Newsletter

Tiens Group wdraża nową, globalną strategię brandingową skierowaną do młodszego pokolenia

05.02.2018, 10:30aktualizacja: 05.02.2018, 10:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Tiencin, Chiny, 2 lutego 2018 r. /PRNewswire/ - Dnia 28 stycznia 2018 r. prezes firmy Tiens Group Li Jinyuan zorganizował konferencję prasową w siedzibie głównej Tiens Group w Tiencinie przeprowadzoną w celu ogłoszenia wdrożenia nowej strategii brandingowej i aktualizacji działań na całym świecie. Konferencja, która przyciągnęła ponad 6 000 zainteresowanych była pierwszym dużym wydarzeniem zorganizowanym przez firmę Tiens Group w tym roku. W celu przyspieszenia międzynarodowej ekspansji firmy Tiens Group i wdrożenia nowej strategii brandingowej skupiającej się na młodszym pokoleniu w wielu 30 lat ogólna strategia firmy Tiens Group będzie opierać się teraz na motywach nowego początku, nowych metod, nowych modeli biznesowych i nowej przyszłości przy utrzymaniu stabilnego poziomu rozwoju.

Firma Tiens Group powstała w 1995 roku, a w trakcie 23-letniej historii rozrosła się z małego, prywatnego przedsiębiorstwa do międzynarodowego konglomeratu. Obecnie firma Tiens Group ma biura w 110 krajach i regionach, tym samym obejmując rynki w ponad 190 krajach na świecie w branżach takich, jak biotechnologia, zarządzanie zdrowiem, hotele i turystyka, edukacja i szkolenia, e-handel, międzynarodowy handel i finanse. Firma nawiązała strategiczną współpracę z największymi przedsiębiorstwami w wielu krajach i zyskała miano jednej z najbardziej znanych chińskich marek na świecie.

Konferencja na temat globalnej strategii brandingowej firmy Tiens Group rozpoczęła się od prezentacji Carol Huang, starszej dyrektor marek i międzynarodowych relacji publicznych grupy. Huang wyjaśniła, że badania rynkowe firmy Tiens Group doprowadziły do zmiany brandingu i firma będzie kierować nową strategię do młodych kobiet w wieku około 30 lat. Na konferencji firma Tiens Group opublikowała także nowe Logo / VI / CI, nowe, ulepszone opakowania produktów oraz nową stronę internetową. Świeże podejście do marketingu cyfrowego zostało wprowadzone w każdym sektorze, tym samym zapewniając użytkownikom z całego świata zainteresowanym rozwojem i możliwościami współpracy z Tiens Group, jasne pomysły implementacji, przyjazną społeczność i marketing.

Na konferencji podkreślone zostały także najważniejsze, kluczowe wartości marki Tiens Group, do których należy skupienie na globalnych rynkach, realizacja działań, a także misja marki opierająca się na miłości, zdrowiu i służbie społeczności.

Ogólne odświeżenie strategii brandingowej firmy Tiens Group i aktualizacja korporacyjnych systemów CI i VI umożliwią nowemu obliczu firmy osiągnięcie statusu pozytywnej energii na świecie i pozwolą na nawiązanie nowych, międzynarodowych relacji współpracy.

Nowa seria CELLES TIANE M&Y HYDRA firmy Tiens Group, która niedawno zdobyła wyróżnienie 2017 BEST TASTE AWARD, czyli doroczną nagrodę dla najlepszych produktów pielęgnacji skóry przyznawaną przez SINA Corporation, wiodącą firmę medialną na chińskim rynku i wśród chińskiej społeczności, po raz pierwszy została zaprezentowana publiczności na wydarzeniu, co spotkało się z uznaniem wśród obecnych.

W wywiadzie dla mediów poprzedzającym konferencję przewodniczący Li Jinyuan wypowiedział się na temat możliwości globalnej ekspansji firmy Tiens Group w roku 2018. "W roku 2018 globalna integracja gospodarcza i informacje staną się głównym trendem. Tiens Group wykorzystuje duże dane i technologie chmury obliczeniowej do integracji sieci i osiągania synergii biznesowej. Podzieliliśmy obszar naszej działalności na 21 regionów obejmujących 224 kraje i regiony na pięciu kontynentach na świecie, tym samym wypełniając chińską strategię Pasa i Drogi. Tiens Group nie tylko wykracza poza granice, ale także przyciąga możliwości do kraju przez zdobywanie zróżnicowanych projektów zapewniających ciągłość działalności, ochronę zatrudnienia, promocję bezpieczeństwa i higieny pracy oraz nieustanny wzrost" - skomentował przewodniczący.

Richard Shaw, Amerykanin chińskiego pochodzenia, który uprzednio zajmował stanowisko wiceprezesa ds. planowania strategicznego i wiceprezesa zarządzania portfelem marek w jednej z największej z grup sprzedaży bezpośredniej wśród kobiet niedawno dołączył do oddziału globalnej sprzedaży bezpośredniej firmy Tiens Group na stanowisku dyrektora generalnego i także wystąpił na konferencji. Shaw podkreślił, że działania przewodniczącego Li Jinyuana nakierowane na dywersyfikację działalności, integrację sieci i utworzenie modelu synergii ekosystemu biznesowego są podstawą mechanizmu międzynarodowej łączności. Z pewnością jest to innowacyjna strategia, która ma potencjał do stania się wiodącym modelem biznesowym i trendem w rozwoju marek.

Jeżeli chodzi o rozwój działalności firmy Tiens Group w Dubaju, o którym wcześniej wspominano w miejscowym kanale CATV, przewodniczący Li podkreślił, że firma Tiens Group przyglądała się dubajskiemu rynkowi już od początku lat 2000. Wykazując się szacunkiem i zrozumieniem w stosunku do lokalnych zwyczajów i kultury, firma Tiens Group przyjęła odpowiednie pozycjonowanie marki w stosunku do grup konsumenckich w Dubaju. Firma przede wszystkim skupia się na młodzieży, zapewniając konsumentom marketing bazujący na doświadczeniach, co pozwala na przekonanie konsumentów do jakości produktów Tiens Group. Takie podejście będzie także możliwym punktem wejścia dla Tiens Group, jeżeli chodzi o szerzenie wpływu marki i zdobycie uznania w Dubaju. W przyszłości firma Tiens Group wykorzysta rozwinięte branże OEM i ODM w Dubaju w celu wprowadzenia systemów OEM, ODM, a nawet logistyki, magazynowania i dystrybucji w regionie w celu dostarczania produktów marki Tiens Group do sąsiadujących regionów, w tym do Europy, na Bliski Wschód i w północnej Afryce.

Jeżeli chodzi o przyszłość globalnego rozwoju firmy Tiens Group, przewodniczący Li podkreślił fakt, że firma Tiens Group przyjmie międzynarodowy wizerunek marki z niepowtarzalnymi elementami nawiązującymi do kultury. Firma wykorzysta także korzystne zasady pozwalające na integrację sieci oraz wdrożenie strategii rozwoju synergii działalności. Firma zamierza także dalej rozwijać się w regionach objętych inicjatywą Pasa i Drogi w celu tworzenia platform takich, jak Maya E-commerce, Tai Ji Sun Health, All-Legend International Tourism Union, International Hotel Alliance, SynaCo Education and Training, International Yiwu, a także punktów, e-portfeli i innych wielkoskalowych platform opieki zdrowotnej bazujących na doświadczeniach. Marketing cross-platformowy i integracja usług także zostaną wdrożone jako rozwiązania promujące filozofię firmy Tiens Group w zakresie tworzenia dobrobytu dla rodzin na całym świecie, rozbudowania zdywersyfikowanej sieci partnerów oraz utworzenia znanej na całym świecie chińskiej marki.

Po miesiącach szczegółowego planowania i przygotowań na najwyższym poziomie firma Tiens Group wdroży strategię jeszcze intensywniej w roku 2018. Konferencja prasowa jest wyrazem zapoczątkowania nowych działań. W celu ogłoszenia nowej strategii internacjonalizacji firmy Tiens Group przewodniczący Li Jinyuan umożliwił wszystkim dyrektorom i przedstawicielom Tiens Group z całego świata uczestnictwo w wydarzeniu. Przewodniczący osobiście zaprosił na scenę nowego dyrektora, który dołączył do firmy z jednego z przedsiębiorstw znajdujących się na liście Fortune 500.

Łączę do załącznika obrazu: http://asianetnews.net/Download.asp?ID=306162

Źródło: Tiens Group

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.02.2018, 10:30
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii