Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak poinformowała w poniedziałek w komunikacie spółka, w tegorocznym sezonie letnim LOT zaoferuje pasażerom o 130 rejsów więcej tygodniowo niż rok wcześniej, czyli o prawie 20 rejsów więcej dziennie.
"W tym roku - w porównaniu z sezonem letnim w 2017 r. - najwięcej rejsów – o siedem – przybędzie na trasach z Warszawy do: Krakowa (wzrost z 49 do 56 tygodniowo, czyli do ośmiu dziennie), Budapesztu (z 26 do 33 tygodniowo, do prawie pięciu dziennie) i Pragi (z 27 do 34 w tygodniu – do niemal pięciu dziennie)" - czytamy.
O pięć więcej rejsów tygodniowo będzie z Warszawy do Podgoricy, o cztery do Rzeszowa i Zagrzebia, a o trzy do Charkowa i Wenecji.
Częstotliwość operacji wzrośnie też na trasach z Warszawy: do Los Angeles (z czterech do sześciu tygodniowo), Nowego Jorku JFK (z dziewięciu do dziesięciu), do Tokio (z czterech do pięciu) z Krakowa do Chicago (z jednego do dwóch), a także na trasach z Warszawy m.in. do Tel Awiwu, Erywania, Belgradu, Sankt Petersburga i Sofii.
Na ten rok LOT ogłosił uruchomienie 12 tras, m.in. z Warszawy do Singapuru, Billund, Dubrownika, Kowna, Moskwy-Domodiedowa.
Jak dodała spółka, od 1 lipca br. między stolicami Polski i Niemiec LOT zaoferuje w sumie 20 połączeń tygodniowo, obecnie 12.
"Od początku grudnia ubiegłego roku polski przewoźnik lata z Warszawy do Berlina i z powrotem dwa razy dziennie. Aby zbudować pełną ofertę pasażerską, LOT zwiększy swoją obecność na tej trasie" - czytamy.
Oprócz Berlina LOT lata do pięciu innych miast w Niemczech: Dusseldorfu, Frankfurtu, Hamburga, Monachium i Stuttgartu. Od maja pojawi się w Norymberdze.
(PAP)
aop/ amac/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.02.2018, 18:33 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |