Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Europejskie oliwki](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2018-01/20180111/29378794_Olives.jpg?itok=OGc66ppZ)
NEW YORK, 11 stycznia 2018 r /PRNewswire/ - 18 października 2017 r. Z okazji targów ANUGA Panhelleńskie Stowarzyszenie Przetwórców, Pakowaczy i Ekspertów Oliwek (PEMETE) zaprezentowało w Niemczech kampanię „OLIVE YOU ". Jest to 3-letnia kampania reklamowa stowarzyszenia PEMETE, która jest współfinansowana przez Unię Europejską, aby informować konsumentów i handlowców o jakości, walorach smakowych i zaletach europejskich odmian oliwek, wzroście zapotrzebowania na nie i rozwoju ich eksportu do krajów strefy europejskiej, które ich nie produkują. ANUGA są jednymi z największych międzynarodowych targów spożywczych i napojów. W tym roku targi odnotowały 165000 odwiedzających z 198 krajów, podczas gdy w targach uczestniczyło 7400 wystawiających z 107 krajów. Z ponad 200 greckimi przedsiębiorstwami Grecja zajęła 6 miejsce pośród uczestników, które oferują dużą różnorodność artykułów spożywczych najwyższej jakości. Jednolity wygląd stanowisk „Olive You" podkreślił profil jakości europejskich odmian oliwek i przyciągnął ponad 20000 specjalistów.
Odwiedzający mieli możliwość skosztować europejskich odmian oliwek („Halkidikis", „Kalamata", „Konservolia" itd.) oraz uzyskać informacje o jakości, walorach smakowych, jak również o nowych komercyjnych typach i opakowaniach. Zespół „Olive you" aktywnie rozdawał na stanowisku ulotki informacyjne, przypinki „Olive you" oraz próbki degustacyjne najbardziej lubianych europejskich odmian oliwek, a jednocześnie przeprowadzano ankiety (w języku angielskim i niemieckim) wśród reprezentatywnej ilości odwiedzających dotyczące przyzwyczajeń konsumenckich. Również prezentacja kampanii „Olive You" na Anuga 2017 odniosła sukces, ponieważ osiągnięte zostały cele związane z informowaniem uczestników oraz z realizacją spotkań biznesowych w celu zawarcia nowych porozumień handlowych i umocnienia, jak również dalszego rozwoju tych już istniejących. W związku z tym, 3-letnia kampania „OLIVE YOU" dotrze w europejskich krajach do dziennikarzy, kucharzy, sprzedawców hurtowych i detalicznych oraz konsumentów z wszystkich grup wiekowych dzięki akcjom medialnym i reklamowym, wydarzeniom, próbkom, kampaniom promocyjnym, degustacjom itp. Celem jest zapoznanie opinii publicznej, krytyków i ekspertów z wartościami odżywczymi produktu, jego zastosowaniem w lokalnej kuchni, jego naturalnymi zaletami (naturalne dojrzewanie oliwek na drzewie), jak również z jego komercyjnymi zaletami.
PEMETE jest organizacją zawodową, która została utworzona w roku 1970 i wspiera interesy greckich przedsiębiorców, zajmujących się przetwórstwem, pakowaniem i eksportem oliwek, zgodnie z rozporządzeniem nr. 85/2004 w sprawie higieny środków spożywczych. 46 członków PAMETE reprezentuje ponad 90% greckiego eksportu niektórych znakomitych i wyjątkowych greckich odmian oliwek, takich jak „Konservolia", „Chalkidiki", „Kalamata", a ponadto ich asortyment obejmuje małe ilości odmian „Throuba" i „Megaritiki" w ponad 100 krajach.
Zdjęcie - http://mma.prnewswire.com/media/627231/European_Olives_Infographic.jpg
Źródło: Panhellenic Association of Table Olive Processors, Packers and Experts (PEMETE)
KONTAKT:
Promocja:
SuccessPlanMedia:
e-mail: info@successplanmedia.com
-
Informacje o produkcie:
e-mail: info@pemete.gr
www.oliveyou-eu.eu
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.01.2018, 10:12 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Światowi specjaliści od „małego atomu” pomogą OSGE zbudować pierwsze SMR-y w Polsce PAP
Orlen Synthos Green Energy (OSGE), kanadyjskie firmy Aecon i AtkinsRéalis oraz koncern GE Hitachi będą ściśle współpracować w celu przyspieszenia programu budowy małych reaktorów modułowych (SMR) w Polsce w oparciu technologię BWRX-300. Pierwszy blok może być gotowy już na początku najbliższej dekady.- 28.06.2024, 16:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Rimini Street India wśród 20 czołowych średnich indyjskich firm oferujących doskonałe miejsca pracy według rankingu z 2024 roku
Firma ponownie została wyróżniona w regionie jako lider kultury pracy i chętnie wybierany pracodawca.- 28.06.2024, 16:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Producenci pomp ciepła: nowe przepisy programu „Czyste Powietrze” są dyskryminujące PAP
Od 14 czerwca dofinansowanie zakupu pompy ciepła z programu „Czyste Powietrze” przysługuje tylko wtedy, gdy urządzenie figuruje na liście ZUM (Zielonych Urządzeń i Materiałów). Zmiana przepisów ma chronić nabywców i ułatwić im wybór produktów dobrej jakości. Innego zdania są przedstawiciele branży, którzy twierdzą, że proces tworzenia nowych regulacji był nietransparentny i dyskryminował uznanych na polskim rynku producentów, a mocno okrojona lista ZUM pozbawia konsumentów prawa wyboru.- 28.06.2024, 09:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom