Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w grudniu 2017 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 107,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2016 roku o około 16,3%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń -grudzień 2017 roku wyniosła około 685,9 mln zł i była wyższa o około 14,6% od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku.
Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w grudniu 2017 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 52,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2016 roku o około 17,9%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - grudzień 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 387,6 mln zł i była wyższa o około 16,0 % od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku.
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 51,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2016 roku o około 15,5%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń -grudzień 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 257,9 mln zł i była wyższa o około 14,7% od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku.
Vistula Group S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w grudniu 2017 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 53,7 % i była wyższa od marży osiągniętej w grudniu 2016 roku o około 1,2 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-grudzień 2017 wyniosła około 52,1% i była na takim samym poziomie w stosunku do marży osiągniętej w analogicznym okresie 2016 roku.
Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec grudnia 2017 roku wyniosła 33,3 tys. m2 i była wyższa o 9,2% od powierzchni sprzedaży detalicznej w grudniu 2016 roku.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.01.2018, 16:12 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |