Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Pierścionek zaprojektowany z myślą o zakochanych składa się z dwóch części. Zewnętrzna warstwa, ze złota próby 750, przywodzi na myśl chrupiącą panierkę. Tak jak panierka KFC kryje w sobie soczyste kawałki kurczaka, tak jej złoty odpowiednik skrywa wyjątkowe elementy. Wewnątrz znajdziemy bowiem zaręczynowy pierścionek wykonany z platyny próby 950, wysadzany dookoła niemal 150-cioma drobnymi diamentami. Ukoronowaniem jest diament o wadze 0,7 karata.
Ten niezwykły projekt to nie lada gratka dla prawdziwych miłośników KFC zakochanych w swojej drugiej połówce. Na razie marka nie ujawnia planów dotyczących produkcji i warunków nabycia pierścionka. Wiadomo jednak, że jeśli znajdą się pary chętne do przypieczętowania swojej miłości pierścionkiem KFC, marka przygotuje dla nich specjalną, weselną niespodziankę.
Więcej na: https://www.facebook.com/kfcpolska/videos/1723612397662015/
KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, pionier restauracji szybkiej obsługi. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 240 restauracji KFC. Więcej informacji znaleźć można na stronie: http://www.kfc.pl/.
AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. Obecnie Spółka zarządza siecią ponad 1600 lokali w segmencie restauracji szybkiej obsługi i restauracji z obsługą kelnerską w 16 krajach.
KONTAKT:
Biuro Prasowe KFC
Aleksandra Staszewska
tel. +48 22 60 76 201
e-mail: KFC@webershandwick.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.02.2018, 13:38 |
Źródło informacji | KFC Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ