał zestaw 40 kapsułek K-Cup Green Mountain Coffee Keurig Coffee Lover’s, woda destylowana Glaceau Smartwater oraz olej kokosowy Viva Naturals Organic Extra Virgin.

- Najlepiej sprzedającymi się narzędziami były bezprzewodowa wiertarko-wkrętarka Black + Decker LDX 120C 20-Volt oraz opaska magnetyczna MagnoGrip 311-090.

- Lokalizator kluczy i telefonu Tile Mate, uchwyt na telefony i tablety PopSockets oraz inteligentna wtyczka Wemo Mini były najlepiej sprzedającymi się w USA produktami bezprzewodowymi.

- Do najchętniej nabywanych w Stanach Zjednoczonych artykułów AGD zaliczała się kuchenka mikrofalowa Samsung MS11K3000AS o pojemności ok. 30 litrów, lodówka na napoje w puszkach Danby 120 oraz lodówka na napoje w puszkach NewAir AB-1200 126.

- Na Amazon.com najlepiej sprzedawały się następujące instrumenty muzyczne: przypinany stroik do gitary Snark SN5X, maszyna do karaoke Singing Machine SML385BTW z Bluetoothem i instalacją do show świetlno-dźwiękowego, a także dynamiczny mikrofon jednokierunkowy Singing Machine SMM-205.

- W USA najchętniej kupowanymi produktami do zastosowań zewnętrznych były: materac dmuchany Intex Comfort Plush Elevated Dura-Beam z wbudowaną pompką elektryczną, termos Stanley Classic oraz lampa do roweru BV Bicycle Light Set Super Bright 5 LED.

- Produkty do aranżacji wnętrz, które cieszyły się największym zainteresowaniem na Amazon.com, to żarówka LED Philips Hue White A19 Single (działająca z Alexą firmy Amazon), inteligentna żarówka LED Philips Hue White and Color Ambiance 3 generacji A19 10W z regulacją strumienia światła (działająca z Alexą firmy Amazon) oraz lampa z różowej soli himalajskiej Himalayan Glow.

- W Stanach Zjednoczonych w kategorii produkty ogrodowe w okresie świątecznym najlepiej sprzedawały się termometr błyskawiczny Weber 6492 Original, teleskopowa szczotka do śniegu Snow Joe SJBLZD ze skrobaczką oraz wykrywacz metalu Bounty Hunter TK4 Tracker IV.

- Najchętniej wybieranymi w USA artykułami biurowymi były klej szkolny w płynie Elmer's (1 galon – ok. 3,8 litra) - idealny do przygotowywania masy klejowej, papier uniwersalny Georgia-Pacific Spectrum Standard 92 (8,5 x 11 cali) i flamastry Paper Mate Flair (w różnych kolorach, 12 sztuk).

- Zestaw pierwszej pomocy First Aid Essentials, przemysłowy termometr do piekarnika Rubbermaid ze stali nierdzewnej oraz gniazdko elektryczne do szybkiego ładowania przez USB TOPGREENER TU2154A były najlepiej sprzedającymi się produktami w dziale biznes, przemysł i nauka.

- Najpopularniejsze telewizory tegorocznego okresu świątecznego w Stanach Zjednoczonych to TCL 720p Roku Smart LED TV o przekątnej 32 cali (Model 2017), Samsung Electronics 1080p Smart LED TV o przekątnej 40 cali (Model 2017), TCL 4K Ultra HD Roku Smart LED TV o przekątnej 49 cali (Model 2017) oraz Samsung Electronics 4K Ultra HD Smart LED TV o przekątnej 55 cali (Model 2017).

Ciekawostki świąteczne

- W okresie świątecznym klienci Amazon kupili tak dużo interaktywnych małpek WowWee Fingerlings za pośrednictwem Amazon.com, że mogliby je spuścić na sam dół Empire State Building więcej niż 100 razy.

- Klienci Amazon.com kupili tyle telewizorów, że mogliby utworzyć z nich prawie 2,5 tys. wież wysokości Space Needle.

- Klienci Amazon.com kupili tyle zestawów Star Wars Droid Inventor, że mogliby obsadzić nimi Gwiezdnego Niszczyciela typu Imperial-II.

- Klienci Amazon kupili w okresie świątecznym za pośrednictwem Amazon.com tyle produktów marki Calvin Klein, że mogliby rozdać każdemu uczestnikowi festiwalu Coachella 2017 po 5 takich wyrobów.

- Klienci Amazon kupili w okresie świątecznym za pośrednictwem Amazon.com tyle butów, że te, ułożone jeden obok drugiego, utworzyłyby linię ciągnącą się od Alaski do Miami.

- Klienci Amazon.com kupili w okresie świątecznym wystarczająco dużo kremu Wickedly Prime Truffle by przygotować ponad pół miliona truskawek w kremie.

- Klienci korzystający z usługi Treasure Truck (ciężarówka skarbów) kupili tyle wieńców świątecznych, że te ułożone jeden na drugim przewyższyłyby ponad pięć i pół raza wysokość Empire State Building.

- Klienci Amazon.com kupili w tegorocznym okresie świątecznym tyle szybkowarów Instant Pot, że mogliby jednocześnie przygotować ponad 9 milionów misek chili.

- Klienci Amazon.com kupili tyle wieszaków AmazonBasics, że mogliby powiesić ubranie każdego mieszkańca Houston w Teksasie – czwartego pod względem liczby mieszkańców miasta w USA.

- Po ułożeniu wszystkich egzemplarzy „The Getaway” Jeffa Kinney’a, które Amazon sprzedał w sezonie świątecznym, osiągnęlibyśmy wysokość 444 rakiet Saturn V.

- Masa wszystkich kopii „Leonardo Da Vinci” Waltera Isaacsona sprzedana przez Amazon w okresie świątecznym byłaby równa masie 25,417 galonów (ok. 96213 litrów) farby – co wystarczyłoby do pomalowania fresków Michała Anioła w Kaplicy Sykstyńskiej 1 592 i pół raza.

Amazon

Działalności Amazonu przyświecają cztery zasady: obsesja na punkcie klienta zamiast skupiania się na konkurencji, pasja do innowacji, dążenie do doskonałości operacyjnej i myślenie perspektywiczne. Amazon to pionier takich produktów i usług jak zakupy na jedno kliknięcie, personalizowane rekomendacje, Prime Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, czytniki Kindle, tablety Fire, telewizja Fire TV, głośniki Amazon Echo oraz asystent Alexa. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.amazon.com/about lub śledząc @AmazonNews.

Wersja źródłowa informacji dostępna w serwisie: http://www.businesswire.com/news/home/20171226005146/en/

Źródło: Amazon.com, Inc.

KONTAKT:

Amazon.com, Inc.

Media Hotline

e-mail: Amazon-pr@amazon.com

www.amazon.com/pr

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.12.2017, 17:48
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ