Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- W ramach comiesięcznej opłaty klient otrzymuje nową Alfę Romeo, bez wpłaty własnej, z ubezpieczeniem AC/OC/NNW, pełną obsługą serwisową w ASO, sezonową wymianą opon oraz koordynacją likwidacji szkód i bez konieczności wykupu auta.
- „Alfa Romeo Abonament” to program na 24 lub 36 miesięcy, z rocznym przebiegiem auta do wyboru 20 000 lub 40 000 km. Po tym okresie Klient może wymienić samochód na nowy, odkupić go lub zwrócić i zakończyć współpracę.
- W Abonamencie są już dostępne najnowsze modele Alfy Romeo bez wpłaty własnej: czteronapędowa Stelvio z automatyczną skrzynia biegów za 2119 zł netto/m-c i 200-konna Giulia z automatyczną skrzynią biegów za 1559 zł netto/m-c.
Od początku 2018 roku marka Alfa Romeo oferuje swoim klientom flotowym bardzo atrakcyjną formę finansowania pojazdów w postaci programu „Alfa Romeo Abonament”.
Program ten polega na wynajmie samochodu, w którym Klient może dopasować ofertę do swoich potrzeb, wybierając spośród dwóch okresów wynajmu - na 24 lub 36 miesięcy - również dwóch opcji rocznego przebiegu (20 000 lub 40 000 km) oraz trzech wysokości opłaty wstępnej, które zaczynają się od 0%.
Produkt ten jest skierowany do firm oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
Ideą programu „Alfa Romeo Abonament” jest łatwy dostęp do użytkowania samochodu bez konieczności jego zakupu. Zdecydowana większość kosztów użytkowania pojazdu jest już zawarta w racie miesięcznej.
W stałej, miesięcznej racie abonamentowej zawarte jest:
- finansowanie samochodu;
- ubezpieczenie z pakietem AC/OC/NW oraz likwidacją szkód;
- serwis, w tym koszty robocizny i części zamiennych;
- przeglądy gwarancyjne;
- opony zimowe z wymianą i magazynowaniem;
- koszty rejestracji.
Kolejną zaletą programu jest gwarancja zwrotu samochodu na koniec umowy. Oznacza to, że po zakończeniu umowy klient może wymienić samochód na nowy, odkupić auto będące przedmiotem zakończonej umowy lub zwrócić je i zrezygnować z kontynuowania programu.
„Nigdy wcześniej nie mieliśmy w naszej marce tak kompletnej oferty dla firm, z tak przyjaznym dla klienta i konkurencyjnym cenowo programem, jak „Alfa Romeo Abonament”. W zasadzie łatwiej mi wymienić usługi nieuwzględnione w programie, ponieważ nasz klient musi pamiętać wyłącznie o tankowaniu paliwa i okazjonalnym dolewaniu płynu do spryskiwaczy. Pozostałe koszty związane z eksploatacją samochodu przejmuje operator programu - firma ALD Automotive i wybrani Dealerzy Alfa Romeo” - podsumowuje program „Alfa Romeo Abonament” Bartłomiej Brzozowski, dyrektor sprzedaży flotowej FCA Poland.
Koszty miesięcznych rat w różnych wariantach prezentuje poniższa tabela. Zakres obsługi w każdym przypadku jest kompletny i uwzględnia koszty eksploatacji, w tym ubezpieczenie AC/OC/NW, serwis, przeglądy, rejestrację i opony zimowe.
Podsumowując, „Alfa Romeo Abonament” umożliwia użytkowanie samochodów włoskiej marki w przystępnych cenach, z wymianą auta na nowe co dwa lub trzy lata.
„Alfa Romeo Abonament” jest oferowany w ramach programu FCA Fleet Services i dostępny u wybranych dealerów marki. Operatorem programu jest firma ALD Automotive. Szczegóły programu są dostępne na www.abonament.alfaromeo.pl.
Źródło informacji: FCA Polska S.A.
UWAGA: Za materiał opublikowany przez Centrum Prasowe PAP odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. (Centrum Prasowe)
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.01.2018, 15:43 |
Źródło informacji | FCA Polska S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT