Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Aktywna polityka HR, zmiana podejścia Polaków do podróżowania, skuteczna interakcja z klientem, rosnąca rola aparthoteli, automatyzacja procesów - to tylko kilka najważniejszych trendów na 2018 rok, które czekają branżę hotelarską" - mówi Marcin Dragan, dyrektor zarządzający firmy Profitroom, dostawcy technologii rezerwacyjnej dla hoteli i apartamentów. Czas poznać najważniejsze z nich.
Jak zatrzymać pracownika?
W branży hotelowej, wyraźnie widać mniejsze zainteresowanie pracą wśród osób młodych. Z kolei pracownicy z doświadczeniem są na wagę złota i mogą przebierać w ofertach. Coraz trudniej również o zatrudnienie pokojowych czy kelnerów z odpowiednim doświadczeniem. W jaki sposób poradzą sobie z tym wyzwaniem właściciele lub zarządcy obiektów? Prowadząc aktywną politykę HR oraz dbając o odpowiednią optymalizację pracy.
Zmiana stylu podróżowania
Wolno, wnikliwie i wyjątkowo - to trzy słowa, które charakteryzują podróżnika w 2018 roku. Tego typu podejście dla podróżowania to ogromna szansa dla obiektów turystycznych, które mogą zwiększyć sprzedaż bezpośrednią, konstruując ofertę wokół doświadczenia podróży.
Aparthotele - luksus czy realizacja potrzeb
W ostatnich latach w Polsce powstaje coraz więcej obiektów turystycznych działających w ramach usługi aparthotel czyli wynajem apartamentów w systemie hotelowym, łączący w sobie cechy apartamentów i hotelu. Standardowe usługi hotelowe przestają być gwarantem atrakcyjności hotelu, bo Polacy stawiają bardziej na doświadczenie pobytu niż na klasyczny wynajem.
Interakcja z klientem
Komunikacja z klientem jest kluczem do budowania skutecznej relacji. Coraz istotniejszą rolę zaczynają odgrywać live chaty, które umożliwiają np. obsługę gościa hotelowego w czasie rzeczywistym, na każdym kroku procesu rezerwacyjnego. Warto zastanowić się również nad wprowadzeniem do komunikacji wirtualnego asystenta (chatbot), czyli programu, który będzie w stanie odpowiadać klientom na najczęściej pojawiające się pytania.
Rewolucja mobilna i zintegrowany czynnik sukcesu
Wdrożenie rozwiązań, które są zaprojektowane specjalnie pod urządzenia mobilne jest dla hotelarzy koniecznością, która w przyszłości przełoży się na wzrost przychodów z tytułu rezerwacji dokonanych przez smartfony. Istotne jest również korzystanie z systemów, które integrują dane o klientach i ułatwiają zarządzanie "System konsolidujący dane to przyszłość´ hotelarstwa. Rozwiązania dostarczane przez jednego dostawce?, maja? te? przewagę? nad systemami patchworkowymi, że od początku są tworzone jako spójny organizm, pozwalający na efektywne zarządzanie danymi bez konieczności pokonywania przeszkód natury technicznej" - mówi Marcin Dragan.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.01.2018, 15:38 |
Źródło informacji | Profitroom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Firma Creditsafe - klient BlackLine - odnotowuje 234-procentowy zwrot z inwestycji i zdobywa nagrodę 2025 Nucleus Research ROI Awards
Wyróżnienie od niezależnej instytucji potwierdza, że bazująca na SI platforma wsparcia działów finansowych przedsiębiorstw, którą stworzyła firma BlackLine, ma wymierny wpływ na modernizację światowej branży finansowej.- 03.07.2025, 16:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
PAP i Google będą współpracować na rzecz cyfrowej transformacji
Polska Agencja Prasowa i Google podjęły współpracę służącą wzmocnieniu procesów cyfrowej transformacji Agencji poprzez m.in. pełniejsze wykorzystanie w pracy redakcyjnej zaawansowanych narzędzi technologicznych, w tym rozwiązań sztucznej inteligencji. Partnerska umowa obejmuje też współdziałanie w organizacji wydarzeń istotnych dla środowiska polskich mediów.- 03.07.2025, 15:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP/Google
-
Image
Hisense przybliża fanów z całego świata do gry dzięki doświadczeniom „Own the Moment” w trakcie FIFA Club World Cup 2025™
- 03.07.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ