Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NEW YORK - (BUSINESS WIRE) - Władze Calvin Klein, Inc. spółki zależnej należącej w całości do PVH Corp. [NYSE: PVH], ogłosiły dzisiaj globalną, multimedialną kampanię reklamową kolekcji CALVIN KLEIN JEANS. Kampania przedstawia najnowszą wersję rozpoznawalnego na całym świecie wezwania do działania #MYCALVINS, które obecnie przybrało formę: Our Family. #MYCALVINS.
Do niniejszej wiadomości prasowej dołączone są multimedia. Pełna wersja wiadomości dostępna jest pod adresem: http://www.businesswire.com/news/home/20180104005480/en/
W najnowszej globalnej kampanii reklamowej kolekcji Calvin Klein Jeans #MYCALVINS udział wzięła modelka Kaia Gerber wraz ze swoim bratem, modelem Presleyem Gerberem.
Autorem sesji fotograficznej do nowej odsłony kampanii, w której udział wzięli Kaia Gerber i Presley Gerber, jest Willy Vanderperre. Uczestnicy sesji wystąpili w podstawowych stylizacjach kolekcji CALVIN KLEIN JEANS, które są już dostępne w sklepach i w sprzedaży internetowej.
Zmieniona koncepcja #MYCALVINS skupia się na rodzinie, która jest odzwierciedleniem jedności pomiędzy silnymi jednostkami, co jest jeszcze dobitniej podkreślone symboliką tradycyjnej amerykańskiej pikowanej narzuty. Celem kampanii jest uchwycenie tych więzi i pokazanie rodzinom - zarówno tym połączonym więzami krwi, jak i tym, których łączą inne więzi - różnych sposobów inspiracji do nawiązania bliższych relacji i celebrowania rzeczy, które nas łączą.
Niniejsza akcja stanowi niedawną odsłonę naszej najnowszej kampanii Our Family. Akcja #MYCALVINS, na którą składa się seria kampanii reklamowych, rozpoczęła się w listopadzie 2017 r. z udziałem artystów takich jak Solange, Kelela, Dev Hynes, Caroline Polachek oraz Adama Bainbridge’a z zespołu Kindness, a także A$AP Rocky, A$AP Ferg, A$AP Nast, A$AP Twelvyy, A$AP Ant, A$AP Lou, oraz A$AP J. Scott z A$AP Mob. Kampania potrwa do końca sezonu wiosennego roku 2018, a biorący w niej udział utalentowani wykonawcy symbolizują połączenie kilku generacji za pomocą stylu, muzyki oraz kultury. Podzielą się oni swoimi historiami, których głównymi bohaterami będzie rodzina i społeczność, w ramach kampanii „Our Family”.
Kampania "Our Family. #MYCALVINS" w pełni wykorzystuje współczesną mentalność, gdzie na pierwszym miejscu znajdują się osiągniecia cyfrowe, w połączeniu z wrażliwością społeczną do przekazania ewolucji odnoszącej globalny sukces kampanii #MYCALVINS, która została rozpoczęta w 2014 r. W kampanii #MYCALVINS wykorzystywany jest wpływ osób publicznych biorących w niej udział oraz istniejące zachowania konsumenckie polegające na dążeniu do wyrażenia siebie, a także potęgowany jest fenomen tzw. selfie oraz przekazywania zdjęć. Dzięki specjalnej, cyfrowej obsłudze w 12 krajach oraz wykorzystaniu wielkoformatowych, dobrze widocznych billboardów umieszczonych na kilku kluczowych rynkach "Our Family. #MYCALVINS" zdobędzie międzynarodowy rozgłos.
Calvin Klein
CALVIN KLEIN to globalna marka lifestylowa, której wyróżnikiem są odważne i postępowe rozwiązania oraz uwodzicielskie wzornictwo. Chcemy ekscytować i inspirować naszych klientów w oparciu o prowokujące obrazy oraz niezwykłe wzory, które rozbudzają zmysły.
Marka powstała w 1968 r. z inicjatywy Calvina Kleina oraz jego partnera biznesowego Barry’ego Schwartza, osiągając uznanie i pozycję lidera amerykańskiego rynku mody dzięki prostym rozwiązaniom estetycznym oraz innowacyjnemu wzornictwu. W 2016 r. marka Calvin Klein osiągnęła przychody na poziomie przekraczającym 8 mld dolarów dzięki sprzedaży swoich produktów w ponad 110 krajach świata. Calvin Klein zatrudnia ponad 10 000 pracowników na całym świecie. PVH Corp. nabyła markę w 2003 r.
PVH Corp.
PVH to jedna z największych firm odzieżowych na świecie z ponad 135-letnim doświadczeniem, która specjalizuje się w markach i formach działalności czerpiących z bogatej kultury Ameryki. Posiada przeszło 35 000 pracowników w ponad 40 krajach i osiąga przeszło 8 mld dolarów rocznych przychodów. W ofercie firmy znajdują się kultowe marki takie jak CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga, skoncentrowany na cyfrowych kanałach sprzedaży producent bielizny True & Co. oraz różnorodne produkty rynkowe sprzedawane pod tymi oraz innymi markami krajowymi i znanymi na całym świecie markami własnymi i licencjonowanymi.
* Marka Speedo jest przedmiotem wieczystej licencji na rynki Ameryki Północnej i Karaibów udzielonej przez Speedo International, Ltd.
NOTA EDYTORSKA:
CALVIN KLEIN JEANS
ZDJĘCIA: © 2018 Willy Vanderperre
facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE: youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein; pinterest.com/calvinklein, snapchat: calvinklein
nazwa użytkownika: @calvinklein #MYCALVINS
Źródłowa wersja informacji jest dostępna na stronie: http://www.businesswire.com/news/home/20180104005480/en/
Źródło: Calvin Klein, Inc.
KONTAKT:
Calvin Klein, Inc.
Rod Manley
wiceprezes ds. komunikacji globalnej
tel. 212-292-9795
e-mail: rodmanley@ck.com
lub
Jacqueline Giusti
koordynator ds. komunikacji korporacyjnej
tel. 212-292-9749
e-mail: jacquelinegiusti@ck.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.01.2018, 10:14 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Firma Yutong Bus dostarczyła do Ameryki Łacińskiej już 500 szt. nowego modelu vana – V6
- 23.12.2024, 14:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Bezpieczeństwo jest największym luksusem - światowa premiera flagowego modelu Chery TIGGO 9
- 23.12.2024, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
FPP: paragonowa biurokracja kontra cyfrowa rzeczywistość
Pracownicy i pracodawcy muszą gromadzić papierowe paragony, by udokumentować wydatki na posiłki w ramach benefitów żywieniowych, mimo że firmy od dawna stosują znacznie prostszy i nowocześniejszy mechanizm kontroli. Ten zbędny – zdaniem FPP, wymóg szczególnie kontrastuje z podejściem państwa do innych świadczeń społecznych, gdzie beneficjenci nie muszą w jakikolwiek sposób dokumentować swoich wydatków. Federacja Przedsiębiorców Polskich apeluje o naprawę tych przestarzałych przepisów.- 23.12.2024, 12:52
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Federacja Przedsiębiorców Polskich